De onderbuurman heeft een bbq van 1 meter op zijn balkon staan met een homp vlees erop. word echt niet goed van die lucht van verschroeid vlees. Ben kots misselijk ![]()
Vanmiddag gleed een ovenplaat uit mijn handen met het leeghalen ervan zodat ik de magnetron kon gebruiken. En mijn hoofd vond het een fucking goed idee om die plaat een rot schop te verkopen zodat die niet hard op de grond zou landen.
Precies tegen de rand aan met mijn wreef.
Alles is dik en blauw nu.
Mag het überhaupt wel in jullie gebouw? In de flat waar ik gewoond heb stond het in het reglement aangegeven dat barbecues op het balkon absoluut niet toegestaan was.
Ik zit echt zo bizar lekker buiten met een iets koeler briesje. Ik heb de afgelopen dagen echt als een soort caveman in een donker hol van 31 graden geleefd en voel me nu net een molletje die voor het eerst de buitenwereld ziet. Ik staarde net naar de hemel met toevallig een bizar goed aanbevolen nummer in mn oortjes en voelde me heel erg
dankbaar ![]()
De buren staan in hun nakie in de regen te dansen ![]()
(70 jaar)
Ja ik ga dat even uitzoeken inderdaad!
Die hebben wat gebruikt ![]()
Kan zonder ook prima en zouden meer mensen moeten doen, luv naakt dansen
Kan het me niet voorstellen haha
Ik ga in principe dinsdag naar Berlijn (donderdag terug) omdat ik woensdag naar de Foo Fighters ga daar. Maar ik heb dus al de hele week zo goed als niet geslapen en vannacht wordt weer niks. Ik twijfel: moet ik wel gaan? Ik ben gewoon zo moe
dat ik het ergens fijn zou vinden om thuis een paar dagen bij te slapen ![]()
Het is daar nu ook 40 graden en dinsdag wordt het nog 29, woensdag als het goed is maar 22. Heb net nog even gecheckt en de plek waar ik verblijf heeft geen airco want daar heb ik destijds niet op gefilterd toen ik boekte in december
.
Ik weet niet hoe de rest van je leven is deze week (heb je kinderen die alleen van jou afhankelijk zijn, superbelangrijke beslissingen op werk of elders waar je rust voor nodig hebt?), maar in 90% van de gevallen zou ik zeggen: doen! Slapen kan je als je dood bent. Groetjes van iemand met veel spijt over niet-gedane dingen die nu probeert meer plezier te hebben ![]()
Kon je je wel voorstellen dat ze naakt in de regen zouden dansen voordat je ze dat zag doen dan? ![]()
Hahaha ja na hun wilde feestje paar weken terug wel ja. Wij zijn 70, fuck it, letās have fun (binnen bepaalde grenzen)
Zit deze week in Portugal bij de schoonfamilie. Het was afgelopen week en vandaag hier heerlijk 26 graden dus had er helemaal zin in. Wordt het volgende week gewoon ook 38 ![]()
Ik ben net in Liverpool geweest en JA GAAN.
Wat een heeeeerlijke onweersbui en regen ![]()
Ik schrok helemaal wakker van het onweer, was in een hele diepe slaap blijkbaar⦠jezus. Tril ee nog van ![]()
![]()
Love it, zo wil ik ook zijn op die leeftijd
Gaan. Of je nou hier moe bent of daar, dan liever daar toch?
De volgende periode van 30 graden komt er over een week weer aan en ik ben vooral bang dat ik met 3 dagen weg (dus niet kunnen luchten) de warmte niet uit mān appartement krijg en het weer snel doffe ellende wordt. Plus het concept mensenmassa maakt me momenteel misselijk maar dat komt door warmte en slaapgebrek ![]()