Wat je even kwijt wil #72

Gewoon doen

2 likes

Wil je helemaal geen tech? Je hebt bv VTV die doet het goed (+18% ytd) en heeft 16% tech.

1 like

Ja, 20 krokodillen op een formulier. :joy:

12 likes

Ik upload ook wel eens deze foto in Zorgdomein.

45 likes

iconic

6 likes

Love it, hier leer ik wat van

5 likes

Ik had zin in frambozen met chocolade, maar geen zin in au bain Marie smelten in deze hitte. Schaaltje in de zon en binnen 10 min perfect gesmolten :pray: zometeen lekker koude snack uit de vriezer, heeeerlie

17 likes

Oh nee ik had neppe heksenkaas gehaald voor bij mijn chips/groentesnacks en was het vergeten in de koelkast te zetten. Uren later pas ontdekt en het stond helemaal bol, meestal durf ik het wel aan maar niet met deze temperaturen :smiling_face_with_tear: Weet niet of ik nog de wilskracht heb om vandaag terug naar de winkel te gaan (misschien na 17u :sweat_smile:)

Ik heb recent zo’n gigantische zak met Callebaut chocolade pellets gekocht om te bakken. Maar dat smelt natuurlijk in deze temperaturen, dus nu heb ik ipv handige druppels 1 gigantische brok chocolade van drie kilo :thumbsup:

13 likes

Ik heb een grote ondiepe schaal water voor de vogels op m’n balkon neergezet en ze maken er zo goed gebruik van! Zo schattig en fijn

8 likes

Oh my god ik stond letterlijk vanochtend bij de Makro te twijfelen om dit mee te nemen, maar goed dat ik het heb laten staan haha!

2 likes

Dat zou voor mij wel de truc zijn om te voorkomen dat ik die zak gedurende de weken leeg eet

1 like

Dit is mss echt een niche tip, maar mocht je een wijnkoelkast hebben. Als je een deel op, volgens mij 14 maar moet ik even opzoeken, zet kan je daarin ook je chocola bewaren.

Edit: voor jou te laat uiteraard, maar voor anderen een idee haha.

5 likes

Ik vind het wel grappig hoe biologisch en dierlijk er overal over de hitte gepraat/geschreven wordt. Over ‘warmte kwijt kunnen’ en ‘verkoeling zoeken’, ik krijg allemaal associaties met vachten en met z’n allen drinken bij het water op de savanne. (de eerste persoon die nu reageert met ‘ja maar mensen zijn ook gewoon dieren’ krijgt de Gerard van de Dag award)

7 likes

Nou ik ben weer buiten hoor even leuke passende muziek opzetten :joy:

Ik zou als patient echt stuk gaan hierom. Maar ergens voelt het ook wel een beetje lullig voor de patient terwijl je weet dat het niet tegen hen gericht is.

1 like

Dacht even dat je geen zin had om zelf au bain marie te smelten in de hitte haha, maar zag dat je het letterlijk bedoelde :joy: Allebei valid haha

Bij de Praxis en Gamma waren ze op bij mij in de buurt, maar de Welkoop had er wel nog 8. Het was dat een vrouw van de Gamma me daar naar verwees, anders was ik er zelf ook niet naar binnen gegaan.

2 likes

Ahh dank voor de tip! Deze hebben wij hier niet (of iig niet in de buurt, heb alleen een fiets), maar ik heb nu iets met bakstenen gefixt haha (het gaat niet eens om mijzelf maar ik wil mijn baby dahlia’s een beetje beschermen van de zon :sweat_smile:)

2 likes

Ik heb een vrouwtjes merel die de hele dag in mijn tuin rondscharrelt en af en toe baddert in een vogeldrinkbak.
Die vogel is totaal niet bang voor mij. Ze gaat gerust water drinken, terwijl ik een meter verderop zit.
Ik heb dus een nieuw huis/tuindier.

Er zit ook een mannetjes merel bij. Maar die is verstandig en wat schuwer

8 likes