Ja sorry ik heb het niet verzonnenš
Nu vraag ik me toch echt af waar mijn geluk is. Vorige zomer is er op mān hoofd gekakt
misschien omdat ik niet Grieks ben haha
Wat leuk! Ik zag vandaag voor het eerst een staartmeesje ![]()
Oh top, kan niet wachten op mijn portie geluk! Ik heb hoge verwachtingen gezien de hoeveelheid kak
Ik kan wel wat geluk gebruiken! Helaas ben ik niet Grieks en was het op mn borst.
Ik stond net in een hele drukke metro en toen ging er een vrouw voor me opstaan omdat ze dacht dat ik zwanger was. Ben maar gaan zitten omdat ik het niet awkward wilde maken en het was ook best wel chill om te kunnen zitten haha. Ik weet ook wel dat ik een buik heb maar dit is toch niet heel leuk ![]()
Ik heb ook een buik en hoop hier juist altijd op
ik zou me net als jij ook beledigd voelen, maar zo heb je er in ieder geval nog wat aan!
Hahaha ik moest ook direct aan jou denken toen ik hem luisterde. Echt een goeie verzameling namen heeft hij haha.
Haha ja dat dacht ik ook, dan maar even gebruik van maken.
Maar ik keek net in de spiegel en het is ook echt totaal geen obvious zwangere buik? Dus ook wel raar van die vrouw.
Misschien dacht ze wel de pregnancy glow te zien ![]()
Positief benaderen.
Vorige week scheet er een niet klein vogeltje over mij heen, mijn jas zat er wel onder.
(Godzijdank zat het niet in mijn haar)
Ik heb dinsdag mān ogen laten laseren (TransPRK) en het valt me zooo mee. Ik heb dinsdag en gisteren gewoon heel veel geslapen en met mān ogen dicht in bed gelegen. Ik was bang dat het veel pijn zou doen, maar ik had vooral een geĆÆrriteerd gevoel alsof er zand in zat. En vandaag helemaal nul pijn, alleen ik zie vandaag wel het slechtst en ik ben niet meer zo moe dus nu verveel ik me wel kapot.
een dagboekpost i know
Hoop wel dat mān zicht nog opknapt ![]()
Oh je hebt het al gedaan! Fijn dat het meevalt met de pijn. Ik ben wel heel benieuwd hoe het je bevalt na het herstel, dus van mij mag er nog wel een dagboekpost komen later hoor!
Fijn dat het meevalt! Ik ben ook heel blij dat ik het heb gedaan (Intralasik wel). Moet je nog veel druppelen?
Mijn balkon grenst aan het hoekbalkon van de buren, en daartussen staat een plantenbak met rooster waarop een magere klimop tracht te groeien. Je kunt daar dus best makkelijk doorheen kijken, wat mijn buurman dan ook graag doet. Hij heeft de stoel waarop hij vaak zit te roken/blowen ook zo neergezet dat hij direct bij mijn woonkamer/keuken met ramen tot aan de grond naar binnen kijkt. ![]()
En nu heb ik eindelijk een wilgentakmat gemonteerd op dat rooster en kan hij iig een stuk minder goed gluren
ik vind het echt mooi geworden ook:
Ik denk dat de klimop hier ook blij mee is.
Hoe bedoel je?
Die klimt / groeit liever tegen iets dichters aan dan een groot raster. Dus dan heb je hopelijk nog meer beschutting en wat groen.
Ja @vitaminwater als je af en toe lange takken nu door die wilgen gaat steken en er doorheen haalt gaat ie helemaal dichtgroeien.
Of een passiebloem planten. Groeit lekker snel en woekerend.