Jaaa leuk! Doen!
Ik heb 'm net ook opgespoten en ik ruik nu nog alleen maar natte doekjes?? Echt waarom ![]()
Jaaa hij is vies he ![]()
![]()
heb er de hele dag nog naar geroken ugh
Ik heb een bloedgroep die niet zo vaak nodig is (B+) dus ik ga volgende maand voor het eerst plasma doneren, dat kan blijkbaar altijd met elke bloedgroep! Nu al zin in de glacƩ
en in praatjes maken met de lieve mensen die daar werken
Ja zo zonde! Het leek me echt een fijn geurtje.
Zwanger bomvol hormonen zijn en jezelf voorbereiden op afscheid/rouw van een dierbare is echt another level. EƩn keer zijn de tranen op hoop ik.
Ik haat inpakken. Vast veel te veel mee maar weiger die tassen weer te openen.
Nu nog de bijzaken zoals schoenen en verzorgingszooi inpakken.
Ik vind in Duitsland rijden altijd echt briljant qua plaatsnamen. We zijn net langs parkeerplaatsen am biggenkopf en rotkopf gereden. Maar mijn persoonlijke favoriet blijft toch:
Waarschijnlijk heb ik toch voor het einde van de zomer nog airco in huis
. Even een orgaan verkopen maar bijna nooit meer 32 graden in huis
!
Ik ben serieus aan het daten met iemand maar nog niet veel mensen weten dat. Mijn moeder is alleen zo enthousiast dat ze het echt tegen iedereen die maar wil zit te verkondigen dat ik bijna een relatie heb. Vandaag ook weer tegen mān nichtje die onze kapster is en daar moet ik morgen ook heen. Heb haar wel gezegd dat ik het niet leuk vind en dat ik het gewoon zelf wil vertellen als ik daar klaar voor benā¦
Darmstadt ![]()
Helaas herkenbaar, heel veel sterkte ![]()
Mijn kont heeft in jaren niet zo glad gevoeld, aanrader dit!
Ja nu wil ik een foto van de pot hoor
Over 8 maanden in mn project pan update van maart 2026
Ik had een enorme tube roze handcreme! Kan me de geur zo nog voor de geest halen. Geloof niet dat ik die ooit op heb gemaakt, haha.
Ik zat vanochtend in een drukke trein en een vrouw vroeg of ik naast haar wilde zitten (haar hondje zat naast haar), ze ging gelukkig op de plek zitten van haar hond maar dat beest VERHAARDE ZOVEEL en ik was helemaal netjes in pak want ik moest naar een opdracht haha.
Maar ik had nog geen oortjes in en toen hebben we de treinreis gekletst (niks baanbrekends, maar ze had duidelijk behoefte aan een praatje) en het was eigenlijk heel wholesome. Ze zei ook helemaal blij te zijn een praatje te hebben gemaakt. Het hondje was ook heel lief maar het sneeuwde haar
Ze zei ook meteen ohhh je hebt zoān mooi pak aan, ze mag niet in je buurt komen. Toch eens goed om de buitenwereld zonder oortjes in, in te gaan ![]()
Ben vandaag bij de huisarts geweest, en heb een beginnende burn-out. Ook heb ik een doorverwijzing gekregen naar de POH, maar daar kan ik pas 20 augustus terecht. Gaat mān manager helemaal stijgeren aan de telefoon dat dat echt niet kan en belachelijk is en ik echt moet vragen of ik niet eerder kan blabla. Denk mens hou je bek, het is gewoon druk ja. Tuurlijk wil ik ook al liever volgende week terecht maar het is niet anders.
Kut dat je dan zoān reactie krijgtā¦
Ben je een beetje oke vandaag? ![]()