Wat je even kwijt wil #72

Ja sorry maar ik hoef echt niet geconfronteerd te worden met de schijt van andermans baby. En zeker niet in een restaurant

25 likes

Nouja wat zit er in een luier

4 likes

Dit weekend verschoonde een vader zijn dreumes op de tafel naast de onze en at daarna gewoon verder zonder handen te wassen :nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Haha nee ik ben het met jullie eens hoor dat het daar niet hoort en snap ook niet per se dat het nog niet was weggegooid, maar goed wie weet wat er daar gebeurde en ik bedoel: je hebt ook plasluiers (en ik ben dus niet zo vies van babypoep in een plastic zakje).

4 likes

Ik zag gisteren voor het eerst in een tijdje weer een vriendin en die heeft DRIE keer een foto van de doorgelekte diarree poep van haar baby laten zien. Er zijn meer mensen in mijn omgeving ouder geworden de laatste jaren maar ik was gelukkig nog niet eerder in het cliche van het kan alleen nog maar over poep gaan beland

1 like

Waarom gaat het al een uur over luierverschonen?
Even ter afwisseling @ciselering wat voor gaars heeft je algoritme nu voorgeschoteld?

4 likes

Thank you eindelijk iemand met dezelfde afkeer van dat vreselijke merk

4 likes

Hahaha ik open voor jou mijn youtube app maar durf niet te klikken anders stopt dit nooit :laughing:

12 likes

Ik begrijp ook niet dat het heel populair lijkt te zijn. Zie het ook in mijn omgeving, dan willen ze onbewerkt, zonder pesticiden etc, bewuste voeding kopen en komen ze bij upfront uit. Want dat is zo transparant?? Terwijl ze geen biologisch keurmerk gebruiken want dat kost geld en vinden ze niet oké. Ja, ik vind het ook raar hoe dat allemaal zit maar geloof eerlijk gezegd niet dat upfront alles eerlijk en duurzaam inkoopt en verkoopt. Iedereen zit aan de eiwitshakes/limonades, grasgevoerde biefstuk whatever maar dan denk ik ga naar de Ekoplaza en stop sowieso met vlees eten.
En laatst waren er ook allemaal influencers ‘ontslagen’ bij upfront en al die influencers deelden dezelfde videoboodschap, echt super vaag. Vertrouw het voor geen cent

3 likes

Helllll no dat doet mijn zus dan ook in de familie app. Dat is toch goor hoezo maak je er een foto van

4 likes

ik kan mij nog wel voorstellen dat je een foto maakt en deelt met je partner (als in moet je zien wat ons kind vandaag gedaan heeft) OFZOIETS maar waarom zou IEMAND anders daar geïnteresseerd in zijn :cry:

1 like

Oh jij hebt dit ook! Dit is die van mij:

(ik ben er heel blij mee)

8 likes

Omg ja dat was zo raar dat die influencers ontslagen waren en de reden bleef vaag. Dat heel upfront is een soort sekte

4 likes

Wie dan? Ik kan me alleen die ene gast van Maud voor de geest halen lol.

2 likes

Echt geen idee meer. Ze hadden ook niet mega veel volgers, rond de 10/15.000 ofzo. Maar kreeg in een paar dagen tijd opeens iets van 4 reels terwijl ik die influencers nooit eerder had gezien

5 likes

Niet om het nu enorm voor upfront op te nemen, want het ziet het allemaal niet heel fraai uit (wel jammer, hun havermout is heel handig tijdens het kamperen, maar er zijn vast andere merken die dat verkopen zonder trad wife marketing) maar die influencers waren niet ontslagen, hun samenwerking was gestopt. Dat is helaas wel het risico dat je als zzp’er loopt, dat mensen/bedrijven om wat voor domme reden dan ook kunnen kiezen om de samenwerking te stoppen. Maar in dit kader maak ik me toch eerder druk om mensen als uber eats koeriers, muziekschooldocenten, journalisten dan om een stel influencers. Hoe lullig dat ook leek te gaan, ik kan daar toch niet zo veel medelijden voor opbrengen

11 likes

Daarbij moet je toch ook gewoon targets halen? Het is geen liefdadigheidsinstelling lol.

3 likes

Rara welke heb ik net in mn haar gespoten? :sweat_smile::weary:

Samenvatting

11 likes

Ik heb echttt FOMO ik zie allemaal insta stories van Bruno Mars zijn concert gisteren en hij is zo goed en dit is de eerste keer dat hij in NL een concert geeft waar ik niet bij ben :broken_heart:

6 likes

Werkt die self tan een beetje?
Heb hem ook maar heb het nog niet gebruikt