Wat je even kwijt wil #72

Precies dit!
Ik heb door een complicatie na mijn bevalling 4,3 liter bloed verloren. Zonder bloed(producten) had ik het niet gered.
Een vriendin is vorige week voor het eerst gaan doneren en mijn man gaat volgende week. Mega fijn dat zij wat terug willen geven van wat mij gered heeft.

Als ik ooit weer mag wil ik ook gaan doneren.

15 likes

Ik vond net een belachelijk grote voetencreme in een maat waarvan ik niet eens wist dat ze voetencreme hadden, van de fucking IKEA en ik heb m’n hele lichaam er maar mee ingesmeerd want hoeveel voet heb je nodig om dit op te krijgen omg.

Ruik wel echt pepermuntig nu denk ik?

Edit: het product bestaat ook helemaal niet online en ik kan me ook niet herinneren hoe ik hier aankom? Nouja zal wel prima zijn.

3 likes

Ik ben 2 nachtjes weg in een fijn boshotel en heb 13 km gewandeld, daarna uren geluierd en gezwommen bij het buitenbad, een (gratis!!) borrelplank voor 2 personen soldaat gemaakt in mijn eentje en nu lig ik rozig in een hotelbed met de terrasdeur open en een koude cola zero om het gevoel van de vierdaagse te gaan kijken.

Alleen op vakantie is echt goddelijk en volgende week doe ik het gewoon nog een keer :heart_eyes:

93 likes

Welk hotel is het geworden uiteindelijk?

2 likes

Haha huh?? Creme van IKEA? Dapper dat je het ook gewoon gebruikt haha

4 likes

Veluwe hotel de Beyaerd!

Die had niemand getipt volgens mij hahaha. Maar ik vind het heel fijn!

6 likes

Leuk! Fijne tijd nog!

3 likes

Na googelen zie ik dat het uit 2008 moet komen hahahaha ach ja boeiend

7 likes

Ik heb dat nummer van kygo en haaland in mn hoofd

2 likes

Sluit me hier helemaal bij aan! Als vrouw is het ook maar hooguit 3x per jaar, dus kost ook echt maar heel weinig tijd en het is zo enorm belangrijk en zo onwijs nodig.

2 likes

Echt totaal niet boeiend voor mij maar toch nieuwsgierig; waarom was dit gratis?
Het klinkt chill, je (doordeweekse) weekendje weg, ook zin in!

1 like

Een of ander last minute zomerarrangement. Had korting én die plank die echt voldoende was als avondeten (omdat ik alleen ben, dat wel).

Ik had 2 dagen geleden pas geboekt en dan heb je toch wel wat meer korting vaak.

2 likes

ik wilde net zeggen memory unlocked van dat wij als kind in de badkamer altijd zo’n gigantische tube handen- en voetencreme in de badkamer hadden staan

3 likes

Haha 18 jaar oude crème van Ikea :joy::joy: Als het een mens was geweest, had hij auto mogen rijden.

11 likes

Hahahahha ja vraag me af hoeveel grown-up bacillen er nu over mijn lichaam rennen ook haha.

4 likes

Wel echt goed bezig om je producten op te maken!11!!! :joy:

1 like

Ja he hahaha herinnerde me ineens na 6 maanden dat ik project pan aan het doen was!

3 likes

Ik ook echt de hele dag!!! En geen idee wat ie zingt dus in mijn hoofd is het

:musical_note: riekda kale genge geste sjeure, unlie esse keste sneure, alle kale kame riekda :musical_note:

en als ik deze niet in mijn hoofd heb is het wel

:musical_note: Haaland Haaland he’s a blue just like his dad :musical_note:

6 likes

Ja ik krijg het er gewoon niet uit :laughing:

4 likes

Omg wat geweldig dit! Ik ben binnenkort een week alleen met de hond en ik zie dat ze een hondenarrangement hebben. Als het weer een beetje meezit dan ga ik op mijn vrije dagen een nachtje met de hond. Perfect!

8 likes