Wat je even kwijt wil #72

Nee ik snap het wel hoor, zou het ook niet leuk vinden! En vind het ook niet echt gepast geloof ik

2 likes

jezus??? ook echt dat ze zegt dat die ouders eigenlijk beter hun best moeten doen. sowieso haat ik het al wanneer mensen daklozen gaan ‘helpen’ en dat dan filmen :roll_eyes:

Erg he? Echt bizar was dat.

3 likes

Dagboekpost;
Ik word 20 juli geopereerd voor twee gebroken enkelknobbels en waarschijnlijk ook iets aan de achterkant van enkel, dus drie mooie littekens. Ze wilde het eerst onder plaatselijke verdoving doen maar omdat ik slecht heb gereageerd op medicinale keta etc doen ze me GELUKKIG toch onder volledige narcose.
Woensdag nog een ct en vrijdag zwelling controle!
Leven gaat aan deze kant van de telefoon helemaal toppie doppie
Zin in!!

11 likes

Jezus ik moet er niet aan denken dat ze zoiets ZONDER narcose zouden doen. Wat vreselijk lijkt me dat. Niet dat een narcose nou zo zaligmakend is maar wat ben ik dankbaar dat het er is. :pray:

2 likes

Jaa same hoor!!! Zag ik ook echt niet zitten! Zitten ze te hakken en te zagen brrrr. Heb ook ptss en dus een paniekaanval door die keta gekregen, dus gelukkkg durfde ze het risico niet te nemen.
Lightboxie gaat liever onder narcose hoor daaaag

2 likes

Ik denk dat je een ruggenprik bedoelt en geen plaatselijke verdoving, is iets heel anders. Daar kan je trouwens ook een roesje bij krijgen dus dan krijg je niks mee van de operatie.
Veel beterschap!

Ik ben toch godverdomme niet achterlijk

En inderdaad, ik kon er ook een roesje bij krijgen eventueel :slight_smile:

6 likes

Oke veel plezier ermee

7 likes

Dan zeg je ‘oh oeps foutje, ik had het mis.’ :sweat_smile:

26 likes

Niet als er op zo’n manier gereageerd wordt op iets dat je goed bedoelt.

3 likes

Als iemand het beter denkt te weten zonder enkele info zou ik ook denken hou je bek :joy: plus het is @lightbox neem haar reacties met 20 korrels zout.

8 likes

Ik vraag me vooral af waarom er een ruggenprik gebruikt zou worden bij enkels?? Die voelde ik gewoon nog met mijn ruggenprik hoor :sweat_smile::sweat_smile:

Edit: omg ik heb een taartje!!

3 likes

Bij de operatie aan de gebroken enkel van mijn man is dat ook met ruggenprik (en roesje) gedaan. Dus gebeurt gewoon.

5 likes

Huh ik dacht dat we vriendinnen waren? Ik zeg de vriendschap op

1 like

Je was toch godverdomme niet achterlijk?

4 likes

Het kwam eerder over als betweterig dan goed bedoeld eerlijk gezegd, vandaar mijn reactie haha. Maar bedankt voor de plezier wensen @Vogeltje, ik ga ervan genieten!

3 likes

Wow echt, bizar. Ik voelde alleen mijn buikgedeelte niet (en hij was iets te hoog geplaatst dus ik voelde alleen mijn tieten niet en daar had ik niks aan :joy:). Maar misschien ligt het aan de dosering haha

Ze kunnen met de locatie van prikken en de hoeveelheid die ze geven ongeveer bepalen welk gedeelte verdoofd zal zijn. Dus bij 12 gebroken ribben verdoven ze wel je ribben, maar niet je ademhalingsspieren of je benen. En bij een enkelbreuk zorgen ze dat je benen zeker uitgeschakeld zijn, maar je buik meestal niet. En bij een walking epidural proberen ze je buik te verdoven, maar je benen dan weer niet.
Lukt niet altijd zo mooi als het bedacht is helaas.

14 likes

Sick wel dat dat ĂŒberhaupt mogelijk is met een prik in je rug. Wist niet dat dat zo lokaal gezet kon worden, ondanks dat het niet altijd zo mooi lukt als de theorie zegt.

4 likes