Wat je even kwijt wil #71

Heb best wel een pestbui en ik zit bij m’n vriend thuis te wachten tot ze klaar zijn met foto’s maken voor de verkoop terwijl hij naar de fysio is.

Ik had het zelf aangeboden maar het duurt lang en ik wil gewoon naar huis en in m’n eigen huis beetje chillen/pizza halen/inpakken.

1 like

Ik ben ziek en moet echt consequenter even paracetamol gaan slikken. Ik kan nu het werkt ineens weer wat dingen doen ipv als een hoopje ellende op de bank liggen.

1 like

Ik: installeer ongesteldheidsapp omdat ik altijd vergeet wanneer het weer tijd is

Mijn ongesteldheidsapp: je bent al 50 dagen niet ongesteld geweest

Weer vergeten in te vullen en nu weet ik alsnog niks :smiling_face_with_tear: ik kan het natuurlijk gewoon gokken gebaseerd op patroon maar er staat me gewoon echt niks bij van wanneer het was, heb echt gewoon geen blijvend geheugen?

3 likes

Ik app het altijd naar mn moeder. :joy: Zo debiel i know want ik kan het zelf ook gewoon dan ff noteren in mn mobiel. Maar dit doen we al zo’n 10 jaar zo :joy: ze zette het vroeger zelfs op de kalender in de keuken omg.
Zo’n app lijkt me irritant eigenlijk. Je kan het ook ff in notities zetten misschien? (Moet ik eigenlijk zelf doen).

4 likes

Hahaha ja ik kreeg net ineens een herinnering dus ik denk dat ik het nu goed geschat heb, maar hield het idd eerst bij in notities maar dat vergat ik ook steeds. Dit is een half jaar goed gegaan, wat echt goed is voor mij maar toch weer vergeten.

Misschien moet ik idd ook iemand appen, zocht net wel in mn berichten of ik iets kon vinden.

1 like

Als je echt wil speurzoeken: heb je de appie app met bonuskaart en iets van menstruatie producten gekocht of andere boodschappen kenmerkend voor je menstruatie? Dan kan je in je bonnen terug kijken.

1 like

Ja of miss een goede vriend/vriendin appen? Maarja die moeten er ook maar net zin in hebben om dat ergens op te slaan. Ik heb in het verleden ook wel eens “ongesteld” ingetypt bij mn chatberichten zodat ik misschien kon achterhalen wanneer de laatste keer was. Maar in mijn geval weet ik dat mn moeder het iig bijhoud dus ik app gewoon: ben ongesteld. :joy: maar die notities lukt me dan blijkbaar niet. Zit echt geen logica in. Misschien volgende maand weer proberen.
Maar vroeger stond er dan op de kalender thuis “jumpsuit ong”. Want ongesteld mocht er niet staan van mij lol.

3 likes

Ik heb net een stroopwafelcake uit de oven gehaald en het ruikt zo lekker nu!

11 likes

Hahaha ik heb er wel 1 maar die is in de 30 dus legt (hopelijk) zn kop nog ff niet neer.

3 likes

Ik ben ook zo vergeetachtig dat ik laatst mn pincode voor de honderdste keer moest aanvragen dus heb m nu naar mn bestie gestuurd zodat zij hem voor mij kan onthouden

1 like

Zet je bank in je contactenlijst in je telefoon met eerste zes cijfers het echte tel nr van je bank en laatste vier je pincode. :bulb: Of noem een persoon Petra Pinnen en maak dan een telefoonnummer zoals hierboven.

9 likes

Hahaha ik heb een bepaalde code onder tim scam staan, een personage van totally spies :sweat_smile:

30 likes

Er is iemand in mijn familie heel jong overleden gisteren en net stond de moeder van m’n dochters beste vriendinnetje hier voor de deur met bloemen en chocola. :smiling_face_with_three_hearts: Ik woon echt in zo’n fijne community waar mensen naar elkaar omkijken.

57 likes

heb je dan ook mac smit

6 likes

Ik heb echt een kutdag gehad. We hebben van de week slecht nieuws gehad over mijn ouder. Die zal op zeer korte termijn een grote open hart operatie krijgen waarvan het onzeker is of diegene het overleefd. Anway, die onzekerheid en de angst om mijn ouder te verliezen is zo groot dat ik dus random in de lidl in huilen uit ben gebarsten tussen de eieren, het melk en de tapas. :sweat_smile:

Mochten er mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en tips hebben om deze mega onzekere tijd door te komen, pls hit me dm. Want ik sta echt op randje instorten, en misschien ben ik er eigenlijk zelfs al overheen.

29 likes

Ik lees dit nu pas allemaal maar heb geen vervolg voorbij zien komen op alle vragen die het opriep
Is dit een echte situatie waarover je postte of inderdaad een nepmailtje

5 likes

Ik was net bij Simple Plan en The Offspring in de Ziggo Dome met m’n hele vriendengroep en het was fucking fantastisch :black_heart: Alsof we met z’n allen weer even 15 jaar terug in de tijd gingen.

47 likes

Ik lig in bed en hoor een uil :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Ik had laatst een pot crispy chili oli gekocht van 7 euro nadat ik er altijd verlekkerd naar zat te kijken op social media. Was het eigenlijk alweer vergeten, tot ik hem vanmorgen plots zag staan. Gelijk enthousiast 2 eieren gekookt om het daarmee te eten, want veggilaine komt nog net niet klaar van die combi, dus dan zal het wel goed moeten zijn. Ik dat spul op een ei gekwakt, neem een hap… NIKS? Smaakloos. Wat een anti climax :smiling_face_with_tear:

6 likes

Die heeft nog geen functie maar dat sluit ik niet uit in de toekomst

Wel ook de naam van mn beste vriendin op de basisschool

2 likes