Wat je even kwijt wil #72

@Karl_Lagerfeld omg waanzinnig :heart_eyes:

@apeiros heb ik wel eens geprobeerd, maar de grond in die plantenbak is heel voedingsarm en helemaal versteend, plus het is heel heet op mijn balkon dus dat stekje was snel uitgedroogd. Heb nog wel geprobeerd extra voeding in de grond te doen, maar sloeg toen niet aan

Ongevraagde tip maar dan zit er niks anders op dan dit creƫren! Bougainvillea willen weinig wind en heeel veeel zon en kunnen goed tegen droogte

28 likes

perfect dus voor het Nederlandse klimaat!

10 likes

Ik vind het er zo stom uit zien als je bij kale mensen of mensen met gemillimeterd haar de pootjes van de zonnebril zo recht naar achter op hun hoofd ziet steken.
Echt een domme ergernis want ik heb hier in principe nul last van maar ik kan het gewoon niet aanzien!!!

36 likes

Ik ben zo blij dat het weekend is ondanks dat ik maar 3 werkdagen had waarvan ik er 1 ivm een bezoek ergens al weinig hoefde te doen. De andere 2 dagen waren zo maximaal kut :sob: maaaaar heb net 2 nepbreezers op uit de koopjesbak bij de netto in Duitsland en een pizza. Life is good again :nail_care:

5 likes

Ik wil een nieuwe harde schijf maar ik vind dat zo’n lame aankoop dat ik er gewoon geen zin in heb om het te kopen. Maar heb het wel nodig

7 likes

Kunnen we geen topic starten over nutteloze ergenissen? :weary: ik kan bijvoorbeeld echt niet tegen kleine voeten :roll_eyes:

10 likes

hahahaha

ik vind het altijd heel irritant als mensen het gerecht melanzane alla parmigiana alleen melanzane noemen want dat betekent gewoon aubergine. ook zo’n tering gare ergernis, alsof iedereen dat maar moet weten omdat ik toevallig italiaans heb geleerd hahaha

18 likes

Mannen die zo met hun knieƫn naar elkaar toe fietsen. Zoooo sullig en irritant om te zien :joy:

8 likes

Heb je deze ervaring toevallig ook bij de Zara?

Ik doe het ook altijd na het retourtermijn als ik het label maar vast heb, gaat altijd goed. Maar nu bij de Zara ben ik bang dat ik mn geld niet terugkrijg

Haha neee maar wel perfect voor een zonnig en windstil terras, daar kan het snel 40 graden worden in de zomer.

@Higgs_boson nee daar bestel ik nooit eigenlijk! ik heb volgens mij 1 keer het wel bij de winkel kunnen terugbrengen met zo’n automaat, maar dan had ik idd al een retour aangegeven maar was (uiteraard) te laat met brengen.

Ik kijk nu de BOOS aflevering en ik schrik er echt van hoe verrot de GGZ (op sommige plekken) is.

6 likes

Ik vind het heel irritant als je bij vrouwen die hun haar los hebben hun oren tussen hun haar kan zien. Dus dat ze een deel ervoor doen en een deel erachter. Ze hebben ook altijd een pony want anders heb je te veel haar voor deze irritante haardracht.

9 likes

Ugh ik snap dit, laat je bril gewoon even netjes afstellen.

Ik erger me dan weer kapot wanneer mensen een kledingstuk met bijv. een blote rug daaronder een bh aan hebben. Doe dan gewoon iets met een gesloten rug aan.

11 likes

Was die automaat bij de zara? Ik heb namelijk de retourlabel al! Dan ga ik dat ook proberen

1 like

Heb vandaag al 4 kale mannen met zonnebril gezien en ze hadden dit bijna allemaal. Can’t unsee.

Ik vind het ook zo irritant als mensen praten en je ziet alleen hun ondertanden. Dat hoort toch niet?

8 likes

Yes

4 likes

Jaaa die doen graag alsof ze een elfje zijn :woman_elf:t5:

5 likes

Haha ja ik ben daar ook altijd op gefocust. Kelly Caresse op Instagram heeft dit ook.

(Ben vooral ook blij dat ik het zelf niet heb want mijn ondertanden staan echt niet mooi recht.)

3 likes

Mensen die met hun hielen fietsen ipv hun voorvoet!!!

14 likes