Wat je even kwijt wil #72

Ik moest even grinniken, een appje in de familie app van mijn vader die ook is bedoeld voor de kleinkinderen, met fijne vakantiewensen en dat we maar moeten genieten van de zomer.
" Naam van kleinkind dat naar school gaat :een zakcentje voor het rapport komt eraan. Een ander kleinkind zonder rapport: jij krijgt een ijsje. "

De ouders van de kleinkinderen worden dus nergens persoonlijk aangesproken. Maar het bericht wordt vervolgd door “ellegirltalk; koop jij maar een wijntje op het terras”.

:laughing::laughing:

43 likes

Heerlijk 🫶

4 likes

En kreeg je er ook geld bij? :joy:

2 likes

Ha nee ik heb zoiets al eens eerder gepost denk ik; ik hoor het al jaren maar het is niet dat hij dan wat overmaakt of dat ik dan een tikkie van 6 euro zal sturen met “hè pap, hierbij de kosten van het wijntje!” Dus het gaat om … het idee… ofzo :laughing:
Voor het rapport maakt hij trouwens wel wat over, maar bij de ijsjes heeft ook zoiets van “stuur maar een tikkie!” maar ik dat niemand dat doet :smile: Of, misschien eens vragen… misschien ben ik de enige die dat al jaren niet serieus neemt en/of te inhalig vindt staan :smile:

Edit: misschien ga ik het van de week eens doen om te zien of het ook echt wordt betaald :laughing:

8 likes

Hahahaha ja doen! Hou ons op de hoogte :joy:

1 like

Oké we zijn ruim zes jaar en een pandemie die jaren duurde verder maar ik heb zojuist mijn eerste pull up gedaan!!!

117 likes

Wow, wat fucking vet en knap ook

6 likes

Echt super knap van jou! Het lukt mij nog steeds niet haha

1 like

Wat knap! En chapeau voor het doorzetten joh.

4 likes

Iemand (dokter/verpleger/ramptoeristen behoefte aan een röntgen plaat van mn drie dubbele enkelbreuk?

u vraagt wij draaien

10 likes

Gadverdamme ik kan dit bijna voelen

4 likes

Gelukkig ben ik geen dokter want zulke foto’s zijn echt raadsels voor me. Ik zie 1 splinterachtige breuk? Kan iemand alle breuken omcirkelen of zo :eye:

Edit: Als ik kijk naar de omtrek van de huid dan moet ik terugdenken aan een Harry Potter scène. Bij de onderste foto bedoel ik dan. Het bot lijkt in zijn geheel verschoven, am I right dat dat een breuk is?

Mijn gok

4 likes

Ik durf in wezen ook niet te rijden.

7 likes

Jep is inderdaad in zn geheel verschoven
@Nude ben blij dat ik lam was want het ziet er idd heel pijnlijk uit

4 likes

Ik ken dit soort dingen voornamelijk via m’n werk. Dit is fucked. Revalidatie gaat nog een bitch zijn :speak_no_evil: succes en vooral goed alle adviezen van de professionals opvolgen is de beste raad die ik kan geven

3 likes

Haha f*cking lelijke breuk. Succes met je herstel!

11 likes

@Krabsalade bedankt voor de moedigende woorden :joy::joy::joy: hahaha
Als het goed is na de operatie nog twee weken gewoon gips en dan HOPELIJK loopgips want dat hebben ze gezegd en ik word niet goed

Denk voorlopig even geen hakken aan!
Mijn stiefbroer is arts en zei alleen maar “is goed gebroken” toen zei ik dat ik het alleen op 1 foto zag, zei hij “ik zie het overal” hahaha.

8 likes

Hahaha ook niet wanneer je weer uit het gips bent. Ik heb mijn enkel gebroken en het verbaast me dat ik hem niet opnieuw heb gebroken daarna. :clown_face:
Had echt rustiger aan moeten doen tijdens en na het proces.

5 likes

Niet om je de pis lauw te maken maar ik zie zelden dat mensen zonder beperkingen uit zo’n letsel komen. Niet dat ze niks meer kunnen maar wel beperkte mobiliteit, vergroot risico op posttraumatische artrose. Dus ik zou het dragen van hakken voor de komende heel lang, mogelijk altijd, maar uit je hoofd zetten 🥹.

7 likes

Ik heb de laatste tijd dat licht zo fel voelt in mijn ogen. Eigenlijk zou ik het liefst zelfs in de avond in het ov bijv. een zonnebril op doen. Zelf heb ik ook nooit felle lichten aan in huis. Ik heb al een oogmeting laten doen en kom er niet echt uit wat het is, behalve aanstellerij. Ik krijg er ook geen hoofdpijn van, het is allemaal gewoon irritant fel

5 likes