Je kan beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan
Ik denk dat je gewoon even in een vervelende negatieve spiraal zit, maar ik zou gewoon gaan.
Het weerbeeld verandert continu en je boekt niet zomaar tickets dus lijkt me dat je graag wilt dus ik zou dit weer het niet laten beinvloeden.
Mobiele aircos hebben het zwaar, maar werken ook niet goed als je ze steeds aan en uitzet. Eigenlijk moet je ze gewoon de hele dag aan laten staan, om wat effect te hebben. Zodra je hem namelijk uitzet, warmt het ook gelijk weer op, dat is overigens ook zo met een vaste airco. Ik zou het gewoon eens een hele dag proberen en dan kijken. Als je een afdichtingsset hebt, scheelt dat echt en anders alsnog, de airco moet nu eenmaal zn warme lucht kwijt.
Er komt nu al meer benauwdheid naar binnen dan dat de airco koude lucht maakt en dan gaat het nu in de slaapkamer om een relatief kleine ruimte. Dus zoals eerder al gezegd: heeft geen nut. Helemaal niet als het straks weer 32 is met de zon er vol op.
Heb net wel besloten dat ik niet ga. Jammer, komt wel weer een keer. Heb ze al 10x gezien. Vind het vooral jammer om IDLES te missen maar ook die zie ik wel een andere keer weer. Ik heb een zomerdepressie denk ik ![]()
m’n vriend heeft deze week een vasectomie gehad en zijn vrienden hebben hem als verassing een fles drank opgestuurd naar ons huis maar we hebben de verkeerde bestelling gekregen (een fles champagne van +/- 100 euro die geadresseerd was aan een ceo van een groot bedrijf, van zijn collegas.) en nu lig ik dubbel om het idee dat deze big shot CEO nu een miezerig flesje drank krijgt met daarbij een kaart met de meest lelijke kinderachtige grappen over het afknippen van ballen o.i.d.
Heeft er hier iemand wel eens de dierenambulance gebeld? Ik twijfel een beetje… het gaat om een dier wat niet direct in nood is maar waarover ik me wel zorgen maak (een zwaan die al te lang aan het broeden is en in de brandende zon zit). Ik las ook ergens dat ze overbelast zijn nu met allemaal vogelmeldingen dus wil ook niet voor niets bellen, maar als ik wil mailen dan lijkt het weer over andere dingen te gaan. Mmm!
Edit: ze roepen dus wel op om niet zomaar te bellen, anders had ik gewoon gebeld om advies te vragen natuurlijk.
Je kunt ook de vogelbescherming bellen misschien, die kunnen denk ik ook advies geven. Maar ik zou anders sowieso wel even de dierenambulance bellen, al is het al om om advies te vragen
Oh ik las nu ook pas dat ze geen meldingen aannemen via de e-mail dus ik ga zo even bellen! Ik werd een beetje afgeschrikt maar het arme beestje zit daar ook in de zinderende hitte (de afgelopen week dus ook, mijn hart breekt echt als ik er aan denk… was het totaal vergeten dat ze daar zat) ![]()
Ja, je kan áltijd bellen voor overleg! Zij overwegen zelf welke meldingen ze wel/niet (kunnen) behandelen.
De kan is wel groot dat ze niet komen voor een dier dat niet gewond oid is. Het blijven wilde dieren die hun eigen ding moeten kunnen doen, ook niet elk gedrag is altijd helemaal te begrijpen voor ons als mensen. Maar als je je er zorgen over maakt is het altijd fijn om de situatie even te bespreken.
Jaa het gaat me vooral om advies, dat ik het zelf ook even in de gaten kan houden.
Heb bij de Efteling gewerkt en daar hadden we een zwarte zwaan die ook alleen eieren ging leggen, maar die waren onbevrucht, en die moesten wel worden weggehaald omdat ze zich anders doodbroedde (omdat ze alleen was, deze zwaan lijkt ook alleen). Dus met dat in mijn hoofd ben ik er hier ook een beetje bang voor, volgens het internet is ze al te lang aan het broeden en is het ei waarschijnlijk onbevrucht… maar goed ik ga zo bellen, dank ![]()
Edit: oh ze zeiden dat ik het ei moest weghalen! Vind dat wel echt te spannend om dat zelf te doen dus ik mocht ze vanmiddag ook terugbellen, dan gingen ze het meenemen in de middagrit. Blij dat ik even gebeld heb ![]()
Boek een hotelkamer met airco, veel vliegen in één klap
Mijn gezicht begint gewoon ongemakkelijk te voelen. Door al het zweet droogt mijn huid geloof ik uit maar alles wat ik erop smeer druipt er gelijk weer af
Ik was in DE in een restaurant en blijkbaar heeft vijg een dubbele betekenis in het Duits
Ohhh het zwaantje was echt helemaal oververhit en nu neemt de dierenambulance niet op i.v.m. drukte. Ik hoop snel wel weer, maak me echt zorgen ![]()
Ohhh ja ze namen op en gaan zo langs
Ik was al helemaal aan het bedenken hoe ik een parasol ging kopen en die veilig daar neer kon zetten ![]()
Ja en anders volgende week in NL gewoon een nacht in een hotel met airco om bij te slapen. Je kan overdag ook naar koeltepunten van de GGD oid.
Ik wil echt graag wat dingen in huis doen maar het is nog steeds 32 graden en ik zweet me rot na een rondje stofzuigen. Maar nu stapelt het zo op en dat is ook vervelend ![]()
Is je systeemdinges alweer gerepareerd of nog steeds niet?
Ik ga jou redden in de kernoorlog
Ik heb echt zo’n slechte smaak qua series. Ik wist van de verveling even niet meer wat ik moest kijken en nu kijk ik Rozengeur en Wodkalime terwijl ik echt denk waarom ![]()
Heb tijdens een woedeaanval mijn mobiel twee keer op de grond gegooid. Mijn scherm is kapot en ik schaam me diep. Dit was vroeger nogal een ding bij mij (denk ik vijf mobieltjes kapot gegooid), maar de laatste keer was toch wel 15+ jaar geleden.
Dat is kut. Is de woede wel een beetje weggezakt?