Zou zeggen doen. Dachten eerst dat we hem alleen op de badkamer wilden ivm de kosten, maar hebben er inmiddels ook een voor het toilet beneden.
Mijn zusje kwam net haar hond, kat en cavia brengen, maar is de kattenbak en grit vergeten ![]()
Dus zo maar even naar de supermarkt voor een doos en kattengrit ![]()
Edit: ik was niet de enige die op zondag half 10 nog kattengrit ging kopen ![]()
Edit:
Next level dit, love this for you
Ja wij waren destijds ook aan het kijken, maar door hoge prijzen na corona geschrapt en nu denk ik ook whyyyyy. Want bij de badkamer boven vraag ik me ook af of het kan qua aansluiting, en anders alleen beneden.
Ho ho ho, rustig aan he ![]()
![]()
3k volgens mij, je hebt ook van die opzetstukken als je aan kraantje hebt om op aan te sluiten
Het gaat mega slecht met mijn oma, ze wilt zelf ook niet meer het is zó sneu… ik ben hartstikke hormonaal door zwangerschap en het idee dat ze dit achterkleinkind niet gaat mee maken breekt echt mijn hart… kan alleen maar huilen vandaag.
Goedenavond en welkom bij een update van manke nelis
Vandaag geopereerd heb een plexus blokkade gekregen en onder narcose geweest. Operatie goed gegaan was eind van de middag alweer thuis!
Voor de liefhebbers en speciaal voor @Krabsalade
@Twijfelaar haha mn kiezen zitten er nog in!!!
Die ene schroef op die onderste foto lijkt zo random. Alsof ze die over hadden en er los bij hebben gestopt
thanks voor de foto’s en succes met je herstel!
Hahaha ja vond ik ook
Soort van als je van de ikea nog wat over hebt, “naja dan daar maar” ![]()
geen probleem! De verpleegkundige heeft deze foto’s gemaakt hahaha she a girls girl
Beterschap! ![]()
Ging wel ff stuk over dat je kiezen er nog in zitten hahaha gelukkig maar
Ik heb me gister ziek gemeld op het werk, het gaat even nietmeer. Ik zou me opgelucht moeten voelen maar ik voel me alleen maar kut en paniekerig.
ja doen!!! in ons vorige huis voor het eerst een douche wc laten plaatsen en nu we verhuisd zijn, was dat het eerste wat ik liet aanpassen in ons nieuwe huis
wil nooit meer zonder!
Hoeveel pijn heb je hierbij eigenlijk? Ziet er uit alsof ik dood zou gaan…
In een ziekenhuis proberen ze meestal wel te voorkomen dat mensen doodgaan van de pijn ![]()
Ik love mijn huisartsenpraktijk echt. Weer een e-consult gedaan want verkouden gaat niet over (is denk ik eerder hooikoorts/overgevoeligheid) dus ik vraag: mag ik neusspray X. Halve dag later al reactie met recept uitgeschreven en als ik nog wat anders wil proberen moest ik het maar laten weten. Echt perfect!
Ik heb dit dus in februari laten plaatsen in mijn nieuwe toilet, echt beste aankoop in mn leven. Ik kan me ook niet inhouden als ik iemand erover hoor praten, dan wil ik persé vertellen dat dit echt je leven verandert ![]()
‘mijn’ albert heijn is grondig verbouwd maar bijna alles staat nog ongeveer op dezelfde plek, het is alleen ruimer en nieuwer 🥹 echt heeeel chill ik loop vaak als een kip zonder kop rond in de supermarkt dus dat ik niet ineens ook nog eens alles opnieuw moet zoeken maar alleen maar extra assortiment vind is een opluchting