Wat je even kwijt wil #72

Ik heb het net uitgewassen, niks veranderd aan de vlek. Nu ligt het buiten maar zon schijnt niet echt

Hmm echt balen.

Bellenblaas is echt het ergste wat er bestaat

1 like

Ik luister nu een podcast over the Salt Path, van de beroemde boeken en films en omg

Het is allemaal verzonnen, wat een scam

7 likes

Hoe heet de podcast? Lijkt me ook interessant!

4 likes

The walkers: the real salt path

8 likes

Ik ben gewoon echt beledigd vandaag. Iemand liet me de lelijkste jurk ever zien en zei dat het echt mijn stijl was.
Het was grijs (staat me niet), mouwloos en met een koordje op de heup. Heel erg 2009/2010.
Ja, dan ga ik niet mijn reactie filteren. Heb gezegd dat het een afschuwelijke jurk is. Oké, ik heb nog net niet gezegd dat het in de prullenbak moet :sweat_smile:

9 likes

Ja dit was best wel groot in het nieuws, dus ik denk dat spoiler niet nodig is.

Die podcast met mascha en Estee !?!?! Ik zou bijna denken dat het ai is. Echt een bijzondere match maar lijkt me ook een kapot saai gesprek

4 likes

Ik heb echt een kut dag en normaal krijg ik mezelf dan niet ook nog gesleept naar de keuken om eten te maken, maar ik bedacht me dat één van mijn favo maaltijden heel snel klaar is dus jeej toch lekker eten vandaag en iets positiefs

niks hoogstaands en niet vega

Pasta met knoflook uien garnalen diepvries erwtjes en heel veel citroen

27 likes

Oh, ik had het zelf nog niet gehoord. Ik dacht vooral een spoiler voor als iemand het nog aan het lezen is ofzo, maar dan is dat idd niet echt nodig

@ellegirltalk
Ik vind alles met garnalen altijd juist helemaal fancy, ook al weet ik dat het niet lastig te maken is

4 likes

Ik vind garnalen goed bereiden juist wel een van de lastigste dingen. Ik eet ze ook zelden perfect. Ze zijn meestal overgaar of, horror, wel gepeld maar de darm zit er nog in

2 likes

Oooo flashbacks naar mijn eerste bijbaantje als afwashulp in de keuken van een restaurant. Kreeg ik een emmer vol half bevroren garnalen waar ik de darm uit moest halen. Koude pijnlijke handen waardoor je maar half voelde wat je deed en giga vies prutswerk vond ik het als 14 jarige đŸ„č

4 likes

Ah ja is ook wel zo maar het zijn “gewoon” diepvries dingen met staart er nog aan en je doet er inderdaad niet zoveel mee behalve paar minuten in water leggen en daarna bakken :’) Niet bevroren zijn wel lekkerder, die bakken beter aan, maar die vind ik te duur plussss die komen juist niet goed uit op zulke momenten: zou ik weer helemaal naar de winkel moeten etc
Dus ik ga vaker voor stomme dagen belangrijk voedsel in de vriezer leggen: erwten en garnalen en je komt een eind :crazy_face:

5 likes

Ik had weken terug bij bol wat besteld, gebruikt en nu kapot
 ik balen (was niet heel duur maar wel elke dag in gebruik). En ipv meteen een nieuwe te bestellen heb ik gechat en diegene zei: hie zou je het vinden als ik je een nieuwe opstuur. Nou helemaal top (en dat terwijl ik vorige maand gezeik had met retourneren bij bol via een partner bedrijf).

10 likes

Zit toch gewoon garantie op?

7 likes

Ja geen idee kon het garantie stukje niet vinden. Ben gewoon blij dat t is opgelost én dat ik het zo heb gefixt ipv snel een nieuwe bestellen

5 likes

Ben snipverkouden en proef helemaal niks van mijn M&Ms grrrrr

1 like

@Lichtknopje voor de bellenblaas vlekken.

Koud uitspoelen zonder middelen en dan normaal wassen.

De glycerine in bellenblaas reageert op het wasmiddel waardoor je die grijze vlekken krijgt.

3 likes

Ja dat weet ik, maar dat is voorkomen. Soms heb ik er geen erg in of weet ik niet dat ze ermee gespeeld heeft

2 likes

Wij gaan voor het eerst een ingebrekestelling sturen en ik snap niet hoe men iets tot dit punt -of verder- zou willen krijgen. Dat de jurist dan zegt dat het heel normaal is bij aannemers kan ik gewoon niet bij met mijn hoofd. Waarom beloof je werk te leveren wat je niet kan waarmaken?

Krijg koffiestress van monteurs want ik heb allemaal ingewikkelde koffies met van die zure bonen HOUDEN ZE DAAR WEL VAN? (Wat een aanname he?) En om het erger te maken is mijn koffiemelk ook over datum (en met die hitte van de afgelopen tijd durf ik dat ook niet aan).
Ik hoop dat deze beste persoon zwarte koffie wil (of beter nog GEEN haha), pray for me :pray:

omg yes hij wil geen koffie joeepiee

Edit: nog een vraag, stellen jullie je voor aan een monteur? (Dit is via de woningbouw dus heb verder geen contact met deze mensen persoonlijk gehad). Had net een awkward momentje haha, ik doe het eigenlijk nooit! Maar nu ik er over nadenk is dat een beetje onpersoonlijk/aso :rofl: Ik bied ze wel koffie aan :innocent:

7 likes