Wat je even kwijt wil #72

Kom naar de Veluwe! Op zondag is er geen winkel open, maar op donderdagochtend drinken is geen probleem​:partying_face::beers:

7 likes

Leuk roze haar maar het bijhouden is wel een dingetje haha. :weary: Maar goed een vriendin heeft net mijn uitgroei weer geblondeerd dus dat scheelt weer.

Verven lukt me wel haha. Gewoon beetje erin kliederen op goed geluk. :joy:

1 like

Ik heb aardappelen op het vuur gezet en ben gaan zitten en nu zit ik nog en heb ik geen zin om de rest erbij te koken dus ik denk dat we vanavond alleen gebakken en licht verbrande aardappelen eten.

8 likes

Door de hitte klemt mijn deur zo erg dat ik hem niet meer open krijg :weary: ik wil gewoon mijn huis in na een lange werkdag gdvrdmm

5 likes

Haha hoop het wel. Maar eerste drempel is voor mij hoog om te bellen.

1 like

Sinds een paar weken doe ik aan reformer Pilates maar elke keer als ik een les heb gevolgd dan heb ik op de meeste gekke plekken spierpijn. Zo heb ik vandaag niet alleen spierpijn in mijn buik maar ook gewoon aan mijn handen en voeten.

5 likes

Hahaha ik kom ook van de Veluwe en we gingen op zondag altijd naar mijn oma nadat ze naar de kerk was geweest en dan gingen alle mannen al om 11.30 aan het bier… dat was achteraf gezien zo raar :joy::joy:

3 likes

Ik snap het wel, ik zou een driepuntenpreek ook graag wegspoelen :grimacing:

4 likes

Haha ja maar wij gingen allemaal niet naar de kerk, enkel oma :joy: En dan daarna lekker soep eten haha

1 like

Ik was vandaag in Skins en zag dat Juliette has a gun ook een bananen versie had en spoot hem uit nieuwsgierigheid op. Maar hij is dus echt lekker!? Eigenlijk wil ik hem wel :sweat_smile:

2 likes

Mwah, toen wij ons testament gingen laten opmaken stonden we met een half uur weer buiten.

Ik woon dicht bij een bos waar ook een blokhut is voor schoolkampen. Ging ik net voor zonsondergang nog een rondje door het bos lopen, stonden er ineens 3 bebloede paters tussen de bomen :sob: Schrok me een ongeluk, maar is natuurlijk voor het nachtspel.

Iets verderop nog een slager met bakken vol met ingewanden die me wel heel dapper vond :smiling_face_with_tear:

20 likes

Thank god dat het zweterig weer is, want ik wil weer een pony laten knippen en ik heb geen zin in plakkende haren op mijn voorhoofd. Dus ik heb weer geld bespaard

15 likes

Ik heb nachtdienst en elke keer denk ik weer: dit is echt gewoon een oplossing voor mijn uitstelgedrag. Ik neem alle administratieve klusjes mee waar ik tegenop zie en ik krijg ze eigenlijk allemaal gedaan.
Echt super triest want het meeste heeft me nog geen 5 minuten gekost, maar thuis lukt dit me niet.

Het is dat het echt kut is voor je dagelijks leven, maar anders zou ik vaker nachtdienst willen. Dan had ik waarschijnlijk een heel georganiseerd leven!

17 likes

Echt zin om al die oude teleac cursussen te gaan kijken

16 likes

Zo leuk dat dit is vrijgegeven! Ik heb deze week al heel veel uur oude programma’s gekeken :heart:

5 likes

Ik wil weer een pony sinds ik de oude Devil Wears Prada heb ge-rewatcht. En ik weet dat het een zweterige plakramp zou worden deze zomer. Maar urghhh het is zo moooiii

ik sluit niet uit dat ik er over twee weken alsnog eentje heb en dan elke dag mezelf vervloek met een natte dweil op mijn voorhoofd

4 likes

Het is gelukt! 🥹 Van de week een paar huisjes bekeken op m’n lievelingsvereniging. Hier zaten veel sloop- of klushuisjes bij en dat is echt te hoog gegrepen voor me nog. Er waren ook twee hele leuke met een grote tuin. De eerste op de lijst had al voorkeur voor een bepaald huisje, maar daar zat nog allerlei gedoe met de vorige eigenaren omheen. Gisteren heb ik de andere gekocht 🥹🥹 het is echt een lief blauw huisje met veel mooie planten en bomen.

Ik heb nog nooit zo’n grote uitgave gedaan dus ik ben ook wel zenuwachtig/misselijk lol maar ik heb er ook zo’n zin in! Er liggen veel tegels in en allemaal vrienden hebben al aangegeven te willen helpen tegelwippen :heart:

118 likes

Ik zat net op de fiets en ik was mijn jurk aan het bewonderen (van de winter tweedehands gekocht) en hoeveel leuker hij zou zijn als hij een stukje korter was. Vijf minuten later zat de jurk vast in m’n achterwiel en scheurde die een stukje van de jurk af.

Ik heb het gemanifesteerd :cry:

30 likes

Wow het werkt echt!!

4 likes