Ja, ik verschil daar echt van mening over en maakt mij niet uit wat voor restaurant dat is. Al zou het de McDonald‘s zijn. Kan aan mij liggen hoor.
Haha nouja ligt aan jou als in dat is jouw mening en mijn mening is anders idd, prima toch. Ik vind het altijd heel grappig hoe vies mensen luiers van baby’s vinden.
sorry echt? een zak met poep op de tafel leggen is niet zo erg? hahahah natuurlijk zijn luiers vies en minstens niet iets dat je op een tafel legt die je NIET zelf schoonmaakt en andere mensen nog van gaan ETEN
Wie weet wat erin zat?
Ja sorry maar ik hoef echt niet geconfronteerd te worden met de schijt van andermans baby. En zeker niet in een restaurant
oja ik denk lavendeltakjes en zeepblokjes en de luier zal ook niet in de buurt van uitwerpselen geweest zijn en de handen die de luier hebben dichtgeplakt hebben zeker geen babybillen en uitwerpselbacteriën aangeraakt
er bestaan niet voor niets babyverschoonplekken toch, hoezo gooi je de luier daar niet weg. of zullen ze hun baby ook op de tafel of op de stoel hebben verschoond, dat heb ik ook een paar keer zien gebeuren op werk
Nouja wat zit er in een luier
Dit weekend verschoonde een vader zijn dreumes op de tafel naast de onze en at daarna gewoon verder zonder handen te wassen ![]()
![]()
Haha nee ik ben het met jullie eens hoor dat het daar niet hoort en snap ook niet per se dat het nog niet was weggegooid, maar goed wie weet wat er daar gebeurde en ik bedoel: je hebt ook plasluiers (en ik ben dus niet zo vies van babypoep in een plastic zakje).
Ik zag gisteren voor het eerst in een tijdje weer een vriendin en die heeft DRIE keer een foto van de doorgelekte diarree poep van haar baby laten zien. Er zijn meer mensen in mijn omgeving ouder geworden de laatste jaren maar ik was gelukkig nog niet eerder in het cliche van het kan alleen nog maar over poep gaan beland
![]()
![]()
Waarom gaat het al een uur over luierverschonen?
Even ter afwisseling @ciselering wat voor gaars heeft je algoritme nu voorgeschoteld?
Thank you eindelijk iemand met dezelfde afkeer van dat vreselijke merk
Ik begrijp ook niet dat het heel populair lijkt te zijn. Zie het ook in mijn omgeving, dan willen ze onbewerkt, zonder pesticiden etc, bewuste voeding kopen en komen ze bij upfront uit. Want dat is zo transparant?? Terwijl ze geen biologisch keurmerk gebruiken want dat kost geld en vinden ze niet oké. Ja, ik vind het ook raar hoe dat allemaal zit maar geloof eerlijk gezegd niet dat upfront alles eerlijk en duurzaam inkoopt en verkoopt. Iedereen zit aan de eiwitshakes/limonades, grasgevoerde biefstuk whatever maar dan denk ik ga naar de Ekoplaza en stop sowieso met vlees eten.
En laatst waren er ook allemaal influencers ‘ontslagen’ bij upfront en al die influencers deelden dezelfde videoboodschap, echt super vaag. Vertrouw het voor geen cent
Helllll no dat doet mijn zus dan ook in de familie app. Dat is toch goor hoezo maak je er een foto van
ik kan mij nog wel voorstellen dat je een foto maakt en deelt met je partner (als in moet je zien wat ons kind vandaag gedaan heeft) OFZOIETS maar waarom zou IEMAND anders daar geïnteresseerd in zijn ![]()
Omg ja dat was zo raar dat die influencers ontslagen waren en de reden bleef vaag. Dat heel upfront is een soort sekte
Wie dan? Ik kan me alleen die ene gast van Maud voor de geest halen lol.