Wat je even kwijt wil #72

Nieuwbouwwijk in mijn gemeente heet letterlijk Wilderszijde :disappointed_relieved:

2 likes

Waar koop je dit?

2 likes

Amazon geloof ik

2 likes

Omg vrijdag 24/25 graden. :heart_eyes: Zaterdag ook nog 22.

12 likes

Enige verkooppunt is idd Amazon

2 likes

Omg daar heb ik me ook zo over verbaasd, echt wíe heeft die naam goedgekeurd zeg :rofl::sob:

1 like

Ik vroeg dit aan m’n man die ook bij Defensie werkt en bij de marine zijn de Oost en de West inderdaad gangbare termen. Hij associeerde het ook totaal niet met de zeventiende eeuw, terwijl dat het eerste was waar ik aan dacht.

Ik had afgelopen week het mentaal vrij zwaar met weer extreem veel overlast buiten, arbo arts, nog steeds niet weten of we m’n opa’s woning mogen overnemen, een Karen encounter plus nog wat andere dingen die energie kosten.
Maar nu heb ik een rustige zondagochtend waarop ik nergens heen hoef, een kat die tegen me schreeuwt met haar rokers miauw omdat ze knuffels wil, m’n vriend zit z’n dingen te doen.
Ik zit in de meest comfortabele en mooie stoel die ik heb met ijskoffie naar The other Bennet sister te kijken, het zonnetje schijnt naar binnen, prachtige bloemen op het balkon die ik vanuit m’n stoel kan zien en de laatste tulpen van het seizoen binnen. Het leven voelt weer als voorheen.
Ik moest dit even opschrijven en delen zodat m’n hersenen goed kunnen registeren dat het leven ook fijn kan zijn ipv alleen maar stress

59 likes

Dat klinkt fijn rustig en vredig!

Op basis van je outfit posts en hetgeen ik nu voor me zie, dromerig romantisch en zacht, ben ik nu heel benieuwd naar deze stoel!
Gisteren scheen de zon naar binnen en moest ik op een keukenstoel zitten en toen fantaseerde ik over een mooie fauteils precies op die plek in de zon. Maar geen idee wat voor stoel ik dan zou willen.

2 likes

Als je een klein beetje terug scrollt in het omatopic zie je de stoel, hij is inderdaad mooi!

3 likes

Ik had gisteren een bonbon workshop tijdens een vrijgezellenfeestje en ik vind de bonbons die ik gemaakt heb echt de lekkerste bonbons die ik ooit gegeten heb. :sweat_smile:

45 likes

Nu ben ik benieuwd naar de smaken

2 likes

Het is ook fijn en vredig en het maakt me zo blij :sob:
En de stoel heb ik inderdaad in het oma topic geplaatst zoals @Twijfelaar zei!
Het was wel een investering, but so worth it. Achteraf is de stoel wel iets te groot voor de woonkamer, dus ik heb bedacht dat het voor op de groei is gekocht :joy:

3 likes

Witte chocola met een super lekkere limoncello roomvulling.

7 likes

Ik ga morgen voor het eerst in mijn leven op de vrijmarkt staan, maar nu is mijn vriend vandaag ziek geworden terwijl hij degene was die heeel vroeg alvast naar onze plek zou gaan om op te starten. Ik heb hem vandaag vol gestopt met gembershots en paracetamol want het zijn zo veel spullen dat ik het totaal niet kan overzien als het druk is :joy: (Gelukkig heb ik wel wat mensen voor eventuele back-up maar ik erger me aan deze timing haha)

3 likes

Ik haathaathaathaatHAAT migraine en dat ik me de dag daarna zo katerig voel

5 likes

aaAAA er zit een rat in ons huis :sob:

mijn vriend en ik wonen in een extreem slecht onderhouden huurwoning waar we al super lang uit willen, maar omdat we hierna wss iets willen kopen kunnen we niet al te overhaast zijn. We hadden een tijdje geleden af en toe last van een doorslaande aardlekschakelaar, bleek te liggen aan een doorgeknaagde afvoer van de vaatwasser, toen wisten we het eigenlijk al. Maar vandaag hebben we onze huisgenoot voor het eerst echt gezien en nu voel me me psychologisch geterroriseerd lol

Onze huisbaas is alleen weer zo passief en vermijdend als de pest en gaat het zelf sowieso niet oplossen (misschien over 8 maanden of zo). Maar onze gemeente heeft geen apart meldpunt, en ik weet niet of we gezeik met hem kunnen krijgen als wij iemand inhuren en hij daar niet akkoord mee is? Het ligt 100% aan de bouwkundige staat van het huis, ze zitten tussen de muren waar wij met geen mogelijkheid bij kunnen en waarvan de huisbaas ook al heeft gezegd dat er ruimte zit.

Ik voel me zoals heel vaak wel echt gevangen in dit kuthuis, ik wil hier zo graag weg :cry: er zijn hier zo veel dingen aan de hand door het achterstallige onderhoud die echt niet kunnen en waardoor ik me vaak niet veilig voel maar er is ook geen makkelijke uitweg en dat is gewoon ruk

4 likes

ik word alweer helemaal kortademig van die eerste foto, vr-se-lijk!!! ik ben er van overtuigd dat hier mijn claustrofobie is ontstaan

3 likes

Ik zit de overtreders te kijken en sowieso lijkt het me echt DE HEL om een handhaver te zijn maar dat ze door afval moeten gaan om te achterhalen van wie het is…… :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
Daar zou echt een heeeeele hoge prijs tegenover staan aubbbb

2 likes

Wij vieren koningsdag met vrienden bij ons thuis, en het grootste pluspunt daarvan vind ik dat ik stiekem 20x het koningslied in de playlist kan zetten en niemand die er wat aan verandert :clap:t4:

5 likes