Wat je even kwijt wil #72

Haha ben maar niet bang, die formulieren met 20 stempels gaan rechtstreeks naar Bosman en dat soort firma’s. :crocodile::purple_heart: En vaak vinden patienten het ook stom dat wij weer een nieuwe machtiging/verwijzing moeten maken voor bekende problematiek en delen ze mijn mening wel dat dit onzinnig is, vinden ze wel leuk als ik dan zeg dat ik even “DE stempel” ga halen. :smile:

@Chuckie Die foto hangt ook ingelijst in onze backoffice, haha.

@Opheliac Denk ff hoe leuk het is dat zo’n poli-medewerker of specialist denkt: oh een JPEG in de bijlage, even kijken wat dat is, en dat dan die foto in beeld komt. :sparkling_heart:

13 likes

Wo pro tip

1 like

Ik zag deze weer voorbij komen op Instagram, heerlijk om te kijken

1 like

Daar zijn we heel benieuwd naar!