Wat je even kwijt wil #72

Ohh ik heb ook een beetje zo’n dag. Heb wel al hardgelopen en gepoetst, maar moet eigenlijk ook nog wat werkdingen doen en ik kan niet zo goed kiezen wat, wanneer… en wil eigenlijk ook in de tuin zitten met een boek maar het is elke keer 1 minuut zonnig en 1 minuut bewolkt en dan weer zonnig en weer weg en het is koud zonder zon!! Het weer is net zo wispelturig als ik vandaag.

Wil eigenlijk alleen op de bank liggen en sad zijn :sweat_smile: Maar weet dat het niet helpt. Hopelijk voel je je snel beter vandaag en kun je toch nog een beetje je ei kwijt :slight_smile:

5 likes

+1 hier, tyfus vermoeiende dag

4 likes

@ciselering @ijsklontje meh soms is dat he, gedeelde smart is halve smart wel een beetje - als ik social opende zie ik alleen maar mensen met een geweldige zondag. Haha ja dat wispelturige weer helpt niet mee!
Ik word net wakker uit mn dutje dus hopelijk werkt deze reset (of was ik chagrijnig omdat ik moe was haha)

2 likes

Oh ja herkenbaar, ik zie iedereen lekker genieten op Best Kept Secret en daar krijg ik altijd zoveel FOMO van :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben gewoon zenuwachtig voor Curaçao :sweat_smile: mijn vriend en ik zijn bijna bij mijn neef waar we gaan barbecueën en met familie kijken :blue_heart::yellow_heart::soccer:

24 likes

Ik heb een jong kind dat voor allerlei feestjes wordt uitgenodigd en ik zit in de organisatie van de avondvierdaagse voor school en ik word helemaal gek van alle appjes die ik krijg. Echt mental load x 100. En dan zijn er ook nog normale berichtjes van familie enzo. Ga m’n telefoon uitzetten denk ik vanavond

7 likes

De weken tot de zomervakantie zijn zoooo druk

8 likes

Gister weer eens ouderwets een koopzondag de stad in geweest om te winkelen, viel me zo mee met de drukte! Zelfs nog geslaagd ook, dat gebeurt me zelden. Echt een fijne middag gehad :orange_heart:

8 likes

En de site is overbelast en het systeem bij de balie op het station deed het ook niet, maar ik blijf proberen

Wow woon duidelijk in de :sparkles: natoer :sparkles: (rijtjeshuis) eerst een oorworm ineens in mijn woonkamer en daarna bijna een pad overreden met mijn kliko (hij schuilde er onder). Het leek wel een bergje modder?? Moest echt lang kijken. Gelukkig leeft ‘ie nog :pray:

3 likes

Kan iemand misschien de resultaten van dit onderzoek met mij delen?

1 like

Ga over een paar dagen voor het eerst in echt zo’n lange tijd weer een keer voor ruim twee weken op vakantie, wat door allerlei angsten en paniek lang geen optie was en het voelt nu zo goed en ben er zo klaar voor :sunny::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::sunny::heart_eyes::sunny::heart_eyes::sunny::sunny:

80 likes

De negrofiele man van mijn nicht heeft zich met zijn witte hoofd gechatgpt’t op de ploegfoto’s van de Congolese ploeg en dit op zijn stories gezet :eyes::skull::skull:

Na meerdere jaren veel last te hebben gehad van mijn angststoornis gaat het de laatste maanden zo goed en daar ben ik zo trots op.
Ik doe weer leuke uitjes, heb contact met lieve vrienden en nieuwe mensen leren kennen en allemaal dingen die zo lang niet vanzelfsprekend waren.
Het gaat wel allemaal met meer moeite en kost me meer energie dan anderen, maar ik ben er dan ook extra dankbaar voor als het gelukt is.
Dit had ik twee jaar geleden echt niet durven dromen.

74 likes

Ja hoor. Laat maar weten als je meer resultaten uit een specifieke categorie wil.

Summary

Ik heb zelf de UgreenNexode Qi2 Wireless Powerbank en erg tevreden mee. Kan ook via kabel opladen en laadt dan mijn iPhone binnen een kwartiertje behoorlijk bij. Hebben ook nog de UGREEN Power Bank 145W Max 25000mAh liggen maar vind die wel groot en zwaar (maar laadt super snel alles op).

8 likes

Fantastisch, dank je wel! :grin:

1 like

Pff ik heb vannacht maar 4 uur geslapen vanwege een ziek kind en ik voel me er zo belabberd van. Slaap wel vaker veel te kort maar op de één of andere manier hakt het er vandaag extra in ofzo. Bleehh

7 likes

Mijn pakket wordt tussen half 9 en half 11 geleverd maar zie in de track and trace het autootje al drie kwartier rond rijden in mijn buurt. Snap er niks van :joy:

Oeh hij is nu weer omgedraaid en rijdt mijn richting op

1 like

Ik heb zojuist voor het eerst een pakje konjac noodles gegeten, zou gezond zijn of zo. Vond het niet echt top, dus ik zocht even recepten op.
Moet je er blijkbaar rustig mee beginnen, omdat je er mega maag klachten van kan krijgen.

Ben een beetje bang nu hahah

1 like

Ik heb wel eens zon zakje bij Action gekocht en kreeg er inerdaad wel last van. Maar meer dan flinke buikpijn was het niet. Hopelijk bij jou ook zoiets of minder :grin:

2 likes