Ik las net de naam Elspeth. Die past ook wel in het rijtje Annemiekel achtige namen.
Is gewoon een Schotse afgeleide van Elizabeth!
Ok, dat wist ik niet. Het is wel iemand met een NL achternaam, ik zou het zelf niet snel kiezen denk ik en voor Elsbeth zijn gegaan.
In de nieuwe aflevering van de podcast we love Nederlands heeft Yannick een heel uitgebreid rijtje met annemiekel-namen ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede tip! Die podcast wilde ik sowieso al een keer luisteren n.a.v. tips hier.
Ik ga straks boodschappen doen, dan kan ik hem mooi opzetten.
Er heeft een vogel op mn jas gepoept. Gelukkig was het een klein vogeltje en niet veel.
Dit is 2e keer in mn leven oid dat een vogel op mij poept.
Schijnt geluk te brengen
Alleen als het op je hoofd is
(volgens Griekse mythologie dan)
Ja sorry ik heb het niet verzonnenš
Nu vraag ik me toch echt af waar mijn geluk is. Vorige zomer is er op mān hoofd gekakt
misschien omdat ik niet Grieks ben haha
Wat leuk! Ik zag vandaag voor het eerst een staartmeesje ![]()
Oh top, kan niet wachten op mijn portie geluk! Ik heb hoge verwachtingen gezien de hoeveelheid kak
Ik kan wel wat geluk gebruiken! Helaas ben ik niet Grieks en was het op mn borst.
Ik stond net in een hele drukke metro en toen ging er een vrouw voor me opstaan omdat ze dacht dat ik zwanger was. Ben maar gaan zitten omdat ik het niet awkward wilde maken en het was ook best wel chill om te kunnen zitten haha. Ik weet ook wel dat ik een buik heb maar dit is toch niet heel leuk ![]()
Ik heb ook een buik en hoop hier juist altijd op
ik zou me net als jij ook beledigd voelen, maar zo heb je er in ieder geval nog wat aan!
Hahaha ik moest ook direct aan jou denken toen ik hem luisterde. Echt een goeie verzameling namen heeft hij haha.
Haha ja dat dacht ik ook, dan maar even gebruik van maken.
Maar ik keek net in de spiegel en het is ook echt totaal geen obvious zwangere buik? Dus ook wel raar van die vrouw.
Misschien dacht ze wel de pregnancy glow te zien ![]()
Positief benaderen.
Vorige week scheet er een niet klein vogeltje over mij heen, mijn jas zat er wel onder.
(Godzijdank zat het niet in mijn haar)