Wat je even kwijt wil #72

Oehh dat herinnert me eraan dat ik nog 1 Van Stapele koekje in de vriezer heb liggen! Die gaat zo ff de airfryer in :yum:
Fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad en nog lekker kan nagenieten met al dat lekkers!

8 likes

M’n buurmeisje geeft een feestje en ik hoor ze allemaal meezingen en het is echt cute.

16 likes

rosalia had iets gedeeld/herplaatst van mia khalifa die la perla (een nr van haar over ā€˜pareltjes’ als in sarcastische term voor klootzakken) onder een post oid over de wedstrijd zette, doelend op het gedrag van argentijnse spelers. allemaal mensen boos en tickets voor haar aankomende concert verkopen/oproepen tot boycott
heeft ze nu sorry voor gezegd blijkbaar?? en dit zijn de twitter reacties

dat laatste is dus een screenshot van iemand die reageerde op rosalia en ik kan niet eens echt lezen wat er staat maar puta de mierda madre puta puta de mierda nee echt heel normaal. en die post dat zelf trots op twitter dat hij haar dat heeft gedm’t

vind ā€˜we’ll make sure sure doesn’t come back after the lesson she is about to get’ GESTOORD ook

echt israeli energie allemaal sorry

edit: toch ff door translate gehaald

Jij vuile leugenaar, je kunt niet lezen, jij lelijk stuk stront, wie denk je wel dat je bent?
Roep het leger om je te beschermen, jij vuile hoer.
Ik wacht op je in het stadion, jij vuile hoer.
Je durft niet te antwoorden, jij vuile hoer.
Je bent bang, jij vuile hoer.

normaal :slightly_smiling_face:

8 likes

Dus niet alleen de voetballers misdroegen zich maar ā€œalleā€ Argentijnen zijn zo? Woowowowowwww

5 likes

Niet verrast door een land dat na de Tweede Wereldoorlog vluchtende nazi’s met open armen verwelkomde :woman_shrugging:t2:

11 likes

Dat hadden ze op de tribune ook al bewezen. Nare mensen

3 likes

en dat expres zijn niet-witte bevolking oorlogen in stuurde en inheemse bevolking wegjaagde

I love alle Argentiniƫhaat vanwege ƩƩn specifieke Argentijn waar ik ooit mee gedate heb en die echt een eersteklas pushond is. (Thanks @ezw voor dat woord.)

Maar haten op basis van hun geschiedenis vind ik wel aardig hypocriet. Nederland was in het (niet zo verre) verleden nog gruwelijker en Spanje ook

16 likes

Nederlanders zijn echter ook een kutvolk

3 likes

Omg jongens please geen lauwe takes over wat landen hun geschiedenissen zogenaamd zeggen over voetbalsupporters ik heb vakantie

8 likes

In Argentiniƫ zeker?

8 likes

Nee dagje weg met de trein die tijdens de oorlog wel altijd op tijd reed hĆØ!!!

14 likes

Er zit iemand voor mij in de trein uit een bak ijs te likken. Likken, lange halen als een hond. Ik moet nog 2 uur :cry:

4 likes

Verplaats jezelf naar andere coupe

12 likes

image

22 likes

Ja dit. Ik heb een zero tolerance beleid voor dit soort irritaties in het OV. Zodra iemand teveel lawaai maakt of stinkend eten eet of wat dan ook verplaats ik gewoon direct haha :stuck_out_tongue:

8 likes

Ja echt hoor, kost minder energie dan je eraan ergeren

5 likes

Yes, heb een zware koffer, dus kijk zo bij de volgende halte of zij weggaan of dat ik me verplaats

Edit: ze zijn weg

4 likes

En dat is mijn look :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben vrij en mijn vriend en kind zijn pleite voor de dag en als de genie die ik ben heb ik net last minute een massage voor mezelf geboekt over 2 uur. Volg me voor lifestyle tips :nail_care:

42 likes