Wat je even kwijt wil #72

Ja ik wel, je doet toch vaak de deur voor ze open? Dus dan steek ik gewoon m’n hand uit van: hallo ik ben [naam], welkom.

Maar sommige monteurs waren wel een beetje awkward dat ik wel echt het initiatief moest nemen, dus ik kan me ook wel voorstellen dat als je het niet direct doet dat het er niet van komt haha

4 likes

Ik stel mij altijd voor maar het ligt er aan of het even een monteur is die langskomt of dat ik in een grote verbouwing zit/huis geschilderd moet worden enz. Bij een monteur die even komt om bijvoorbeeld de ketel te onderhouden dan zeg ik gedag bijvoorbeeld: Hallo, kom binnen, ik ben AmazoneSlash. Bij mensen die langer komen, schilders, grote verbouwingen dan geef ik altijd een hand.
Ik bied altijd iets aan. Als ze niks willen omdat ze het druk hebben vraag ik of ze een flesje water/blikje cola ofzo willen voor onderweg (als ik het in huis heb)

2 likes

Ja het is ook logisch eigenlijk maar ik merk dat de monteurs zichzelf ook nooit voorstellen (het is dan voor onderhoud bijv. dus korte, kleine klusjes) en meestal zeggen ze dan ‘hoi ik kom voor de ketel’ en als ze dat niet zeggen dan zeg ik zelf ‘hoi jij komt voor de ketel?’ hahahaha ik begrijp eigenlijk niet waarom ik niet even mijn naam zeg :rofl: Echt onaardig :smiling_face_with_tear: Vraag altijd wel of ze wat drinken willen, tot zover mijn manieren :sweat_smile:

3 likes

Ik heb ook nog nooit mijn naam gezegd, maar zelf zonder naam kun je toch gewoon vriendelijk en gastvrij zijn? Lijkt me geen probleem hoor.

8 likes

Haa ja lijkt me ook, maar vandaag had ik voor het eerst dat het ff stilviel en toen dacht ik later, misschien wachtte hij er op dat ik me voorstelde (toen ik de deur open deed) :joy: Maar misschien stond ik gewoon net te lang in de deuropening, ben een beetje slaperig vandaag :sweat_smile:

1 like

Ik voel mij eventjes heel blond. Ik ben al sinds vanochtend acht uur aan het wachten op een monteur. Inmiddels is het bijna twaalf uur en begon ik lichtelijk chagrijnig te worden omdat er nog altijd geen monteur is langs geweest. Open ik mijn mail om op zoek te gaan naar het telefoonnummer van het desbetreffende bedrijf zie ik dat die afspraak voor morgen staat en niet voor vandaag.

3 likes

Ik vond het zo leuk om op 4th of July in Chicago te zijn, stoot ik in het hotel keeiiiiiiihard mijn tweede teen tegen het bed aan en heb ik 99% zeker die teen gebroken. Bij het koelen en douchen ging ik bijna knock out en heb ik de rest van de avond in bed gelegen. :melting_face:

Heb de volgende dag gelukkig wel wat van de stad kunnen zien door te buddy-tapen en kon gelukkig werkend naar huis, maar oh oh oh. Hier ben ik nog wel een paar weken zoet mee.

6 likes

Ik heb een heel leuk nieuw shirt, maar het blijkt een soort plastic onder de stiksels bij de schouders te hebben. Ik word GEK van de jeuk en irritatie. Wie heeft dit bedacht??

Als iemand een oplossing weet: graag. En anders wilde ik het gewoon even kwijt.

2 likes

Ohh ja dit heb ik ook met een broek bij t kruis. Heb toen een lapje stof eroverheen genaaid.

3 likes

Ik heb al tijden zin in een ovenschotel met gnocchi maar de verse gnocchi bij de AH was al tijden niet leverbaar/uitverkocht. En nu was ik na een lange werkdag in de AH en hadden ze het eindelijk weer! Kijk ik goed, hebben ze het recept vernieuwd en nu is ie niet meer glutenvrij :cry:

En ik heb echt een kutweek, gebeurt veel te veel op werk, nieuwe medicatie die niet lekker valt, date stress en vannacht bijna niet geslapen en toen barstte ik in de AH dus bijna in huilen uit :sob: kon het nog net binnenhouden maar nu ben ik thuis in staat met borden te gooien dus t is nog niet helemaal lekker

En de lunchbowl die ik soms nam is ook uit het assortiment en de nieuwe hebben allemaal of gluten of zijn niet vega dus echt fuck hun

14 likes

Nee wat kut! Ik at die ook altijd maar zie inderdaad dat de receptuur is verandert. Dan maken ze reclame voor meer glutenvrije producten en dan ga je aan een product die glutenvrij is weer gluten toevoegen. Lekker handig! Dan maar weer 10 euro uitgeven aan de glutenvrije variant! Ik leef met je mee, coeliakie is kak!

5 likes

Waaaaat niet meer glutenvrij? Verdorie, m’n dochter is dol op die dingen

5 likes

Ja dit is echt waar de glutenvrije community op leeft volgens mij :sob:

@tuthola Ja dit precies, zo promoten hoeveel glutenvrije producten ze wel niet hebben en dan gaan ze nu juist weer gluten toevoegen? Zal wel weer goedkoper zijn qua productie maar vind het echt echt heel stom.

3 likes

Die feta hummus? Die mis ik ook!

1 like

Noooooo ik had gnochhi op de boodschappenlijst staan voor volgende week :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja!!!

Deze herkenning en collectieve verontwaardiging is wel helpend trouwens :sweat_smile:

2 likes

Hahaha graag gedaan en nu de AH bestormen!! Maar ja zal wel goedkoper zijn :frowning:

1 like

Ja verschrikkelijk! Ja goedkoper voor hun en dus duurder weer voor ons. Daar mogen ze ook wel eens wat op verzinnen in deze dure tijden. Wel fijn om te weten dat we niet alleen zijn haha

4 likes

Ik heb als een echte Karen gechat met de klantenservice :see_no_evil:

• ze kunnen toch gewoon zelf een andere producent kiezen dan
  • ik kan de Schär glutenvrij variant niet eens in de app vinden?
  • die de Cecco glutenvrij zit bij geen enkel filiaal in mijn omgeving in het assortiment :joy:

Ok nu zal ik stoppen met klagen, ga me maar even volvreten aan (glutenvrije) chocola

5 likes

Heel irritant! Geniet van je chocolade, die heb je verdient!

1 like