Wat je even kwijt wil #72

Hahahaha neeeeee is dit echt
Die quote ga ik erin houden

2 likes

Ik heb 5 muggenbulten, maar ze zijn mega klein? Echt heel raar.

1 like

Merel is nu droog gras en dergelijke aan het zoeken in de tuin voor een nestje. Lijkt mij een beetje te warm voor maar ik ben geen vogelkenner
Mannetjes merel heeft last van weaponized incompetence en helpt niet mee.

6 likes

Bij mij lijken ze ook klein dit jaar! Normaal kan ik best eem heftige reactie krijgen, maar nu blijven het echt mini bultjes en jeuk is naar mijn idee ook sneller klaar.
Bij jou ook?

1 like

Dit zijn de eerste die ik heb dus I’ll let you know haha

2 likes

Ja ik zit ook onder de mini bultjes. Ik vind ze dus juist meer jeuken en ze blijven ook echt lang zitten. Ik had er een op mijn knokkel, twee weken geleden en die is nu pas bijna weg.

2 likes

Ja ik ook, ze jeuken ook amper. Heb ze van eergister en ondertussen lijken het meer kleine pukkeltjes

3 likes

zijn die niet van knutjes ipv muggen? die bulten zijn kleiner en jeuken meer vgm

Ik kende ze eigenlijk niet maar zou best wel kunnen ja

2 likes

Zijn het geen warmtebultjes?

2 likes

haha ik eerst ook niet tot een vakantie in italie waar ze gewoon door het muggengaas heen kropen :sob: echt kutbeesten

3 likes

Ik was in de tuin een beetje aan het wegdommelen maar “schrok” telkens weer op van een irritant geluid. Na een paar keer besefte ik dat het mijn eigen gesnurk was :smiling_face_with_tear:

25 likes

En nu denken je buren dat er een egel in de tuin zit…

3 likes

Hahaha ja wie weet :rofl: buurvrouw zat wel in haar zwembad

4 likes

wat een donder weer :star_struck:

1 like

Ik had last minute een event waar ik niet echt een geschikte outfit voor had maar ik kon online niks vinden wat leuk was én op tijd bezorgd zou worden. Behalve dus een heel mooi topje van $130 wat gewoon belachelijk duur is, maar na lang twijfelen toch maar besteld.

Toen het binnen kwam zat het topje er per ongeluk 2x in :pleading_face: echt blessed door de outfit goden, nu ga ik die andere terug brengen en heb ik hem gratis :shushing_face:

45 likes

We zijn er vandaag achter gekomen dat onze vloerverwarming ook kan koelen… we wonen hier al 6 jaar en gaan over 2 maanden verhuizen. Heb ik 6 jaar afgezien in de woonkamer, kan ik er nog maar 2 maanden van genieten :sob::sob:

23 likes

Omg, de radiatoren kunnen ook op verkoelen?? En ze worden ook echt ijskoud dus met een ventilator erbij is het hier ineens vet goed te doen.

6 likes

Je moet wel oppassen dat je het niet te koud zet tov buitentemperatuur, anders krijg je nu met deze grote verschillen snel condens en schimmel

4 likes

Ach, ben over 2 maanden weg.

(Grapje natuurlijk, bedankt voor de waarschuwing)

7 likes