Wat je even kwijt wil #72

Speaking of which, vroeger waren bijna alle delicata producten glutenvrij!!! 🫠

2 likes

Op naar de jumbo dus voor hun (nog wel?) glutenvrije gnocchi

2 likes

Ik ben echt zo zo zo chagerijnig vandaag. Ik ben echt boos tegen iedereen. Ben boos een winkel uitgelopen, mijn kind haalt zonder ook maar iets te doen het bloed onder mijn nagels vandaan en werkelijk iedereen ergert mij tot op het bot. Ben denk ik serieus nog nooit zo chagerijnig geweest in mijn leven.

6 likes

Kut is dat he want omdat je weet dat je chagrijnig bent word je nóg chagrijniger :triumph:

2 likes

De verse gnocchi van plus is ook glutenvrij!
(En je kan die zakken ook goed invriezen)

6 likes

Elke dag moe, maar zodra mijn hoofd het kussen raakt ben ik klaar en klaar wakker. Echt al weken zo :skull:

12 likes

Sameeeeee :sob: laat me slapen

1 like

Misschien vlieseline eroverheen strijken?

1 like

Ik heb net iemand op air bnb 4 sterren gegeven (ik weet dat de etiquette altijd 5 sterren geven is???, wat raar is maar goed). Maar nu vind ik t zielig voor die mensen🄲.
T was echt heel vies en stoffig en durfde mn baby niet te laten kruipen over de vloer. Ik zag overal haren, stof en onder het antislipmatje in de douche lag ook allemaal viezigheid van de vorige gasten. Maar durfde t ook niet te melden ofzo. :sweat_smile: maarja wil ook niet liegen in een advertentie. En ze konden zelf ook wel zien dat de kamer niet schoon was voor we erin gingen.

2 likes

???

28 likes

Ja aan de eigenaar zelf toen ik daar was.

Maar waarom zou je dit in hemelsnaam niet durven melden?

4 likes

Sociale angst hiervoor denk ik. Toch ongemakkelijk om iemand erop aan te spreken vind ik. Vooral bij zoiets persoonlijks als een bnb. Achteraf had ik het beter wel gedaan.

4 likes

Ik vind 4 sterren nog veel als ik dit hoor

76 likes

Ik was er niet eens gebleven zonder schoonmaakploeg. Vier sterren is riant.

8 likes

Ja snap ik hoor maar vind het wel een beetje dubbel om het niet te melden!

@Nimbus2000

Ach Airbnb is niet altijd van personen maar soms ook gewoon van bedrijven!

1 like

Ja dat sowieso, met niet gebleven bedoel ik ook klagen en m’n geld terug dan wel een schoonmaak haha

1 like

op basis waarvan geef je dan alsnog 4 sterren? dit is bewijs dat die sterren op airbnb dus niks waard zijn. als ik 4 sterren zie ga ik er vanuit dat iets prima voor elkaar en schoon is.

34 likes

Omdat mensen een host niet durven te kwetsen zijn de sterren eigenlijk niet betrouwbaar. Tegenwoordig schijn je ze zo te moeten lezen dat wat er Ɣchter de komma staat het echte cijfer is, want alles is toch boven de 4 (en onder de 4 moet je dus niet willen).
Dus een 4,9 is een 9 en een 4,2 is een 2.

Ik had een keer een vrij bizarre bnb via booking en die eigenaar reageerde ook op elke review minder dan 4,5 ster geloof ik. Hij zei ook toen iemand 2 sterren gaf dat diegene niet snapte hoe de sterren werkten en dat je 4 sterren moet geven als je 2 bedoelt hahaha dus klopt wel een beetje wat jij zegt!

1 like