Ik had vorige week ergens gesolliciteerd, best enthousiast over de functie dus vind het best spannend. Kreeg ik eerst een uitnodiging voor een telefonische kennismaking met de recruiter, was ik al blij mee. Krijg ik nu net een mail dat de manager dusdanig enthousiast was en of ik gewoon direct op locatie op sollicitatiegesprek wil komen. Echt blij mee, hoop echt dat het iets wordt ![]()
Oh dit scheelt wel. Maar ben sinds een tijd weer eens aan het Pinteresten geslagen en niet normaal, bijna de helft is gewoon gesponsord. Soms wel leuk, maar zo irritant ![]()
Mijn god ik heb 14 bitcoins geërfd van een oom.
Als in⊠meer dan een miljoen?
Damn dat is nogal wat jaâŠ

Hahaha ik heb echt géén idee van dit soort dingen, dus het las voor mij echt als âik heb 14 flippoâs geĂ«rfdâ ![]()
Gecondoleerd! Hoe erf je zo iets⊠Erf je de bitcoins of het bedrag dat ze nu waard zijn? Ik hoop dat je er iets moois mee kan doen.
Is het niet dat ze een spam-mail heeft gekregen met âgefeliciteerd, je erft 14 bitcoinsâ? ![]()
Zo las ik het eigenlijk
Godverdomme ik gun het je van harte maar mezelf meer ![]()
Ik gelijk denken: âzou ik een familielid hebben die bitcoins zou hebben en zou het dan bij mij uitkomenâ. Het antwoord is nee.
Haha ja de Nigerian prince
En ik weet niet of ik het op een forum zou zetten dan. Of zou dat jullie niks uitmaken?
Oehh doet me eraan denken dat ik vorig jaar klaar zat voor seizoen 3 van Hjem til Jul :een leuke kerstserie! maar die bleek pas in 2025 uit te komen đ« đ« Nu is het dus bijna tijd!
Maar ik bedenk zojuist dat ik geen Netflix meer heb en het ook niet lukt om iemand anders account te gebruiken omdat Netflix dat nu goed heeft beveiligd. Moet ik toch weer een abo afsluiten pff geen zin in :â) Misschien voor een maandje dan en dan een lijstje maken wat ik nog meer op Netflix wil zien.
Je kan ook als iemand al netflix gebruikt, een extra huishouden doen voor 4 euro. Misschien is dat een optie
ohh is dat nieuw? Dat mag dus wel ook al woon je niet samen?
toen ik pas voor het eerst inlogde op het account van een familielid kreeg ik in beeld dat de inlog moest worden geautoriseerd via een code die per email bij familielid zou binnenkomen en dat ze zagen dat ik ander ip adres gebruikte etc. Het lukte niet dat uiteindelijk maar opgegeven :â)
En prime al opgezegd want dat werd dus geintroduceerd met reclame voor ander eigen aanbod voor en achteraf je iets startte voor 30 secondes per keer en toen dacht ik ok niet chill dit maar het is te doen. Maar dat werd na 1,5 week al rap uitgebreid. In een serie van 20 minuten kreeg ik vooraf, achteraf en 2x in het midden totaal 4 minuten reclame voor parfums en andere onzin? Ik werd gekkk.
Is er al wel een tijdje en het is juist voor als je niet samenwoont idd! Toen ik uit huis ging zat ik eerst nog op het account van mân ouders maar kreeg de hele tijd meldingen over verschillende IP-adressen etc. en kon niet meer kijken uiteindelijk, en toen hebben we dat âŹ4 abonnement erbij afgesloten.
Ik zit lekker buiten in een korte broek en hemdje een boek te lezen ![]()
![]()
Ik ook, dit is echt mijn lievelings weer ![]()
Al een tijdje is dat, wij deden dat ook wel eerst. Dan moeten ze steeds een code vragen. Toen stond erbij wil je een huishouden toevoegen. Juist als je niet samen woont kan dat.
Ik kreeg ook een mail van prime betaling kon niet worden gedaan. Moet ik dus voor advertentie vrij abonneren. Maar heb ik nu weer opgezegd. Dan maar met advertenties