Wat je even kwijt wil #72

Heb een geurtje geprobeerd van Lush want er stond Moomin op en ik wil alles Moomin (ja ben een 6-jarige lol) en HET STINKT ZO en ik krijg het er niet afgewassen :smiling_face_with_tear:

4 likes

aiiiii welke??? moomin valley? want die leek me heerlijk, afgaand op de geurnoten

3 likes

Jaaa die idd, ik vond 'm echt heeel zoet. Eerst heel citroenig en daarna ruik je ineens naar een Lush bruisbal. Als je daar van houdt is het lekker natuurlijk, maar ik vind 'm veel te zoet.

Ik ben lichtelijk geobsedeerd door autopsieverslagen. Ben nu die van Michael Jackson aan het lezen en het is zo verbazingwekkend wat ze allemaal onderzoeken en dan neerschrijven.

3 likes

Misschien vind je het boek Post Mortem van Frank van de Goot ook leuk?

7 likes

Ben echt benieuwd welk woord hier mist. Het is zo… Naar? Interessant?

4 likes

oeps sorry, veel te snel willen gaan.
Het is zo verbazingwekkend wat ze allemaal onderzoeken en dan neerschrijven.

3 likes

Ik vind the curious lives of human cadavers van Mary Roach dan ook een aanrader!

2 likes

Ja, deze was echt mega interessant!

1 like

En Smoke gets in your eyes van Caitlin Doughty!

4 likes

Kom ik weer met m’n jaarlijkse ‘word bloeddonor’ verhaal.

Maar: word bloeddonor!
Met 1 donatie kun je al tot 3 levens redden!
Je ijzerwaarde, hartslag en bloeddruk worden gratis gemeten. Je krijgt gratis koffie, thee, ranja of water. Je mag een roze koek pakken. Iedereen is echt heel aardig.

En naar aanleiding van mijn donatie kreeg ik een berichtje van een hele lieve kennis die kanker heeft. Zij krijgt tijdens kuren een immuun booster met eiwitten die ze dus ook uit donorbloed halen. En ik dacht ‘wat is het toch fucking weinig moeite om zo iemand op deze manier te kunnen helpen’

Dus word donor

57 likes

Precies dit!
Ik heb door een complicatie na mijn bevalling 4,3 liter bloed verloren. Zonder bloed(producten) had ik het niet gered.
Een vriendin is vorige week voor het eerst gaan doneren en mijn man gaat volgende week. Mega fijn dat zij wat terug willen geven van wat mij gered heeft.

Als ik ooit weer mag wil ik ook gaan doneren.

14 likes

Ik vond net een belachelijk grote voetencreme in een maat waarvan ik niet eens wist dat ze voetencreme hadden, van de fucking IKEA en ik heb m’n hele lichaam er maar mee ingesmeerd want hoeveel voet heb je nodig om dit op te krijgen omg.

Ruik wel echt pepermuntig nu denk ik?

Edit: het product bestaat ook helemaal niet online en ik kan me ook niet herinneren hoe ik hier aankom? Nouja zal wel prima zijn.

3 likes

Ik ben 2 nachtjes weg in een fijn boshotel en heb 13 km gewandeld, daarna uren geluierd en gezwommen bij het buitenbad, een (gratis!!) borrelplank voor 2 personen soldaat gemaakt in mijn eentje en nu lig ik rozig in een hotelbed met de terrasdeur open en een koude cola zero om het gevoel van de vierdaagse te gaan kijken.

Alleen op vakantie is echt goddelijk en volgende week doe ik het gewoon nog een keer :heart_eyes:

85 likes

Welk hotel is het geworden uiteindelijk?

2 likes

Haha huh?? Creme van IKEA? Dapper dat je het ook gewoon gebruikt haha

4 likes

Veluwe hotel de Beyaerd!

Die had niemand getipt volgens mij hahaha. Maar ik vind het heel fijn!

5 likes

Leuk! Fijne tijd nog!

1 like

Na googelen zie ik dat het uit 2008 moet komen hahahaha ach ja boeiend

6 likes

Ik heb dat nummer van kygo en haaland in mn hoofd

2 likes