Wat je even kwijt wil #72


:rainbow: :kissing_heart:

11 likes

omg lijkt me lekker, net als deze

5 likes

Maar ga door met je zinloze chatgpt bullshit

31 likes

Vanmorgen speelde ik dit af terwijl ik tegen mijn vriend zei dat ik naar buiten ging :joy:

6 likes

Mijn hond schrok zich helemaal kapot hiervan :smiling_face_with_tear:

1 like

Hahaha, deze ga ik gebruiken

3 likes

niet alleen mijn youtube algoritme is heel willekeurig, instagram net zo goed :sweat_smile:

5 likes

Oh dit snap ik wel, dit moet misschien in het onpopulaire-meningen-topic maar ik vind matcha echt GOOR :sweat_smile:

12 likes

Hahahaha ahhh nee :joy:

3 likes

Ik vermoed dat het posten van je egel avonturen hiermee te maken hebben

2 likes

Hahaha ja ik krijg sowieso heel veel egelcontent!! Maar een dooie Moffel vind ik een beetje onheilspellend toch :joy:

1 like

volgens mij is dit een best populaire mening! echt heel erg 2 kampen. ik ga een poll maken in het topic want nu ben ik benieuwd

3 likes

Ja klopt! Gelukkig hebben we ook nog andere goede pizza in Utrecht :grimacing:

3 likes

Vandaag dacht iemand dat ik zwanger was. Ben ik niet, ben gewoon heel veel aangekomen (ik ben herstellende van een eetstoornis met veel ondergewicht) en heb dus echt wel een buikje. Ik was hier al onzeker over en dit is dus de bevestiging. Komt wel even binnen. Sorry voor de dagboekpost

9 likes

Ze bedoelen toch dat iedereen iets moet bestellen en dus niet met 3 mensen 1 pizza gaat zitten eten :joy: ik snap dat opzich wel want anders missen ze veel inkomsten

3 likes

Het feit dat ik weet welke buurt het is maakt dat ik nog meer met je meeleef! Gebeuren ook altijd zulke gekke dingen bij mijn ouders in de straat.

4 likes

Dat is toch letterlijk wat ik zeg. Ik vind dat gewoon stom. Vooral omdat er op dat moment niemand anders in de zaak zat. En dat je het dan met rode koeienletters op het menu zet vind ik gewoon ongastvrij, maar ik moet zeggen dat de mensen die er werkten ook erg ongastvrij waren.

Als het heel druk is en mensen bestellen samen 1 pizza vind ik het wat anders, maar dan zeg je dat gewoon ipv het op een menu te zetten.

6 likes

Ik heb een keer een podcast geluisterd over dit fenomeen, en het schijnt dat meer en meer mensen in een restaurant niet per persoon een hoofdgerecht en twee drankjes en een toetje ofzo bestellen, maar meer een bordje delen en een drankje doen en of course foto’s maken voor Instagram, gewoon omdat horeca zo duur is. Maar dat scheelt wel heel veel inkomsten voor restaurants. Dus ik zou het ook stom vinden (al deel ik persoonlijk mijn pizza niet), maar snap het ook wel.

3 likes

als je dat in 2026 nog tegen iemand durft te zeggen is er ook wel echt iets mis met je hoor jezus

28 likes

Zo maar echt. Waarom begrijpen mensen dit nu nog niet?!

2 likes