Wat je even kwijt wil #72

Ik lees altijd eerst berichten voor ik naar de forummmer kijk, maar jou haal ik er altijd uit :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Zoooo memory unlocked. Foto van eenden en dan een caption ā€œDit land gaat naar de kloteā€ oid hahaha

5 likes

Haha jaa klopt maar maandag operatie dus doe het maar niet, weet niet of ze het er afhalen oid

Een familielid heeft grote voetbalsokken gebracht dus als ik naar buiten ga loop ik iig niet met mn tenen bloot want dat vind ik zo smerig

1 like

hahaha ja of een retweet van een positief bericht over eenden met daarbij: ā€˜gerapporteerd en aangifte gedaan :luxembourg:’

10 likes

ik ben in Duitsland (dusseldorf) en je kan OVERAL met pin betalen??? sommige plekken zelfs alleen maar pin??? wat is er gebeurd!!

15 likes

Ja dit viel me ook al op dit jaar in Duitsland, het was ineens overal mogelijk zo’n beetje? Had ook allemaal geld gepind maar was eigenlijk niet nodig

Ze lopen zo’n 20 jaar achter op de rest dus qua timing klopt dit weer perfect

7 likes

Ik ben vrijdagmiddag teruggekomen uit Griekenland en kom er nu net pas achter dat ik al die tijd de tijd niet heb veranderd op mijn telefoon :woozy_face:

2 likes

Maar dat gaat toch vanzelf?

18 likes

Ik zou met een vriendin samen eten, maar ze zegt net af. Dus nu heb ik geen eten uit de vriezer gehaald Ć©n geen boodschappen gedaan… en geen zin om boodschappen te doen + kind slaapt net, dus die wil ik ook niet overleggen 🫠

1 like

Thuisbezorgd?

3 likes

Ja ik denk het :blush: of een tosti met brood uit de vriezer

1 like

Nee ik heb dat uitstaan (blijkbaar). Moest dat ook zelf aan zetten toen ik daar aan kwam.

1 like

Volgens mij is dit sinds COVID eindelijk daar ingeburgerd!

2 likes

Ik was dit weekend in Aken en Keulen, maar in Aken was het echt ā€˜een probleem’ dat we onze drankjes a €9 wilden pinnen, want dat kon eigenlijk pas vanaf €15. En in Keulen bij een parkeergarage kon je alleen met muntgeld betalen, we hadden €2,50 wat net genoeg was voor een uur. Echt jammer want wilden naar de botanische tuin, maar dat werd dus een heel kort rondje

1 like

Ik krijg steeds livestreams op TT te zien van Tomorrowland. Er komen zoooo veel vrouwelijke Dj’s voorbij die op de MainStage staan te draaien, love deze ontwikkeling

12 likes

Zat net op een Japanse wc en had bijna een orgasme van de kontspoelmodus. Ben helemaal gegeneerd naar buiten gekomen.

27 likes

Ja sorry, maar die Japanners weten gewoon wat up is. Elke x als ik weer een Japans toilet heb gehad in een hotel/ land whatever denk ik weer wat een armoe als ik thuis ben.

Staat serieus op ons wensenlijstje en ik heb (helaas) nog geeneens een bijna kontorgasme gehad.

7 likes

Ben prijzen aan het opzoeken van zo’n wc. Ik overweeg dit serieus, mijn man zegt me dat hij dat wilde maar ik heb het hem toen laten schrappen van de offerte. What was I thinking?

Ik ga echt met walging naar mijn wc kijken :rage:

6 likes

Omg wie weet gaan supermarkten daar open op zondag in de toekomst! :alien:

2 likes