Wat je even kwijt wil #72

Mijn oma heeft veel sneller dan verwacht een zorgwoning toegewezen gekregen. Heel fijn en het is ook echt nodig. Maar ik vind het zo’n raar idee dat het huis waar ik zo vaak heb gelogeerd en zoveel herinneringen heb straks verkocht gaat worden. Al is ze wel extreem kritisch over wie haar huis mag kopen dus dat wordt ook nog leuk.

18 likes

Wat goed dat je je ff ziek hebt gemeld dan! Wel klote dat je nu paniek heb. Wel classic paniek om dan op dit soort momenten te blijven.

Sterkte en misschien helpt het om te bedenken dat die paniek er nu eenmaal even is :heart:. Hopelijk voel je je snel wat beter!

3 likes

Ik vind het alleen maar dapper dat je je ziek hebt gemeld. Hopelijk heb je lieve mensen om je heen die je steunen. Knuffel! 🫶🏽

8 likes

Genieten. Ik doe wekelijks boodschappen in de AH voor mijn ouders, en die bij hen in de buurt maakt het er echt een sport van om dingen op een andere plek te leggen. Dan ben je dat net gewend, en dan leggen ze het weer op de oude plek :broken_heart: Is gewoon een mentale en fysieke uitputting

4 likes

Oh wat ideaal! Ik heb problemen met een litteken en wilde op 27 juni een afspraak maken; eerste mogelijkheid 27 juli. E-consult niet mogelijk, assistente spreken niet mogelijk, alleen online een afspraak boeken (of naar de spoed bellen, maar het is geen spoed).

1 like

moderne marteling is het, borderline psychose inducerend. rondlopen in tl licht met overal dezelfde soort producten (maar dan anders) in opzichtige verpakkingen en dan niet kunnen vinden wat je zoekt

soms ben ik een dagje mentally extra challenged en als zoiets gebeurd of ik toevallig in een supermarkt ben die ik minder goed ken of heel groot is voelt het echt alsof in mijn brein alle stoppen doorbranden

6 likes

ja ik heb dat ook, precies hetzelfde. als ik bijv moe ben en dan naar een grote of onbekende supermarkt ga dan ziet alles eruit als die ene mr krabs meme:

dan moet ik echt een random etiket van een product gaan lezen om weer te focussen, anders word ik helemaal duizelig enzo

38 likes

hahahah ja dat

1 like

Wow ik ben echt blij dat je/jullie dit post(en), ik was deze meneer krabs ooit een paar weken toen de Albert Heijn waar ik altijd naartoe ga compleet verbouwd was. Ik trok dat toen echt zo slecht, inderdaad ook duizelig?

7 likes

Ohw ik heb bij ons het idee dat ik voor alles een e-consult kan doen en stel ze willen me zien hoor ik het wel. Heb ‘t al vaker gedaan voor een recept voor iets wat ik ‘ken’ dus ontstoken kliertje, neusgezeik, verwijzing voor een handchirurg.

27 juli is wel ‘laat’ maar als het niet ontstoken is oid in de zomervakantietijd snap ik het ergens ook wel. ‘Kan’ wachten. Maar dan was het fijn dat je alvast een foto kon sturen of iets, waar iemand alvast naar kon kijken.

2 likes

Ik wil/moet eigenlijk alleen een verwijzing naar een plastisch chirurg, zou voor mijn huisarts ook zoveel makkelijker zijn om dit via een eConsult te doen lijkt me. Maargoed huisartsentekort en zomerperiode.

Ik was geïnspireerd door het forum dat de Desigual rebranding best leuk was dus had tijdje terug even op Vinted zitten zoeken naar dat merk, nu zijn mijn aanbevelingen allemaal dit :sob:

17 likes

Ja en als er dan iets niet blijkt te zijn dat ik echt nodig had of er staat net iemand in het pad waar ik langs wil dan wil ik me als een peuter krijsend ter aarde storten

1 like

Ja ik zag allemaal posts met ‘weet je nog toen we dachten dat Desigual echt lelijk was’, maar het was vroeger ook gewoon echt lelijker

16 likes

Ik vind rechtsboven en linksonder allebei echt heel erg leuk

1 like

Wat lief, dankjewel. Ook de andere allemaal :heart:.

Het zat eraan te komen, ik heb vaker aangegeven dat ik het niet meer trek, maar nu is de spreekwoordelijke emmer vol. Meermaals loze beloftes, een nieuw management team, aanhoudende drukte, een ziekte verzuim van bijna 25%, een hele nieuwe taak op mijn schouders waar ik 0 hulp bij heb gekregen.

Ik trek het gewoon nietmeer, heb de huisarts gebeld en kan vrijdag terecht…

20 likes

Let goed op jezelf :heart:

3 likes

Ik had bij Jysk een dekbedovertrek besteld en die ging ik net afhalen. Zegt die gozer aan de balie “van Tiktok”. En dat klopt helemaal, ik ben vet geinfluenced en hij zei dat ik al de 7de was vandaag die hem kwam halen :roflmao: :cry:

7 likes

Wel benieuwd nu, heb je een foto/linkje?

Credits naar Esmée :coffee:

2 likes