Ja, er komt in ieder geval weer lucht van binnen naar buiten en andersom, maar het koelingssysteem doet het nu niet omdat 32° binnen gewoon te veel is om verkoelen, zeg maar.
Dus hopen dat ik het deze week weer naar koeler dan 25 kan krijgen voordat de volgende hittegolf begint
Inmiddels wel. En de scherven bij elkaar gepakt en mijn mobiel werkt nog!!!
Gewoon bellen hoor. En anders kan je ook nog 144 of 0900-8844 (geen spoed, wel politie) bellen. Dierenwelzijn is een taak van de politie. Bij de nvwa kun je ook melding maken. Weet alleen niet zeker of zwanen daaronder vallen.
Ik heb vrijwel de hele dag mijn voordeur open gehad om het koeler te krijgen.
Ik kreeg ineens het gevoel dat er iemand was, mijn trap kraakte ook.
Mijn bescherming was mijn Stanley voor als de insluiper dichterbij kwam…
Uiteindelijk bleek het een kat
Omg vet creepy wel haha! Gelukkig was het maar een kat ![]()
A.u.b. koop zo’n haak of ketting zodat je altijd weet dat het niet groter kan zijn dan een kat.
Ik ook!! Was amazing hè ![]()
Pffft. Heb 2 ramen in m’n woonkamer die open kunnen maar 1 is moeilijk vanwege lamellen. Maar toch gedaan want het koelt zo af!! Wil ik mijn raam dichtdoen en dan valt er iets van die andere lamellen ernaast af en toen viel er een vaasje kapot en werd de muur beschadigd en ik heb een mega blaar diep onder het eelt en ik heb honger en het is weer warm nu alles semi dichtzit:rage:![]()
Oh en zwaan is toch met rust gelaten, moet het nog een paar dagen in de gaten houden. Ze zijn wel wezen kijken!
Stanleymes of stanleyfles? ![]()
Hahaha fairrr! Ik denk dat je best een goeie klap hier mee kan geven. Ik zie je ook nu zo sluipen met dat ding voor je.
Verder is dingen horen zo eng, heb een minihuis en hoor ook zo vaak in mijn huis iets als ik in bed lig. Verschrikkelijk gevoel.
Stanleyfles is echt een instant KO (en veiliger, want stel dat er een insluiper was, is de kans groot dat je dan wordt neergestoken door je eigen mes en dat lijkt me zo lullig).
Zo goed gedaan 🥹❤️
Ik dacht bij ‘mijn Stanley’ gewoon nog aan het ouderwetse Stanley mes, tot jouw reactie. Leek me hier ook wel van toepassing
Jaaaa echt fantastisch! ![]()
Gister alle statiegeld flessen van werk ingeleverd omdat mijn collega’s lui zijn.
Had €10.15 aan flesjes.
Hallo gratis avondeten voor de komende twee dagen ![]()
Ik heb per ongeluk/bij toeval gezien dat mijn ex volgens mij een date/nieuwe relatie/nieuw persoon in zijn leven heeften toen ik net het leed dat daten heet topic opende dacht ik omg wat nu als ze een forummer is ik gun het zo niemand om met hem te zijn.
Ik lig op bed met de balkondeur open te genieten van de frisse lucht en het briesje, omg wat heb ik dit gevoel gemist ![]()
Wtf waarom stinken die komo vuilniszakken zo erg naar poep?
Ik ben deze zomer weer helemaal onzeker over mijn benen uhg. Het voelt altijd als een drempel maar nu lukt het gewoon niet om een kortere jurk of broek aan te doen. Dus ik probeer ook wat kleding te kopen waar ik me goed in voel maarja het blijft zo dubbel
Mijn vriend wilde per se koken, zodat ik “even kon gaan zitten”. Vervolgens las hij het recept niet goed en veranderde de carbonara in een grote omelet. En toen ik dat weigerde op te eten was hij nog verontwaardigd ook ![]()