Wat je even kwijt wil #72

Het ziet er een beetje zo uit (bij mij tenminste):

image

Soort wazige figuurtjes die steeds meer je gezichtsveld overnemen

5 likes

Oeps @ciselering , was de bedoeling op jouw bericht te reageren

1 like

Jaa klopt, maar ik vind 500 euro nog steeds veel te veel geld eigenlijk. Dan koop ik liever een extra NAS waar ik mijn SSDs op leeg (want ik heb 5 ssd’s liggen, niet allemaal 4TB, maar ik gebruik er maar 1. De rest is nu nog enkel opslag, dus dat hoeft dan niet persĆ© op een SSD.)

2 likes

Jippie, stroomstoring!

1 like

Ik zag op insta een filmpje van iemand die gezonde alternatieven deelde voor snacks en keihard beweerde dat het net zo lekker is. Haar suggesties: stukken ijsbergsla ipv chips en mini tomaatjes ipv celebrations :+1:t2:. Als ik chips wil gaat ijsbergsla me echt niet dezelfde voldoening geven. Ook al ā€˜knispert het precies hetzelfde’.

9 likes

Psycho

10 likes

Ik had dus zelf de combi natural chips met snack tomaatjes, vond dat echt lekker

3 likes

Of naturel chips met malthesers

16 likes

Dit klinkt dan wel weer als iets dat ik ga proberen.

Ja dat is ook lekker! Maar had ik helaas niet

2 likes

Ja het is echt gestoord, deze bubbel gaat zo veel drama geven als het eindelijk knapt? Zou me niet verbazen als binnenkort huishoud elektronica ook weer niet verkrijgbaar gaat zijn zoals in corona toen de chips voor veel toestellen niet uit China geraakten.

1 like

Ja vind het ook echt een beetje eng, hoe duur gaat straks alle apparatuur zijn idd. Hoop dat de bubbel snel barst :sweat_smile:

Las chips als het eten chips en schrok nog meer maar dat komt denk ik omdat ik honger heb en al in bed lig en geen chips in huis heb. Ik wil chips :sob:

2 likes

zoute chips met dit weer :drooling_face:

3 likes

Ja holyshit, hier kwam ik vanochtend ook achter! Echt niet normaal die prijzen!

1 like

Überhaupt chips en chocolade, heerlijk.

4 likes

Ik zat ff te kijken wat figuranten voor oa gooische vrouwen nou verdienen, maar focking 60 euro en san sta je van 08 tot 18 op die focking set???
Wat karig zeg

Wat voor drama verwacht je als de ai bubbel barst?

Ben nu aan het wandelen en het is zooo lekker nu :heart:

2 likes

Ik had mijn laptop op werk laten liggen (had ik echt over na moeten denken) dus ik ben net op en neer gefietst zodat ik thuis kan werken in de airco, en niet om 17:00 met gevoelstemperatuur 42 graden naar huis hoef te fietsen. Maar ik ben dus echt al compleet bezweet. Heeeel klam is het. Wel nog best goed te doen qua temperatuur, kan ik nu de rest van de dag vegeteren bij de airco.

2 likes

Ja het is veel benauwder dan gisterochtend, echt vies weer zo. Ik ben jaloers op je airco :sob:

3 likes