Wat je even kwijt wil #72

Wijd tshirt, korte broek, platte schoenen en lekker stampen

14 likes

Ja echt fantastisch heb deze al zo vaak bekeken :joy: er is ook een parodie op:

16 likes

Hahahahaha geweldig deze kende ik nog niet

3 likes

Je zou toch echt denken dat dat origineel met Laua Ponticorvo ook een parodie is? Dat is dus echt?

4 likes

Heb ik nog geen moment aan getwijfeld

1 like

Bahhh ik heb morgen een vrijgezellenfeest (dat is wel leuk) op een plek die voor mij alleen te doen is met de auto, maar de weersvoorspellingen voor morgenavond worden steeds slechter dus zie er nu voornamelijk tegenop terwijl ik er heel veel zin in had.

Ik heb de grootste reisafstand, dus pik onderweg nog een paar mensen op (die ik allemaal nog niet ken verder, want bruid heeft voornamelijk losse vrienden) dus kan ook niet zo maar besluiten eerder weg te gaan. Ja kan wel, maar dan is de halve groep dus weg.

2 likes

Het is echt en ze wordt ook boos als je eraan refereert

4 likes

Tbf het is ook wel een beetje lullig :joy: dat wij het als onbekenden aanhalen is nog tot daar aan toe, maar om haar op de radio te kakken te zetten is wel lullig

1 like

Hahahaha op welke minuut wordt dit gezegd? Weet iemand dat ff snel :rofl:

4 likes

1.40!

1 like

Ik vind haar echt heel stom met uitspraken als “als je niet zwanger kunt worden moet je het manifesteren, zo is het mij ook gelukt”

En de Surinaamse taal straattaal noemen. Ze zegt echt vaak domme (en kwetsende) dingen

Dus sorry ik heb geen medelijden

15 likes

Ik vind dit heel grappig maar snap haar ergens ook wel. Zeker als mannen dit doen.

6 likes

laten we deze banger niet vergeten

14 likes

Nou die mannen bekritiseren haar om haar zogenaamde felle houding maar ik vind dat zij eerder zwaar gepikeerd reageren. Ze zetten zichzelf echt voor lul :sweat_smile: En zij blijft netjes reageren

11 likes

Ja ok in je tweede zin heb je wel gelijk!

1 like

en toen marketingvrouw op die video reageerde kwam ze ook helemaal met van die white woman tears ‘wat ben je gemeen!’

3 likes

Jaaaa precies, ook weer een micro-agressie om een vrouw van kleur meteen gemeen te noemen terwijl ze haar heel normaal aansprak op wat ze zei.

6 likes

Ik kende haar vroeger en ze was ook niet aardig tegen mensen die ze niet kende. Uit de hoogte. Dus ja, ik kan hier wel om lachen :see_no_evil:

1 like

Ik had me helemaal ingesteld om vandaag te overleven, maar heb er niet aan gedacht dat ik morgen ook m’n huis moet ontvluchten en niet naar m’n koele kantoor kan :confused: ben vanavond al naar de bios geweest voor de airco en er draait bijna niks boeiends. Mss ga ik naar een koelteplek en de hele dag een boek lezen

1 like

Ik vind dit wel echt mega lame van die mannen en snap wel dat ze geen zin heeft om 5-7 jaar later nog met een dom interview te kakken gezet te worden op de radio. En ik vind ook dat ze dat best normaal zegt maar die mannen doen super dramatisch en emotioneel, ze hadden ook kunnen zeggen joh we dachten dat je er om zou kunnen lachen maar hoe gaat het met het boksen.

Verder nul mening over haar, ik weet niets over haar maar ik vind dit specifieke fragment gewoon heel lelijk en kinderachtig van die domme radiomannen

8 likes