Haha ja ik moest ook al een beetje lachen. Is wel heel onwaarschijnlijk als dat allemaal puur natuur is. Tante cor heeft ook zo overduidelijk een pruik op. Martin ook.
Het is toch algemeen bekend dat die vrouwen en zeker Linda de Mol gewoon pruiken dragen?
Ja of iig heel veel haarstukken
Ja bijna iedereen op tv joh
Naja zoals anouk, roelien enzo lijken me haarstukken. Dat platina blonde van cherryl krijgt niemand natuurlijk zo glanzed. Dan is het allang uitgevallen of gortdroog.
ga je Cherylās talent als kapster nou in twijfel trekken?! ![]()
Ik had geen idee ![]()
Vorige week West End Girl gehoord en zit nu in een intense Lily Allen hyperfocus. What a queen
Echt he, wƔt een album, heb het al heel vaak geluisterd
![]()
Ik ben hierdoor ook haar oudere nummers weer gaan luisteren en ze is altijd al heel goed geweest?? In mijn hoofd was ze gewoon een van die 2010 girlies maar ik kijk nu heel anders naar haar
Ja, zeker altijd al feministisch en politiek bezig onze queen
Ik kan hier met niemand over praten in mijn omgeving dus dan hier: wat zijn jouw favoriete numemrs?
De mijne Rumanating, Madeline, Pussy Palace, Nonmonogamummy, beg for me
ok alles wel
Ja echt fucking geweldig, hij staat hier ook non-stop aan
Aan alle Linkedin gebruikers: volgens mij kan je vandaag nog bezwaar maken tegen dat je data (persoonsgegevens!!) gebruikt worden om AI te trainen:
https://tweakers.net/nieuws/240984/linkedin-gebruikers-hebben-nog-twee-dagen-om-bezwaar-te-maken-tegen-ai-training.html
Via dit formulier:
https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/TS-DPRO
Zag het bij Barbara Kathmann voorbijkomen toevallig dus gelijk even gedaan
Ja, dit lijstje + Relapse. Ik luisterde haar podcast trouw en toen ik Relapse voor de tweede keer hoorde moest ik bijna huilen.
Hier ook alles eigenlijk. Elke keer springt er weer iets anders uit. Vanmorgen Dallas Major!
Elke keer ook in chronologische volgorde van begin tot eind. Heerlijk ![]()
Ik heb ook al in mijn profielinstellingen dat vinkje uitgezet, weet jij misschien of ik dan dit ook nog apart ook moet doen?
Dat is me niet helemaal duidelijkā¦
Ik denk dat dat wel genoeg is, volgens mij zet linkedin het straks standaard aan voor iedereen
Thanks ben m nu ook aan het luisteren!
Jaa, je moet hem idd steeds van begin tot eind luisteren!
āIf it has to happen, baby, do you want to know?ā
āIf it has to happen, baby, do you want to know?ā
I donāt know, I donāt know
I donāt know, I donāt know
But what a line, line, line
What a fucking line, line, line
What a fucking line
What a fucking liiiiiiiiiiiineeeeeeeeee