Wat je even kwijt wil #72

Thank god dat het zweterig weer is, want ik wil weer een pony laten knippen en ik heb geen zin in plakkende haren op mijn voorhoofd. Dus ik heb weer geld bespaard

15 likes

Ik heb nachtdienst en elke keer denk ik weer: dit is echt gewoon een oplossing voor mijn uitstelgedrag. Ik neem alle administratieve klusjes mee waar ik tegenop zie en ik krijg ze eigenlijk allemaal gedaan.
Echt super triest want het meeste heeft me nog geen 5 minuten gekost, maar thuis lukt dit me niet.

Het is dat het echt kut is voor je dagelijks leven, maar anders zou ik vaker nachtdienst willen. Dan had ik waarschijnlijk een heel georganiseerd leven!

17 likes

Echt zin om al die oude teleac cursussen te gaan kijken

16 likes

Zo leuk dat dit is vrijgegeven! Ik heb deze week al heel veel uur oude programma’s gekeken :heart:

5 likes

Ik wil weer een pony sinds ik de oude Devil Wears Prada heb ge-rewatcht. En ik weet dat het een zweterige plakramp zou worden deze zomer. Maar urghhh het is zo moooiii

ik sluit niet uit dat ik er over twee weken alsnog eentje heb en dan elke dag mezelf vervloek met een natte dweil op mijn voorhoofd

4 likes

Het is gelukt! 🥹 Van de week een paar huisjes bekeken op m’n lievelingsvereniging. Hier zaten veel sloop- of klushuisjes bij en dat is echt te hoog gegrepen voor me nog. Er waren ook twee hele leuke met een grote tuin. De eerste op de lijst had al voorkeur voor een bepaald huisje, maar daar zat nog allerlei gedoe met de vorige eigenaren omheen. Gisteren heb ik de andere gekocht 🥹🥹 het is echt een lief blauw huisje met veel mooie planten en bomen.

Ik heb nog nooit zo’n grote uitgave gedaan dus ik ben ook wel zenuwachtig/misselijk lol maar ik heb er ook zo’n zin in! Er liggen veel tegels in en allemaal vrienden hebben al aangegeven te willen helpen tegelwippen :heart:

118 likes

Ik zat net op de fiets en ik was mijn jurk aan het bewonderen (van de winter tweedehands gekocht) en hoeveel leuker hij zou zijn als hij een stukje korter was. Vijf minuten later zat de jurk vast in m’n achterwiel en scheurde die een stukje van de jurk af.

Ik heb het gemanifesteerd :cry:

30 likes

Wow het werkt echt!!

4 likes

Ik dacht ik ga de kinderserie waar ik altijd nachtmerries van kreeg opzoeken.
Maar dit was het eerste shot

nog steeds doodeng die poppen.

Verder echt leuk dat er ook zoveel oude series opstaan!

11 likes

En je krijgt er nog voor betaald ook :smirk: win win

1 like

Ik kan alleen Fort Alpha bedenken, wat is nog meer leuk?

1 like

Een vriendin van vroeger die mijn vreselijk behandeld en gedumpt heeft, heeft nu echt het lelijkste kind ter wereld gekregen. Echt smeagol 2.0, dat krijg je als je zo’n lelijk karakter hebt :pray: Genieten.

68 likes

Dit weekend gaan we verhuizen en het is zo stressvol. Hoe veel spullen kan je ook hebben? En het is ook zo warm. Het zweet druipt overal
Ben zo blij als we over zijn na dit weekend

5 likes

Het is zo absurd stil hier sinds die daklozen woensdagavond de fietsenstalling in de fik hebben gezet. Eentje was gister nog even terug en toen heeft m’n vriend de politie gebeld, want ze mogen niet meer in deze omgeving komen. Maar sindsdien (maar 1,5 dag al voelt het langer) is er gewoon geen geschreeuw geweest. Laatste keer dat het zo stil was, was in januari met alle sneeuw. Zelfs toen was het luidruchtiger dan nu.
Het voelt echt onnatuurlijk. En omdat zij wegblijven, blijven hun luidruchtige vriendjes ook weg. Geen idee hoe lang dit duurt, maar ik heb in tijden niet zo’n stille vrijdagochtend gehad.

59 likes

Ik HAAT het dat ik zo’n gevoelige huid heb. Ik heb m’n huid eindelijk weer onder controle, en m’n gezicht heeft er in tijden niet zo goed uitgezien. Of nouja, dat was zo, want afgelopen weekend was ik de deur uit, zonnebrand vergeten, dus toen maar even van de vriendin waarmee ik was geleend. Sindsdien voelt m’n huid alsof ik in de fik sta, ik wil zo hard krabben en het doen gewoon pijn :sob:.

1 like

Wat fijn! Weetniet of je dit al gepost hebt maar heb je inmiddels al bericht gekregen of je in je opa’s woning kan?

2 likes

Ja, maar maakt niet uit :slight_smile: hopelijk volgende week of de week erop. Zijn huurbaas zit vast aan regels van de overheid, maar het feit dat ze me toch willen spreken geeft hoop. Ik ga nergens van uit, maar ik zit wel al te fantaseren wat we kunnen doen met het huis :sweat_smile: er zou wel een hoop moeten worden opgeknapt, wat ik niet erg vind. Het zou wel bijzonder zijn om in het huis te wonen waar m’n moeder geboren en opgegroeid is, terwijl ze dit jaar 5 jaar geleden overleden is.

Je vraagt me 1 ding en ik vertel een heel verhaal :’) ik wil gewoon echt weg hier en ik hoop zo dat het lukt, want dan weet ik wat ik kan verwachten qua omgeving en buren.

27 likes

Maar misschien vindt ze dat ook van jouw kind?

2 likes

Mag ze vinden

7 likes

Moest eigenlijk om 16u met een vriend afspreken om een serieus gesprek te hebben, maar het is nu al 20 na en nog niks van gehoord, stiekem een beetje opgelucht want had er geen zin in.