Wat je even kwijt wil #72

Helemaal mee eens hahaha

1 like

Maar echt al minstens 7 jaar want ik heb er toen in de ‘executie uitverkoop’ kussentjes gekocht.

1 like

Niet! Had een zenuw blokkade gekregen dus tot twee uur geleden geen pijn gehad. Nu af en toe een beetje branderig gevoel maar heb veel pijnstillers dhs is goed te doen

Voor de operatie had ik meer pijn!

Edit: die plexus blokkade prikken ze op twee plekken in je been en dat is wel een klote gevoel hoor de tandjes
Had liever dat ze dat onder narcose ff hadden gedaan

5 likes

Nu echt hoor!!!

https://www.volkskrant.nl/economie/na-twintig-jaar-opheffingsuitverkoop-houdt-de-perzenkoning-het-voor-gezien-echt~b18ca736/

2 likes

als soldaat van oranje een winkel was

24 likes

Dat is misschien weer het andere uiterste

2 likes

Ik had net een “en toen begon iedereen te klappen”-moment in real life!! Ik geloofde nooit dat dat gebeurde, maar ik stond op een vol perron te wachten op een nachttrein die al half gecanceld en omgeleid en vertraagd en van perron veranderd was en toen ‘ie aan kwam rijden begon het halve perron te klappen hahahahahaha

20 likes

Oh fascinerend dat ze hier ook zenuwblokkades voor gebruiken! Heb er zelf in mijn rug gehad dus kan me er wel iets bij voorstellen. Moest je ook niet aangeven als je iets voelde tijdens het uitvoeren van de blokkade? Ik hoop dat je de pijn gaat voor gaat kunnen blijven komende weken :slight_smile:

2 likes

Jaa vooral voor de na pijn volgens mij. Wel lekker hoor! Heel leip ook dat je niks voelt en je tenen niet kan bewegen hele zieke koortsdroom.

Nee moest niet aangeven dat ik wat voelde, zei wel op een gegeven moment auw tyfus en toen zei ik oh sorry en moesten ze lachen (niet vervelend bedoeld) en zeiden ze je mag nu schelden hoor en was het bijna klaar.

3 likes

Veel duurdere merken komen ook gewoon uit China dus het zegt sowieso niet zoveel :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand een idee waarom Hema op socials zoveel haatreacties krijgt van Argentijnen? Zag het net per toeval, maar geen idee wat er is gebeurd.

1 like
1 like

Dank!!

1 like

Het zijn sowieso haters, maar ik had liever eigenlijk die verontwaardiging gezien bij de uitspraken van hun eigen politici. Wat een gezever.

9 likes

Zo overgevoelig hè omg, ken ook een paar Argentijnen die ik ook op insta heb en die zijn ook al dagen aan het posten dat Argentinië goed en strijdbaar voetbalde en dat de rest van de wereld jaloers is en het een georganiseerde campagne tegen Argentinië is??

Echt gewoon insane. En ze wonen niet eens meer in Argentinië juist omdat het daar zo kut gaat dus ???

6 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Het gaat al een tijdje mentaal niet zo lekker met mij en ik vind het momenteel heel spannend om dingen te ondernemen, liever blijf ik in mijn comfortzone maar dat is natuurlijk ook niet altijd gezond.

Nu hebben mijn bestie en zijn man mij vandaag meegenomen om een dagje te shoppen in Amsterdam, samen met mijn dochter. 🥹 We hebben allemaal bakkerijtjes waar ik nog nooit was geweest maar waar ik wel nieuwsgierig naar was, bezocht. 🩷 En het was zo fijn. Mijn kind happy want die werd volledig in de watten gelegd en verwend door haar guncles, en ik happy dat ik zoveel leuke dingen van mijn lijstje kon afstrepen en volledig ontzorgd werd.
20k stapjes gelopen, dat heb ik in geen maanden gehaald, en ik ben nu kapotmoe maar wel heel voldaan en dankbaar.

Mijn vriend en zijn man hebben al zoveel gedaan voor mij in deze periode en ik voel me zo gezegend met zulke lieve mensen om me heen. 🥹🥹🥹

180 likes

:eyes: en wat was de buit?
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad

3 likes

Een gevulde koektrommel bij Van Stapele en een paar losse to go. OMG zo lekker! Het Koekemannetje kende ik al van Schiphol maar ik vind Van Stapele veel lekkerder. Niet dat Het Koekemannetje niet goed is, maar ik heb nu wel absoluut een favoriet.

Chocoladetruffeltaart bij Pompadour gegeten, hopjes-en honingwafels van Lanskroon (nog niet geproefd), Eberhardjes en gemengde Nederlandse koekjes bij Holtkamp. 🫣 Voorlopig lekkers genoeg op voorraad. :rofl:

En ik vond op alle plekken de mensen die ons hielpen enorm vriendelijk.

58 likes

Wie goed doet die goed ontmoet. Volgens mij ben jij echt een schat voor de mensen om je heen, en fijn dat je dit andersom ook zo mag ervaren :gift_heart:

32 likes