Wat je even kwijt wil #72

Ik heb dinsdag m’n ogen laten laseren (TransPRK) en het valt me zooo mee. Ik heb dinsdag en gisteren gewoon heel veel geslapen en met m’n ogen dicht in bed gelegen. Ik was bang dat het veel pijn zou doen, maar ik had vooral een geïrriteerd gevoel alsof er zand in zat. En vandaag helemaal nul pijn, alleen ik zie vandaag wel het slechtst en ik ben niet meer zo moe dus nu verveel ik me wel kapot.

een dagboekpost i know

Hoop wel dat m’n zicht nog opknapt :joy:

14 likes

Oh je hebt het al gedaan! Fijn dat het meevalt met de pijn. Ik ben wel heel benieuwd hoe het je bevalt na het herstel, dus van mij mag er nog wel een dagboekpost komen later hoor!

3 likes

Fijn dat het meevalt! Ik ben ook heel blij dat ik het heb gedaan (Intralasik wel). Moet je nog veel druppelen?

1 like

Mijn balkon grenst aan het hoekbalkon van de buren, en daartussen staat een plantenbak met rooster waarop een magere klimop tracht te groeien. Je kunt daar dus best makkelijk doorheen kijken, wat mijn buurman dan ook graag doet. Hij heeft de stoel waarop hij vaak zit te roken/blowen ook zo neergezet dat hij direct bij mijn woonkamer/keuken met ramen tot aan de grond naar binnen kijkt. :+1:
En nu heb ik eindelijk een wilgentakmat gemonteerd op dat rooster en kan hij iig een stuk minder goed gluren :raised_hands: ik vind het echt mooi geworden ook:

foto

83 likes

Ik denk dat de klimop hier ook blij mee is.

4 likes

Hoe bedoel je?

1 like

Die klimt / groeit liever tegen iets dichters aan dan een groot raster. Dus dan heb je hopelijk nog meer beschutting en wat groen.

2 likes

Ja @vitaminwater als je af en toe lange takken nu door die wilgen gaat steken en er doorheen haalt gaat ie helemaal dichtgroeien.

7 likes

Of een passiebloem planten. Groeit lekker snel en woekerend.

6 likes

@Karl_Lagerfeld omg waanzinnig :heart_eyes:

@apeiros heb ik wel eens geprobeerd, maar de grond in die plantenbak is heel voedingsarm en helemaal versteend, plus het is heel heet op mijn balkon dus dat stekje was snel uitgedroogd. Heb nog wel geprobeerd extra voeding in de grond te doen, maar sloeg toen niet aan

Ongevraagde tip maar dan zit er niks anders op dan dit creëren! Bougainvillea willen weinig wind en heeel veeel zon en kunnen goed tegen droogte

29 likes

perfect dus voor het Nederlandse klimaat!

10 likes

Ik vind het er zo stom uit zien als je bij kale mensen of mensen met gemillimeterd haar de pootjes van de zonnebril zo recht naar achter op hun hoofd ziet steken.
Echt een domme ergernis want ik heb hier in principe nul last van maar ik kan het gewoon niet aanzien!!!

36 likes

Ik ben zo blij dat het weekend is ondanks dat ik maar 3 werkdagen had waarvan ik er 1 ivm een bezoek ergens al weinig hoefde te doen. De andere 2 dagen waren zo maximaal kut :sob: maaaaar heb net 2 nepbreezers op uit de koopjesbak bij de netto in Duitsland en een pizza. Life is good again :nail_care:

5 likes

Ik wil een nieuwe harde schijf maar ik vind dat zo’n lame aankoop dat ik er gewoon geen zin in heb om het te kopen. Maar heb het wel nodig

7 likes

Kunnen we geen topic starten over nutteloze ergenissen? :weary: ik kan bijvoorbeeld echt niet tegen kleine voeten :roll_eyes:

10 likes

hahahaha

ik vind het altijd heel irritant als mensen het gerecht melanzane alla parmigiana alleen melanzane noemen want dat betekent gewoon aubergine. ook zo’n tering gare ergernis, alsof iedereen dat maar moet weten omdat ik toevallig italiaans heb geleerd hahaha

18 likes

Mannen die zo met hun knieën naar elkaar toe fietsen. Zoooo sullig en irritant om te zien :joy:

8 likes

Heb je deze ervaring toevallig ook bij de Zara?

Ik doe het ook altijd na het retourtermijn als ik het label maar vast heb, gaat altijd goed. Maar nu bij de Zara ben ik bang dat ik mn geld niet terugkrijg

Haha neee maar wel perfect voor een zonnig en windstil terras, daar kan het snel 40 graden worden in de zomer.

@Higgs_boson nee daar bestel ik nooit eigenlijk! ik heb volgens mij 1 keer het wel bij de winkel kunnen terugbrengen met zo’n automaat, maar dan had ik idd al een retour aangegeven maar was (uiteraard) te laat met brengen.