Ja bizar he
Wat is die meid met die Nederlandse vlag op de homepage van upfront? Is dit een dog whistle? Of ben ik para?
@Canvastas er is een hele beweging op internet van jongens/mannen die vinden dat je verjaardag vieren niet mannelijk is en alleen ten goede komt aan de vrouw omdat je haar dan weer mee uit eten moet nemen… dus vrouwen ‘profiteren’ dan van hen
Ik zie het niet? Die vlag niet bedoel ik
VSR heeft hier al een keer een aflevering over gemaakt. Ik gebruik podcast om in slaap te vallen dus weet niet meer wat de conclusie was.
Ik wel. De hele homepage is een video van een blonde vrouw met vlag
Dat zijn zeker dezelfde mannen die alle vrouwen golddiggers vinden, terwijl ze zelf minimumloon verdienen en €100 op de spaarrekening hebben.
En wbt Upfront, die foto onderaan op de site met het mandje riekt ook wel naar tradwife…
Klinkt als Myron? Nou ik kan het niet zien met Story Viewer, dat loopt vaak achter bedenk ik me nu
Fuck. Ik vind sommige van hun producten echt chill ![]()
Misschien valt het mee hoor! Voor hetzelfde geld vinden ze zo’n mandje gewoon een vibe en heeft het niks met tradwifes te maken. Maar ik heb die podcast van VSR ook niet geluisterd
@Twijfelaar nee op de site van Upfront, niet hun insta
Ommmggg ik zie het
Eh ja dat is níet Myron haha ik had een heel ander beeld voor me
Ja precies ja…. Past lekker bij punt “protect women and children”
.
Van dit filmpje krijg ik ook sterke PVV vibes, maar krijg sowieso de rillingen van dat bedrijf en hun marketing. Kan mijn vinger er niet goed op leggen, heb hetzelfde bij Joep Rovers en zijn bullshit bedrijf met allemaal nep supplementen
Het is Sanna van upfront zelf geloof ik!
De magnetron van werk maakt geluiden alsof die zo gaat ontploffen.
Als die dat maar doet als mijn eten klaar is, heb trek
Upfront schreeuwt toch fvd stemmer zijn?
Vandaag lieten twee ouders in een restaurant een luier van hun baby achter op tafel. Weliswaar in een zakje, maar alsnog??? Of ligt dit aan mij en is dit niet raar? Vraag dan even of er ergens een prullenbak is
Het ligt niet aan jou, dat is gewoon aso. Als er geen prullenbak in de wc ofzo is om weg te gooien vraag het dan even aan het personeel waar je het dan kunt weggooien zoals jij zegt. En als het niet kan dan maar ff in je tas
Ik kan alleen maar denken dat ze het echt per ongeluk vergeten zijn
Dat betwijfel ik. Dat leg je toch sowieso niet op tafel?? Zakje of niet.
Ligt wel aan het restaurant, maar in principe in zo’n zakje even op tafel leggen juist om het daarna niet te vergeten bijvoorbeeld lijkt me nou niet zo erg.