Wat je even kwijt wil #72

Ik heb een heel leuk nieuw shirt, maar het blijkt een soort plastic onder de stiksels bij de schouders te hebben. Ik word GEK van de jeuk en irritatie. Wie heeft dit bedacht??

Als iemand een oplossing weet: graag. En anders wilde ik het gewoon even kwijt.

2 likes

Ohh ja dit heb ik ook met een broek bij t kruis. Heb toen een lapje stof eroverheen genaaid.

3 likes

Ik heb al tijden zin in een ovenschotel met gnocchi maar de verse gnocchi bij de AH was al tijden niet leverbaar/uitverkocht. En nu was ik na een lange werkdag in de AH en hadden ze het eindelijk weer! Kijk ik goed, hebben ze het recept vernieuwd en nu is ie niet meer glutenvrij :cry:

En ik heb echt een kutweek, gebeurt veel te veel op werk, nieuwe medicatie die niet lekker valt, date stress en vannacht bijna niet geslapen en toen barstte ik in de AH dus bijna in huilen uit :sob: kon het nog net binnenhouden maar nu ben ik thuis in staat met borden te gooien dus t is nog niet helemaal lekker

En de lunchbowl die ik soms nam is ook uit het assortiment en de nieuwe hebben allemaal of gluten of zijn niet vega dus echt fuck hun

14 likes

Nee wat kut! Ik at die ook altijd maar zie inderdaad dat de receptuur is verandert. Dan maken ze reclame voor meer glutenvrije producten en dan ga je aan een product die glutenvrij is weer gluten toevoegen. Lekker handig! Dan maar weer 10 euro uitgeven aan de glutenvrije variant! Ik leef met je mee, coeliakie is kak!

5 likes

Waaaaat niet meer glutenvrij? Verdorie, m’n dochter is dol op die dingen

5 likes

Ja dit is echt waar de glutenvrije community op leeft volgens mij :sob:

@tuthola Ja dit precies, zo promoten hoeveel glutenvrije producten ze wel niet hebben en dan gaan ze nu juist weer gluten toevoegen? Zal wel weer goedkoper zijn qua productie maar vind het echt echt heel stom.

3 likes

Die feta hummus? Die mis ik ook!

1 like

Noooooo ik had gnochhi op de boodschappenlijst staan voor volgende week :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja!!!

Deze herkenning en collectieve verontwaardiging is wel helpend trouwens :sweat_smile:

2 likes

Hahaha graag gedaan en nu de AH bestormen!! Maar ja zal wel goedkoper zijn :frowning:

1 like

Ja verschrikkelijk! Ja goedkoper voor hun en dus duurder weer voor ons. Daar mogen ze ook wel eens wat op verzinnen in deze dure tijden. Wel fijn om te weten dat we niet alleen zijn haha

5 likes

Ik heb als een echte Karen gechat met de klantenservice :see_no_evil:

• ze kunnen toch gewoon zelf een andere producent kiezen dan
  • ik kan de Schär glutenvrij variant niet eens in de app vinden?
  • die de Cecco glutenvrij zit bij geen enkel filiaal in mijn omgeving in het assortiment :joy:

Ok nu zal ik stoppen met klagen, ga me maar even volvreten aan (glutenvrije) chocola

5 likes

Heel irritant! Geniet van je chocolade, die heb je verdient!

1 like

Speaking of which, vroeger waren bijna alle delicata producten glutenvrij!!! 🫠

2 likes

Op naar de jumbo dus voor hun (nog wel?) glutenvrije gnocchi

2 likes

Ik ben echt zo zo zo chagerijnig vandaag. Ik ben echt boos tegen iedereen. Ben boos een winkel uitgelopen, mijn kind haalt zonder ook maar iets te doen het bloed onder mijn nagels vandaan en werkelijk iedereen ergert mij tot op het bot. Ben denk ik serieus nog nooit zo chagerijnig geweest in mijn leven.

6 likes

Kut is dat he want omdat je weet dat je chagrijnig bent word je nóg chagrijniger :triumph:

2 likes

De verse gnocchi van plus is ook glutenvrij!
(En je kan die zakken ook goed invriezen)

6 likes

Elke dag moe, maar zodra mijn hoofd het kussen raakt ben ik klaar en klaar wakker. Echt al weken zo :skull:

12 likes

Sameeeeee :sob: laat me slapen

1 like