Wat je even kwijt wil #71

Dat vind ik ook niet zo gezond klinken eigenlijk, liever in het weekend ziek zijn dan doordeweeks omdat je je werk zoo leuk vindt. Maar kan aan mij liggen

4 likes

Lol laat een meid even blij zijn met d’r baan na heel wat jaren niet goed zitten/ziekte :joy:

65 likes

Volgens mij heb je best wel wat inzicht in jezelf en in je ziekteproces gekregen toch? Zolang je maar goed blijft monitoren hoe je je voelt en eventueel tijdig aan de bel trekt als het minder gaat!

Vind het vooral leuk voor je dat je eindelijk iets gevonden hebt.

5 likes

Dankje! En ja klopt, dus ik maak mij nu ik eenmaal begonnen ben niet zo’n zorgen meer :slight_smile:

1 like

De Bruna hier heeft zulke rare zakjes om iets in mee te geven? Past kocht ik een rouwkaart deed ze het ook in dit zakje

26 likes

Ik ben alweer begonnen aan foute kerstfilms :partying_face:

13 likes

Heerlijk! Geniet ervan, doe ik ook haha❤️ jij hebt dezelfde morbide combinatie als ik. Seriemoordenaars en spannende dingen, maar ook kerstfilms hahaha

5 likes

Ja niemand koopt die veel te dure rommel natuurlijk dus anders blijven ze met die zakjes zitten

1 like

Zit al in de trein naar een congres :sleeping:
Gelukkig wel met een speculoos cappuccino.

7 likes

Ik zou vandaag lekker naar de sauna gaan na een week met een ziek kind thuis. Die is inmiddels gelukkig wel beter. Maar nu is vannacht mijn man ziek geworden en kan ik toch weer gewoon thuis blijven :sob:

Zou je ook thuisblijven als je zou moeten werken?

3 likes

VGCt toevallig??
Ik kijk altijd uit naar de lunch op congressen :joy: zin in.

8 likes

Kan je niet gewoon gaan dan? Je man is toch geen klein kind.

26 likes

Op zich vind ik dit ook maar als ik lig te creperen of kotsen of whatever laat ik de zorg voor mijn kind ook graag aan een ander over

En laten we wel wezen als het andersom was en de man ging terwijl @Dropveter ziek op bed ligt wel vandaag met zijn matties boogschieten vonden we dat hij thuis moest blijven

25 likes

Ik ging er vanuit dat kind vandaag dan weer naar school/opvang zou gaan. Als dat niet is zou ik het wel snappen.

3 likes

:joy:

2 likes

Oh ja dat kan natuurlijk, dan ben ik het met je eens, ik weet niet waarom ik moest denken aan kinderen die sowieso nog thuis zijn

2 likes

Nee het is zijn dag met ons kind. Maar hij ligt al de hele nacht te kotsen. Dus ja, we zijn het er wel over eens dat het niet de optimale situatie is om voor een kind te zorgen. Maar alsnog kut.

6 likes

Nee haha!
Maar same, lunch :heart_eyes:

4 likes

Ik had vorige week ergens gesolliciteerd, best enthousiast over de functie dus vind het best spannend. Kreeg ik eerst een uitnodiging voor een telefonische kennismaking met de recruiter, was ik al blij mee. Krijg ik nu net een mail dat de manager dusdanig enthousiast was en of ik gewoon direct op locatie op sollicitatiegesprek wil komen. Echt blij mee, hoop echt dat het iets wordt :star_struck:

102 likes