Ik ben serieus aan het daten met iemand maar nog niet veel mensen weten dat. Mijn moeder is alleen zo enthousiast dat ze het echt tegen iedereen die maar wil zit te verkondigen dat ik bijna een relatie heb. Vandaag ook weer tegen m’n nichtje die onze kapster is en daar moet ik morgen ook heen. Heb haar wel gezegd dat ik het niet leuk vind en dat ik het gewoon zelf wil vertellen als ik daar klaar voor ben…
Darmstadt ![]()
Helaas herkenbaar, heel veel sterkte ![]()
Mijn kont heeft in jaren niet zo glad gevoeld, aanrader dit!
Ja nu wil ik een foto van de pot hoor
Over 8 maanden in mn project pan update van maart 2026
Ik had een enorme tube roze handcreme! Kan me de geur zo nog voor de geest halen. Geloof niet dat ik die ooit op heb gemaakt, haha.
Ik zat vanochtend in een drukke trein en een vrouw vroeg of ik naast haar wilde zitten (haar hondje zat naast haar), ze ging gelukkig op de plek zitten van haar hond maar dat beest VERHAARDE ZOVEEL en ik was helemaal netjes in pak want ik moest naar een opdracht haha.
Maar ik had nog geen oortjes in en toen hebben we de treinreis gekletst (niks baanbrekends, maar ze had duidelijk behoefte aan een praatje) en het was eigenlijk heel wholesome. Ze zei ook helemaal blij te zijn een praatje te hebben gemaakt. Het hondje was ook heel lief maar het sneeuwde haar
Ze zei ook meteen ohhh je hebt zo’n mooi pak aan, ze mag niet in je buurt komen. Toch eens goed om de buitenwereld zonder oortjes in, in te gaan ![]()
Ben vandaag bij de huisarts geweest, en heb een beginnende burn-out. Ook heb ik een doorverwijzing gekregen naar de POH, maar daar kan ik pas 20 augustus terecht. Gaat m’n manager helemaal stijgeren aan de telefoon dat dat echt niet kan en belachelijk is en ik echt moet vragen of ik niet eerder kan blabla. Denk mens hou je bek, het is gewoon druk ja. Tuurlijk wil ik ook al liever volgende week terecht maar het is niet anders.
Kut dat je dan zo’n reactie krijgt…
Ben je een beetje oke vandaag? ![]()
Ja het gaat, ik ben bekend met paniek een angstklachten en die spelen nu gewoon heel erg op. Merk gewoon hoeveel stress ik eigenlijk heb opgebouwd de afgelopen weken/maanden op het werk. Ik moet proberen om een soort dagplanning te maken morgen, want anders lig ik alleen maar op de bank of in bed en daar gaat m’n depressie ook niet goed op haha. Thnxx ![]()
Ik stootte net zo hard m’n kleine teen dat die nu een hartslag heeft ![]()
Heb je ook al contact met de bedrijfsarts? Want misschien is het fijner als die dan contact kan opnemen met jouw werkgever en dingen kan doorgeven zoals de verwachte duur, etc. Als je werkgever zich zo opstelt lijkt het me heel lastig om dat steeds zelf te moeten doen
Ja dat is slim. Ik heb jaren terug wel eens een to do lijst gemaakt en die ‘moest’ dan af (ja lekker obsessief wel, maar iig wel wat te doen gehad), maar daar stonden ook dingen op als: 2 afleveringen serie kijken of 20 bladzijdes lezen, dan heb je wat te doen wat moet, maar wat dus ook wel relaxt is of kan zijn
Die komt pas na 6 weken in beeld was de reactie, ik had er ookal naar gevraagd of ik daar iets mee moest. Ik heb ook nog een teammanager en daar is het contact super goed mee, dus maak me niet al te veel zorgen. Het is zo’n grote shit show op het werkt nu dat ze me zelfs vanmorgen heeft gebeld voor het een en ander werk gerelateerd. (de manager) Heb ook meteen aangegeven dat dit echt niet de bedoeling is.
Ah ik snap het. Nou, als je maar weet dat je niet echt details hoeft te delen over je verzuim. Daar is de bedrijfsarts voor en het is dan de verantwoordelijkheid van je werkgever dat ze die relatief laat inschakelen. Je hoeft eigenlijk niet eens te vertellen wat je hebt. Ik snap dat dat in de praktijk lastig is hoor, maar misschien toch goed om te weten (als je het niet al wist). Gelukkig is je teamleider wel fijn en ook echt goed dat je die grens hebt aangegeven. Bizar dat ze je nu belt voor werkgerelateerde vragen
Ben in het bos en zelfs hier zijn Jehova’s met zo’n reclamestand?? Nog nooit meegemaakt
Dat is in de standaard regel, maar bij ons gebeurt het regelmatig dat iemand sneller naar de bedrijfsarts gaat. Meestal vraagt een leidinggevende dat aan bij ons, dus je zou dat nog kunnen vragen mocht je eerder willen. En anders zelf HR benaderen?
Ik heb echt twee hele leuke jurken gekocht bij de zeeman en ik ben er zo blij mee. Ik vind kleren kopen zo moeilijk want ik vind echt niks leuk. Was net met een vriendin in een hele hippe plussize winkel, hebben we denk ik die hele winkel gepast en uiteindelijk heeft alleen zij een broek gekocht. En dan gewoon wel slagen in de zeeman ![]()