Ik kijk nu de BOOS aflevering en ik schrik er echt van hoe verrot de GGZ (op sommige plekken) is.
Ik vind het heel irritant als je bij vrouwen die hun haar los hebben hun oren tussen hun haar kan zien. Dus dat ze een deel ervoor doen en een deel erachter. Ze hebben ook altijd een pony want anders heb je te veel haar voor deze irritante haardracht.
Ugh ik snap dit, laat je bril gewoon even netjes afstellen.
Ik erger me dan weer kapot wanneer mensen een kledingstuk met bijv. een blote rug daaronder een bh aan hebben. Doe dan gewoon iets met een gesloten rug aan.
Was die automaat bij de zara? Ik heb namelijk de retourlabel al! Dan ga ik dat ook proberen
Heb vandaag al 4 kale mannen met zonnebril gezien en ze hadden dit bijna allemaal. Canāt unsee.
Ik vind het ook zo irritant als mensen praten en je ziet alleen hun ondertanden. Dat hoort toch niet?
Yes
Jaaa die doen graag alsof ze een elfje zijn ![]()
Haha ja ik ben daar ook altijd op gefocust. Kelly Caresse op Instagram heeft dit ook.
(Ben vooral ook blij dat ik het zelf niet heb want mijn ondertanden staan echt niet mooi recht.)
Mensen die met hun hielen fietsen ipv hun voorvoet!!!
Ooooh ja of mensen die op hun voorvoeten lopen (en dan zoān gek hupsje hebben)
Ik voelde me helemaal de fantastische huisvrouw net, had de keuken helemaal op orde voor ik naar bed ging. Moest alleen nog even de soep die over was in de vriezer doen. Dus ik sta die in een zak te scheppen, ben ik bij de laatste schep, dondert die zak om van het aanrecht. Heel de keuken onder kippensoep. ![]()
![]()
Dus ipv opgeruimde keuken morgenochtend vind ik waarschijnlijk nog wel ergens kippensoep, ondanks dat ik net nog heb staan dweilen.
En ik baal extra, want de soep was deze keer echt goed gelukt, dus was blij dat er zoveel over was dat we er nog een keer van hadden kunnen eten.
Oja hier krijg ik ook echt een error van. Zeker als het een bewuste look is.
En dat komt door mezelf: ik heb een beetje flaporen heb en zonder dat ik het doorheb komt de bovenkant van mijn oor soms door mijn haar heen.
Dan zie ik een foto van mezelf en daar zoān stukje van mijn oor uitsteken. Gelukkig doet wat volumespul tegenwoordig wonderenš
Ik heb een soortgelijke ergernis. Vrouwen die iets aandoen met een diep decolletƩ en er dan zichtbaar een hempje onder dragen.
Hahaha love dit. Jij zou mijn voeten haten. Een vriend van een vriendin noemde mijn voeten ooit klompvoetjes wtf ![]()
Ik kan dan weer niet goed tegen platvoeten. Vind dat zo lomp. Alsof je totaal geen vorm in je voet hebt.
Mensen waarbij hele slierten haar tussen hun brillenpoot en hun wang/zijkant van hun hoofd zitten. Ziet er zo knullig en oncomfortabel uit!
Dit is echt reden 50 om haar niet te volgen nu ![]()
Max westernan, een journalist voor amerika. Mijn moeder haatte hem daaorm hahahaha
Ik moet opeens denken aan de keer dat ik jaaaaren geleden naar de sample sale van een bepaald merk ging. Het was echt chaos daar, mensen gingen gewoon in die grote hal zich omkleden en dingen passen etcetera. Er waren vaste prijzen voor een kledingstuk, zo was elke rok ā¬10.
Ik zag ergens een leuke rok liggen en dacht nice! Die neem ik mee. Afgerekend, thuis kijk ik er weer naar en is het gewoon een Zara rok ![]()
Had dus gewoon het rokje van een meisje die zich daar aan het omkleden/passen was oid meegenomen en afgerekend
zo zielig.
ja dat is echt pabo drip
You snooze you lose