Wat je even kwijt wil #72

Goed dat je de huisarts hebt gebeld :kissing_heart: Knuffel! Hopelijk kun je komende dagen ook thuis rustig aan doen

2 likes

Hoop dat je er heel blij mee bent maar hypes voor zoiets basics als dit blijven me verbazen, weet nog jaren geleden dat het halve forum echt een ontzettend standaard dekbed van de karwei of de Gamma oid wilden hebben en toen gingen forummers het halve land ervoor afrijden.

23 likes

waarom hebben Perzisch tapijtenwinkels altijd permanente executie uitverkoop :joy::joy::joy:

19 likes

Echt he? Ik las laatst op Reddit ook iets waarvan ik dacht ja, is wel zo. Dat eerder, zonder bidet,poepen op het werk voelde als een win-win situatie en dat het nu als extra vernedering voelt haha

2 likes

Ja dit slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, zo bijzonder is hij helemaal niet. Achteraf denk ik nu ook meid doe ff normaal

IMG_1013

6 likes

Ja! Ik wil ook nergens anders meer dan thuis gaan nu! :joy:

Ik vind al die hypes bizar en teken van overconsumptie. Jysk staat ook niet bekend om echt kwaliteit alles komt uit China etc. Het is gewoon een shein dekbed. 3 x wassen en je ziet nauwelijks dat er stippen op zaten.

7 likes

Ook weer zo iets gaars, een dekbed? Ik gebruik al 15 jaar dezelfde die mijn moeder nog gekocht heeft.

4 likes

Ik heb een Jysk dekbed en die vind ik super fijn en verwast helemaal niet (nog). Hij heeft ook ritsen(hoe fijn!). Ik hoef dit hele dekbed helemaal niet, maar ik vind de kwaliteit van Jysk helemaal niet slecht en zeggen dat iets slechte kwaliteit heeft omdat iets uit China komt slaat ook nergens op.

28 likes

Ik had ook per toeval een jysk dekbedovertrek gekocht en vond die zo fijn dat ik ze nu allemaal van jysk heb! Vooral die ritsen zijn superfijn en dat katoensatijn is lekker zacht. Ze blijven ook heel mooi in de was! Echt 10/10 voor mij.

4 likes

Oke? Vind dit eerder een gare reactie

9 likes

15 jaar geleden was de kwaliteit van dingen ook nog goed, da is nie meer

5 likes

Haha ok dat is dan ook weer het andere uiterste

Noordeinde zeker :joy: Ik had het er deze week nog met iemand over

2 likes

hahahaha ja ik liep daar toen ik dit postte hahaha

maar in andere steden valt t me ook op!

3 likes

I loooove dekbedden. Heb er laatst weer 1 gekocht bij de Ikea, heb 4 verschillende :rofl: Heb er eigenlijk teveel maar ja. Hiervoor had ik er 2 van de Hema en daar heb ik ook echt 12 jaar mee gedaan, maar met mijn verhuizing toch maar weggedaan. Maar ze waren eigenlijk nog best mooi (kwam een paar gaatjes in uiteindelijk maar kleuren waren nog goed). Tegenwoordig is het wel anders ja, echt jammer.

dekbedovertrekken bedoel je toch? want vind dan 4 helemaal geen overdreven hoeveelheid hoor haha

2 likes

Haha sorry ja overtrekken!!
Oh ik dacht altijd dat het heel veel was omdat veel vrienden er maar 1 hadden en dat was dan drama met wassen (overigens heb ik er ook vaak dezelfde op omdat ik het dan uitwas en in de zon hang en als het dan toch droog is doe ik het er meteen weer op, scheelt opvouwen :sweat_smile:)

1 like

Moest ook meteen aan die zaak denken, hahaha

3 likes

Sorry maar mensen die maar één set beddengoed hebben maken hun leven echt onnodig moeilijk hahahaha

57 likes