Wat je even kwijt wil #72

Omdat de apollolaan een van de duurste straten van Amsterdam is. Dus alle rijke mensen leggen daar hun kleedje neer.

1 like

Oh nice kwam opeens non stop in mijn algoritme.
Klinkt wel heel gaaf en zag echt mooie dingen voorbij komen

3 likes

Gadver ik lig in bed en hoor muziek uit de stad en dat is opzich niet erg want het is koningsdag, maaaaar het is alleen maar van die Nederlandstalige kut muziek zoals whohoho Maserati huis op Bali etc

2 likes

Baila baila baila baila

2 likes

Ja doei die hoor ik nu ook. Blijft altijd in mn kop zitten :sob:

2 likes

Echt veel mensen kenden het niet?? Vroegen aan mij wat is dit. Cultuurbarbaren echt waar

8 likes

Ik had echt graag wat gewonnen bij de staatsloterij.

6 likes

Dan wil ik ook even de rommelmarkt in Oegstgeest op 5 mei aanraden!

3 likes

Wow, ik ging net naar de tandarts om m’n laatste verstandskies te laten trekken, en ik stond zonder overdrijven weer binnen 5 minuten buiten :open_mouth: Nu dat zo makkelijk ging, ben ik ook benieuwd of ik dan weinig pijn heb nadat de verdoving is uitgewerkt haha

6 likes

Ja dat kan echt heel snel gaan! 1 van mijn kiezen moest bij de kaakchirurg getrokken worden en dat was ook iets van 5 minuten intotaal!

2 likes

Ugh ik moest vanochtend bloedprikken en toen ik zag hoeveel buisjes ze klaarlegde wist ik al dat het fout zou gaan. En ja hooor ondanks dat we de stoel al in ligstand hadden gezet werd het na vijf buisjes zwart voor mijn ogen. Haat het echt dat dit soort dingen nooit normaal gaan bij mij.

5 likes

Ja het stelt echt weinig voor hè (of kan weinig voorstellen)! En toch ben ik elke keer heel zenuwachtig haha

Bij mij valt de napijn inderdaad ook erg mee elke keer. Wel vervelend en vermoeiend maar met pijnstilling en rustig aan doen heel goed te doen. Hopelijk voor jou ook! Ik kan mij voorstellen dat de napijn inderdaad heftiger is als het trekken met veel worsteling en geweld moest

2 likes

Ik ben met mn kind een dag naar Amsterdam en ze is helemaal een meid innde grote stad
. Bij P+R zeeburg riep ze al dat ze hier gaat wonen :laughing:

33 likes

Er is een restaurant in de buurt waar ik al heel lang heen wil maar telkens als ik tijd heb met m’n man zijn we al te laat voor het reserveren, het is al vier maanden van tevoren vol in het weekend.

Nu hebben we dit weekend een kindvrij weekend dus ik ging even kijken of ik mezelf op de wachtlijst kon zetten, en echt precies op dat moment moet iemand geannuleerd hebben want ik kon voor zaterdag om 7 uur boeken en verder was dus alles volgeboekt tot maandag 1 juni en in het weekend tot augustus.

Ik ga een staatslot kopen vandaag!!

100 likes

Deze week vakantie hebben is wel echt een groot geluksmoment

9 likes

Ik wil dit ook, zit juist te balen op werk omdat echt iedereen met vakantie lijkt te zijn en het daardoor zo moeilijk saai is :cry:
Gelukkig bestaat thuiswerken maar vandaag zit ik op kantoor met uitzicht op het water waar allemaal mensen met bootjes langskomen

4 likes

Al sinds gisteravond zin in zo’n vieslekker Subway broodje en koekje, zijn ze dicht?! :weary::triumph:

6 likes

Geef even ook de nummers hier door, die je hebt gekozen

1 like

Kan ze alvast beginnen met sparen :joy:

2 likes

Hahaha…nee

4 likes