Wat je even kwijt wil #72

Sluit me hier helemaal bij aan! Als vrouw is het ook maar hooguit 3x per jaar, dus kost ook echt maar heel weinig tijd en het is zo enorm belangrijk en zo onwijs nodig.

2 likes

Echt totaal niet boeiend voor mij maar toch nieuwsgierig; waarom was dit gratis?
Het klinkt chill, je (doordeweekse) weekendje weg, ook zin in!

1 like

Een of ander last minute zomerarrangement. Had korting én die plank die echt voldoende was als avondeten (omdat ik alleen ben, dat wel).

Ik had 2 dagen geleden pas geboekt en dan heb je toch wel wat meer korting vaak.

2 likes

ik wilde net zeggen memory unlocked van dat wij als kind in de badkamer altijd zo’n gigantische tube handen- en voetencreme in de badkamer hadden staan

3 likes

Haha 18 jaar oude crème van Ikea :joy::joy: Als het een mens was geweest, had hij auto mogen rijden.

11 likes

Hahahahha ja vraag me af hoeveel grown-up bacillen er nu over mijn lichaam rennen ook haha.

2 likes

Wel echt goed bezig om je producten op te maken!11!!! :joy:

Ja he hahaha herinnerde me ineens na 6 maanden dat ik project pan aan het doen was!

3 likes

Ik ook echt de hele dag!!! En geen idee wat ie zingt dus in mijn hoofd is het

:musical_note: riekda kale genge geste sjeure, unlie esse keste sneure, alle kale kame riekda :musical_note:

en als ik deze niet in mijn hoofd heb is het wel

:musical_note: Haaland Haaland he’s a blue just like his dad :musical_note:

4 likes

Ja ik krijg het er gewoon niet uit :laughing:

4 likes

Omg wat geweldig dit! Ik ben binnenkort een week alleen met de hond en ik zie dat ze een hondenarrangement hebben. Als het weer een beetje meezit dan ga ik op mijn vrije dagen een nachtje met de hond. Perfect!

7 likes

Jaaa leuk! Doen!

1 like

Ik heb 'm net ook opgespoten en ik ruik nu nog alleen maar natte doekjes?? Echt waarom :cry:

Jaaa hij is vies he :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: heb er de hele dag nog naar geroken ugh

2 likes

Ik heb een bloedgroep die niet zo vaak nodig is (B+) dus ik ga volgende maand voor het eerst plasma doneren, dat kan blijkbaar altijd met elke bloedgroep! Nu al zin in de glacé :yum: en in praatjes maken met de lieve mensen die daar werken

3 likes

Ja zo zonde! Het leek me echt een fijn geurtje.

1 like

Zwanger bomvol hormonen zijn en jezelf voorbereiden op afscheid/rouw van een dierbare is echt another level. Eén keer zijn de tranen op hoop ik.

4 likes

Ik haat inpakken. Vast veel te veel mee maar weiger die tassen weer te openen.

Nu nog de bijzaken zoals schoenen en verzorgingszooi inpakken.

4 likes

Ik vind in Duitsland rijden altijd echt briljant qua plaatsnamen. We zijn net langs parkeerplaatsen am biggenkopf en rotkopf gereden. Maar mijn persoonlijke favoriet blijft toch:

16 likes

Waarschijnlijk heb ik toch voor het einde van de zomer nog airco in huis :heart_eyes:. Even een orgaan verkopen maar bijna nooit meer 32 graden in huis :partying_face:!

28 likes