Wat je even kwijt wil #72

Het is tijd voor het laatste rondje :joy::joy::joy: zo slecht, hier houd ik van!!

5 likes

Hahaha heel herkenbaar. Ik vind topjes/blouses met korte mouwen vaak niet zo leuk, maar zonder mouwen is ook gelijk weer zo bloot/koud voor werk.

Mijn kind maakte me vannacht wakker toen ik al anderhalf uur had geslapen en daarna had ik moeite met weer in slaap komen. Toen ik net in slaap viel hoorde ik een heel hard schrapend geluid buiten, alsof er een graafmachine met de bak naar beneden over de weg schraapte (metaal op asfalt dus). Maar we hebben te veel bomen in de tuin dus ik kon niet zien wat het was en nu ben ik moe en nog steeds nieuwsgierig.

Een kapotte auto die nog even de laatste meters naar huis wilde maken, of een schip dat tegen de zijkant van de wal schraapte, of??

2 likes

Dit probleem heb ik ook ja! Ik had toen ik in de 20 was echt een soort obsessie met shoppen blijkbaar. En als gevolg daarvan heb ik echt enorm veel zomerjurkjes en rokjes. Ik heb nog steeds dezelfde maat, dus het past allemaal wel, alleen voor mijn werk is het echt niet geschikt.

Ik moet ook zeggen dat ik het best wel lastig vind wat dan wel. Lange jurken en rokken voelt dan weer te netjes/overdreven. Blote schouders mag niet, dus dan zit ik alsnog iedere keer met vestjes. Maar echt leuke shirtjes met mouwen kan ik ook weinig vinden.

1 like

Goed nieuws:

https://www.nu.nl/media/6394227/tv-pop-karbonkel-heeft-na-behandeling-geen-larven-meer-einde-ongedierte.html

:rofl::rofl:

Kind is op de opvang vandaag en ik heb lekker vrij. Lig al 2 uur in bad :pray:t3::bathtub:

16 likes

Wtf moet er nu aan de dropveterketting?

8 likes

Wij zeiden hier thuis al, hoe moet onze dochter ooit met van die vette nibbit ring vingers door het huis banjeren?

4 likes

IMG_5180
Not the same maar het kan wel om een ketting :sob:

2 likes

Of een verlaagde auto die nog maar net over de drempel kon? Don’t ask me how I know haha

3 likes

Nee het was heel lang, het reed weg met dat geluid. De drempels ben ik heel bekend mee dus daar zou ik niet meer wakker van schrikken.

1 like

Rip nibbits. :pensive:

Ik ben deze ook nooit vergeten

:broken_heart:

En de oude pombär.

27 likes

Ik heb even een realisatiemoment dat ik net Cady die haar lunch op de wc opeet ben op werk.

Ik heb geen directe collega’s/vrienden op werk en vind het ook altijd vrij ongemakkelijk om dan in de kantine te zitten. Ik ga het liefste in de kolfruimte zitten met de deur op slot. Maar het voelt opeens echt alsof ik als gepest kind mijn lunch op de wc opeet.

Ik vind het best fijn om niet geforceerd met mensen te hoeven praten bij de lunch hoor, maar voelt toch sneu. Echt gezellige werkdag zo haha

image

Toen de ruimte wel eens vol was heb ik wel eens getwijfeld om echt op het toilet te zitten, maar vond ik toch echt te goor.

Ik weet niet of je op advies zit te wachten, maar ik heb ook geen eigen team of directe collega’s op mijn werk. Dat betekent dus ook dat weinig mensen me kennen, tenzij ik daar werk van maak.

Ben helemaal niet zo’n sociale vlinder, dus ik neigde er ook naar om me af te zonderen. Maar ik heb er echt een punt van gemaakt om gewoon te vragen of ik bij mensen mag zitten. Soms leg ik ook uit wie ik ben en wat ik doe en dat vinden ze eigenlijk altijd wel leuk. Inmiddels heb ik dit vaak genoeg gedaan dat er altijd wel iemand te vinden is die ik ken!

Het voelt echt enorm ongemakkelijk als je zo niet bent uit jezelf, maar het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik een half jaar later echt veel meer op mijn gemak was en me echt thuis voelde!

13 likes

Woooow ja die frietjes waren echt lekker!

1 like

Dankje! Ik heb er alleen vrede mee, ik ben ook ingehuurd door dit bedrijf dus hoor officieel oook niet bij de collega’s. Wil sowieso al het liefste weg hier, dus ga ook gene moeite er in steken!

Ik ben een keer gevraagd bij mensen te zitten, dat was best gezellig. Vind het alleen prima om in vrede mijn tiktokjes te kijken of een boek te lezen en mijn gore appie broodje te eten haha

Fijn dat je nu een beetje een klik hebt met mensen van je kantoorb

Whyyyy??? Die dingen aan je vingers en dan een voor een opeten is echt tijdloos kindervermaak. Ik wil helemaal geen ‘nieuwe generatie snacks’

10 likes

Ik mis Spa Touch:((( echt jammer dat ze dat nergens meer verkopen.

2 likes

Jawel toch? Die met zwarte bes zag ik gisteren nog in de winkel en die passion fizz ofzo dacht ik ook. Of bedoel je iets anders?

2 likes

Maar de sticks zijn er toch nog?

Maar eens, that’s not the same als de rings.

2 likes

Ik bedoel de niet bruisende variant, vond die met appel framboos altijd nice

1 like