Er zat een steekvlieg in de badkamer en ik zag hem achter de spiegel kruipen en ik wil zo douchen, dus beter blijft dat beest waar ie is of is ie op magische wijze verdwenen
Ik zie het woord steekvlieg hier vaker voorbij komen. Bedoelen jullie dan een daas of een mug ![]()
Ik denk een daas dan. Het is in elk geval geen mug
Dankjewel voor je berichtje terug
.
En mooi teken van groei, dat je hem wilde aan te spreken, ongeacht of het nog gaat gebeuren of niet!
Ik heb helaas (weer) een beet van een daas te pakken. Krijg dan enorme bulten.
Hooikoorts tabletjes helpen daar gelukkig iets mee.
Ik hoop dat die dwaas snel weg is!
Er liep een buurtkat naar binnen en hoopte dat ie bleef zodat ik hem kon aaien maar hij schrok van mij en rende hard weg.
Mijn hondje eet net echt een gigantische soort nachtvlinder op. Omg
waarom doen honden dit soort shit haha
Ik wacht op een monteur die tussen 8 en 13 komt en ik word nu ongeduldig!! Ik manifesteer een monteur ![]()
edit: omg yessss hij is onderweg let’s gooo
Ik heb hier eentje die pissebedden eet
Dit weer is echt perfect voor mij en mag de hele zomer duren. Warm genoeg voor zomerkleding, buiten zitten, buiten eten, deuren open etc, en 's nachts koud genoeg voor een dekentje.
Mijn kat doet dit ook. En dikke kevers en dan dat harde schild weer binnen op de deurmat uittuffen natuurlijk ![]()
wauw ik ben echt gezegend vandaag. stond op perron, airpod viel uit m’n oor en stuiterde richting het spoor, maar net voor die richting de afgrond ging stuiterde die weer de andere kant op!!! ![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die ik volgde op insta, repostte dit op z’n stories ![]()
![]()
sorry??? Alles is achterlijk, maar wtf hebben verjaardagen hiermee te maken
Leave birthdays alone ![]()
No thanks ik hoef geen ‘bescherming’ van dit soort figuren.
niet ironisch/voor de meme? ik zou zoiets gerust naar vriendinnen sturen om die reden maar idd niet posten op mn story haha
Nee absoluut niet hahaha dit is serieus bedoeld
Die verjaardagen vergeten is al lame. Maar ‘call people fat, retarded and gay’ vind ik persoonlijk nog een graadje erger. Koket gaan doe met zaken als homofobie is supersneu.
@Schaakmat @Rose_Gold Omg
vraag me echt af wat ze daar nou zo fantastisch aan vinden haha. Die van mij jaagt ook op vliegen en eet ze ook nog eens op als ze ze vangt ![]()