In her defense: Het was een oudere vrouw. Ze zal het natuurlijk niet verkeerd bedoeld hebben maar toch. Het is een buurvrouw van in mn appartementcomplex die niet meer goed te been is. De lift is hier stuk en zeker met die warme temperaturen was ik haar gaan vragen of ik wat boodschappen kon doen voor haar. Toen ik later haar boodschappen kwam brengen en ik nog iets zei in de trant van ‘ik ben nu nog jong en fysiek in staat om de trap te nemen’ zei ze ‘ahja want ge zijt zwanger he?’… Pijnlijk ![]()
volgende keer terug naar beneden rennen met die boodschappen fuck haar
Dit is random maar ik had vanochtend een sollicitatie en weinig nette broeken die met dit weer ook een beetje comfortabel zijn. Toen heb ik bij de New Yorker (of all places, kom daar normaal echt nooit want ben niet echt de doelgroep
) gister een hele fijne broek gevonden voor €20 van alleen maar natuurlijk materiaal (een mix van linnen, viscose en katoen) en daar ben ik zo blij mee! Het is een wide leg broek, en er zit elastiek in de taille. Echt perfect luchtig en netjes voor als je met dit weer naar kantoor gaat. Ik heb m nu in het zwart maar volgens mij zijn ze er ook in bruin en wit, ik denk dat ik er meer van ga inslaan
Dit klinkt echt perfect voor kantoor idd, heb je een linkje misschien ajb? ![]()
Ik had een (nogal knappe) collega van een andere afdeling even gestalkt op internet maar nu heb ik per ongeluk iets geliked aaaaah zo kut altijd hahaha. Ik ken hem verder niet ![]()
Mijn buurman heeft zijn vuurkorf weer aan
29 graden binnen en ik heb een miskraam en nu kunnen we niet eens luchten.
Sterkte ![]()
Heel veel sterkte❤️
Ik kom even zeggen dat het bad bunny concert het beste concert OOIT was ![]()
Ik hoorde net een raar geluid in de bosjes voor mijn huis en wist dat er een kat wordt gezocht dus ging even kijken. Is het een egel!! ![]()
dus water neergezet en poezenbrokjes en ik hoor hem nu nog en hij maakt echt hard geluid, is het volgens het internet geluid dat hoort bij het paren / verleiden van een vrouwtje. Een egel romance gewoon voor m’n deur, zo leuk. En afgelopen weekend zag ik een raaf bij mn volkstuin complex. Ook al zo leuk.
Jaaa leuk he, bij mij zaten ze laatst ook! Ze maken zoveel herrie haha.
Wist je dat ze daarom een hedgehog heten in het Engels? Omdat ze dus klinken als een zwijntje
/random egelfeitjes
Nou nu je het zegt wat een passende naam haha.
Wat stom zeg. Ik merk dat oudere mensen nog zo gefixeerd zijn op gewicht. Ik was vorig weekend bij een bijeenkomst met ook veel oudere dames en het ging er vooral over hoeveel dikker iemand was geworden ![]()
Ik wou ook zo graag gaan. Maar durfde niet ivm de hitte.
Idd. M’n moeder, die vrijwilligerswerk doet in een woonzorgcentrum, vertelde dat er altijd commentaar komt op de buik van een andere vrijwilliger. Waarom in hemelsnaam is dat nodig? Ten eerste zal die man dat zelf ook wel weten en ten tweede heb jij er toch geen last van? Laat elkaar gewoon met rust met die idiote opmerkingen
Eerder dan gepland ongesteld en dan ook nog eens een lege accu op mijn fiets terwijl ik nog 14km moest én teringheet is bij elkaar gewoon kut. Oh, en ook nog eens geen airco op werk en de mensen willen geen ventilator aan want dat is te koud (zijn ouderen). FML.
Het was wel extreem warm maar het was me allemaal waard
Ik zag net iemand fietsen met een paraplu, ik vind dat wel een briljant idee eigenlijk
Ik vind het ook superirritant die focus, mijn moeder en haar zus zijn ook zo. Maar ik vind het ook stom dat ze (dit geldt dan voor mijn familie) dan dus zichzelf al decennialang te dik vinden en er ook niets aan doen?! Geen andere manier van eten of anders sporten ofzo.
Ik ben vandaag voor de 29e keer jarig. Het is al voor de 29e keer “mooi” weer op mijn verjaardag ![]()
![]()