Wat je even kwijt wil #72

Ohh dit vond ik vroeger zó leuk.

3 likes

Niemand vindt waarschijnlijk wat van jouw benen, er zijn echt weinig mensen met hele mooie benen. En als ze er wel wat van vinden, wat dan nog? :kissing_heart:

6 likes

Ik wil je gevoel niet ondermijnen maar echt ga naar het strand of een dierentuin op een mooie dag en je ziet gewone benen. In korte broeken, jurken, badpakken, bikini’s etc. Niet die online fake shit of one of a kind pracht beentjes. En het boeit niemand ene lul hoe je benen er uit zien, plus het zijn benen zoals velen. Ook als er cellulitis of oedeem of spataderen etc etc op zit. En wat mij soms helpt is beseffen dat er genoeg mensen jaloers zijn op je benen, alleen al omdat ze het doen.
En anders: m’n zus heeft echt leuke luchtige broeken bij de c&a gekocht laatst.

43 likes

Ook al ben ik volwassen, als er iets aan de hand is dan app/bel ik toch vaak mijn vader. Hij is altijd kalm en heeft overal wel een oplossing voor. Nu had hij zichzelf op vakantie met zijn partner buitengesloten en nu blijkt het andersom ook zo te zijn. Hij zocht nu contact met mij om even te “sparren” over ideeën om binnen te komen want ik blijf altijd zo lekker kalm. Handig voor hem dat ik in sommige opzichten op hem lijk :laughing:

84 likes

Heb weer onder een dekbed geslapen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: het is hier nu buiten 14 graden!
En ik dacht huh waarom zijn er mensen aan het feesten?? Autogetoeter… dat moet voetbal zijn. En ja hoor :sweat_smile:

5 likes

Man man dat was een kort nachtje. Wakker geworden door vuurwerk en heeeeeel veel toeterende auto’s. Hele straat stond vast :joy: en dan af en toe zo heel droog een werkbusje ertussen van mensen die met hun goeie gedrag om 6u naar hun werk probeerden te gaan maar geen kant op konden.

6 likes

The saga continues. Net vroeg iemand in de sportschool (waar ik nog nooit een woord mee gewisseld heb) of er al wat kilo’s af zijn en hoe lang ik al aan het sporten was en dat het vooral aan voeding ligt en minder aan sporten. Thanks bro :+1:
Ik draag wijde kleding zodat die stomme buik minder zou opvallen maar alsnog. Het universum test mij om te zien hoe stevig ik in m’n schoenen sta denk ik dan maar

2 likes

Wat een lul zeg. In de sportschool moet je vooral met je eigen bemoeien. Heb je energie om onbekenden lastig te vallen? Dan sport je niet hard genoeg.

Wat een klootviool

18 likes

Ah dat was Oranje op het WK alweer :sweat_smile:

Mensen zijn echt idioot. Wilde je even laten weten dat je niet alleen bent, ik had laatst voor de tweede keer in een maand dat weer een collega vroeg of ik zwanger was. Ben er de hele avond van slag van geweest. Ik draag ook wat wijdere kleding omdat ik me niet lekker in mn vel voel doordat ik een maat gegroeid ben door medicatie. Wat we denk ik niet moeten vergeten is dat het schoonheidsideaal voor vrouwen echt veel te streng is, het is de tekortkoming van dit soort mensen dat zij niet snappen dat je dit soort dingen helemaal niet ongevraagd moet zeggen.

4 likes

Ja, hij kwam hiervoor ook speciaal naar me toe gelopen. Het was zelfs niet dat hij toevallig in de buurt stond. Ik had ook mijn hoofdtelefoon op dus hij moest nog moeite doen ook om me aan te spreken. Het ‘grappige’ is dat deze opmerking zelfs niet komt van een typische fitboy, het was eerder een man van in de 50, begin 60.
Na m’n training wilde ik hem aanspreken om te vragen waarom hij dat uberhaupt vroeg (grote stap want ook voor mezelf leren opkomen is een langdurig proces) maar hij was nergens meer te bekennen. Afhankelijk van hoe dapper ik me voel, spreek ik hem volgende keer wel aan.

@Florence. Echt zo irritant hé, waar bemoeien mensen zich mee. Het is inderdaad echt nooit goed, toen ik veel te mager was kreeg ik ook opmerkingen (soms wel terecht uit bezorgdheid), toen ik vroeger wat overgewicht had ook, en nu dus weer. Mensen beseffen echt niet wat ze kunnen aanrichten met zo’n opmerking. Wat klote voor jou ook dat je door medicatie bent aangekomen, dat is ook echt iets waar je dan geen controle over hebt dus ik snap heel goed dat je je even niet zo lekker in je vel voelt.

6 likes

Deze gebroken nacht door voetbal kijken, zo moe, hoe doen nieuwe ouders dat met baby’s :sweat_smile::sob:

11 likes

Lucifers tussen je ogen om ze open te houden en verder gewoon je leven haten

5 likes

Volgende keer de vraag aan hem stellen of bij hem al wat kilo’s kwijt zijn. Lijkt mij niet, gezien hij tijd heeft jongere vrouwen lastig te vallen.

Vies ventje

4 likes

Veel cafeïne

3 likes

Hondenpoep van het koppelpedaal van mijn nieuwe(!) auto schrobben stond niet op mijn to-do-list van vandaag maar here we are. :sob:

Inmiddels zijn schoenen en auto weer schoon maar BAH wat een gore klus.

7 likes

Wij zijn de echte zombies.

2 likes

Wij hebben Marokkaanse lunch op werk, geen idee of dit bewust gepland is door de chef :joy:

27 likes

Ik krijg over een paar weken een tweede baby en ik ben oprecht geradbraakter van deze korte nacht dan de vorige keer van een baby (afkloppen). Denk dat ik een week moet herstellen van deze nacht :joy:

Had m’n pa een filmpje gestuurd vanaf m’n zwembadbedje dat er de hele tijd allemaal zwaluwtjes een snoekduik in het zwembad komen nemen om een slok water te nemen. Zo schattig en het zijn er ook zoveel dus ik dacht, dat kan m’n pa vast waarderen. Maar je hoort me blijkbaar op het filmpje vrij goed chips eten op de achtergrond ahahahahaha, stuurt ie alleen ‘zit je lekker chips te eten’ terug :joy::heart:

34 likes