Oh dat zou ik ook nooit doen idd. Dank voor de andere kant belichten
Mijn moeder wordt echt een oud vrouwtje (75 bijna). Ze hamstert, heeft een noodpakket voor 5 mensen en overal staat zo veel zooi. Ik word er helemaal onrustig van. Nu heeft ze een logeerkamer waar alle zooi staat en ook verzamelt ze plastic tasjes. Ze heeft drie enorme zakken liggen vol plastic tasjes. Ik vroeg waarom ze er zo veel nodig heeft: als er heel lang geen water is, kan ze daarin poepen ![]()
![]()
Ik vind mijn collegaâs echt leuk, maar na 3 dagen heb ik even geen zin in ze ![]()
Zit nu op een ander kantoor even te eten, even rust.
Sommige kunnen zoveel praten, niet normaal.
O, moet je met de feestdagen werken?
Laatst liet ik mijn wenkbrauwen doen en ging mijn telefoon in mijn jaszak. De medewerker liep in de richting van mijn jas en vroeg of ze even moest kijken wie het was. Vond ik wel goede service, gezien ik mijn ogen dicht had ![]()
Hahahaha de bekende logeerkamer met eten ![]()
Toen mijn oma naar een verzorgingshuis ging vonden we enorm veel pakken gelatinepudding en beschuit.
âVind ik lekkerâ
Haha mijn oma had nog bijna 50 potten jam in haar voorraadkast staan, ook haar reactie was âmaar dat vind ik lekkerâ.
Never forget dat toen we begin de 2000er jaren de garage van mân grootouders opruimden (ze waren net overleden), zeker 80 glazen met ingemaakte groente en jam vonden. Sommige uit 1955. En nee, dat kon je niet meer eten ![]()
Ja gaat allemaal gewoon door in de thuiszorg.
Alle feestdagen werken wij gewoon. We mogen wel kiezen hoor. Pasen of Pinksteren. Kerst of oud en Nieuw
Ik ben nu gratis een (onbekende)Engelse familie aan het hosten in mijn huis en ik heb uitgebreid gekookt en het was gezellig, dus misschien moet ik toch een b&b in portugal starten ![]()
Ik krijg net een BonPrix folder binnen (ooit een badpak voor een kind bij gekocht) en ik waan me weer helemaal in de 90âs waar je van die dikke Wehkamp, Otto en Neckermann boekwerken had.
Mijn moeder besteld nog steeds op deze manier ze durft niet online te shoppen.
Als ik dat bericht lees en zie hoe die vrouw er uit zag kan ik wel huilen. Wat moet zij door een hel zijn gegaan. Dit is inderdaad ziek!
Hahaha sorry lekker late reactie, maar ik had dit laatst dus ook. Gevallen en echt heel mijn lijf deed een paar dagen pijn. Had het toen gepost in het âik voel me oudâ topic
Ja precies dat, ik voelde me echt bejaard. Gelukkig trekt de beursheid nu wat weg.
Er zit een duifje te snurken in mijn dakgoot
Vanmiddag haar weer verven, dit keer wel felroze haha. Yolo.
Oooh, ik ben een pakketje vergeten te retourneren. Doeiii 170 euro
ik weet meteen weer waarom ik nooit online bestel.
Het zijn goede vogeldagen hier. Gisteren stond ik even op een bruggetje, vloog er wel 4x een ijsvogeltje vlak langs mijn hoofd voorbij! Zo mooi. En zonet heb ik de broedplek van de scholeksters in mijn wijk ontdekt. Ik kan ze vanuit mân tuin zien langs de dakrand en ik zag ze ook paren hahaha. Helaas hebben ze wel een vrij kansloze locatie uitgekozen, diep in de wijk waar veel katten zittenâŠ.