Wat je even kwijt wil #72

Oh ja dit ook. Klagen maar er niks aan doen. Klaag dan ook niet…

1 like

Schat dit is geen mooi weer meer te noemen

22 likes

Koud…? Ze gaan zelf maar onder een dekbed liggen. Jij moet hun helpen toch… niet andersom.

Koud? Hier met je rolstoel in de zon op de parkeerplaats. Met je koud.

Gelijk de reden waarom ik niet in de zorg werk. Ik zal dat niet trekken hè.

& Ohja… kut voor je dat je ongesteld bent. Kunnen elkaar de hand schudden.

3 likes

Wat onnodig hard zeg

24 likes

Jaaa duh… daarom zal ik dat ook nooit doen. Maar zo zal ik wel denken. Daarom werk ik ook niet in de zorg. Omdat ik van mezelf weet dat ik dat niet zal trekken.

4 likes

Volgens mij gaat dit om collega’s die ouder zijn, niet een baan in de ouderenzorg

Ik kijk nu ‘Voicemails for Isabelle’ op Netflix en vind ‘m so far echt vermakelijk en leuk. Lekker koud voetenbadje en drankje erbij. Hopelijk kom ik de dag zo door :pray:t2:

5 likes


:hot_face::hot_face::hot_face:

14 likes

Ja leuk is die film hè! Gister bij de ventilator zitten kijken

2 likes

Ik verleen geen zorg aan ouderen, maar coördineer een soort dagbesteding voor ze. In een bloedheet centrum zonder enige klimaatbeheersing of airco. Maar thank god wilden er een aantal wel de ventilator aan en degene die het vonden tochten waren dit keer in de minderheid.

En ik hou echt van mijn werk en de doelgroep, dus als zij dit allemaal niet willen, dan doen we het lekker niet en is het voor mij maar even afzien en kom ik hier maar klagen. Want tyfusheet is het wel.

5 likes

Ik kwam weer een Annemiekel tegen; Petijn.

23 likes

Ik vond hem ook leuk! Met moeder gekeken op vakantie

1 like

Daarom ook de “mooi” :crazy_face:

3 likes

Die een burn out heeft van groep 8?

7 likes

ik ben deze hitte echt aan het rawdoggen, mijn koelkast (en dus ook vriezer) is kapot

echt zin in water met ijsklonten of een koelelement tussen mn benen

3 likes

Hoe is dat? Wat zie je en wat gebeurt er?
groetjes van iemand die denkt dat ze het soms heeft

1 like

Wanneer komt je nieuwe? Heb je hulp nodig? Vreselijk :sob:

1 like

Hoooly shit, ik koop altijd externe SSD’s om mee te werken (als fotograaf = veel opslag nodig), heb wel eens falende harde schijven gehad en SSD’s zijn sneller etc. etc.

Maar door de komst van AI worden ze dus steeds duurder (omdat ze veel voor de servers worden gebruikt.) Ik kocht exact deze schijf zo’n 3 jaar terug voor 250 euro… laatst zag ik 'm al voor 500, dat vond ik al gortig. En nu is het 1000 euro geworden!!! Ik heb gelukkig wel een collectie opgebouwd dus ga toch maar weer een harde schijf kopen om dingen om te zetten die ik waarschijnlijk niet nodig heb maar toch :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

Samenvatting

4 likes

haha nee geen hulp nodig, ga het volgende week regelen en dan heel veel ijsjes kopen maar deze & vorige week echt te warm om met koelkasten te gaan sjouwen, dat kan ik mezelf en het ongelukkige slachtoffer dat me moet helpen niet aan doen

3 likes

De prijzen van SSDs zijn inderdaad gek gestegen, maar je maakt het ook wel duurder door zo’n usb enclosure + ssd te kopen? Koop gewoon steeds een losse SSD en apart 1 cradle of enclosure die je kunt hergebruiken. Coolblue is ook een hele dure optie. Voor ±500 euro heb je wel een 4TB SSD hoor.