Wat je even kwijt wil #72

Ik heb ineens zo’n ‘dom’ dankbaarheidsmoment. Je steekt een was in de wasmachine en anderhalf uur later komt dat er gewoon schoon uit. Ik hang het nu op om te drogen en morgen kan ik het gewoon opvouwen en in de kast leggen, zonder dat ik daar superveel moeite voor hoef te doen (het scheelt dat ik alleen woon, dus enkel was voor mezelf heb, maar toch) en ik heb ook net een cake gemaakt, alle ingrediënten bij elkaar gooien, in de oven steken en een uur later heb je gewoon én een heerlijk ruikend huis, én gebak waar je mensen blij mee maakt #blessed
Haha ik weet dat dit belachelijk is, ik heb wel vaker zo van die domme dankbaarheidsmomenten, zoals ‘wauw, wat fijn dat ik met de auto kan rijden!!’

81 likes

Ja? Ik voel me dan vaak zo suffig als ik zo denk, maar misschien heb je wel gelijk :slight_smile:

4 likes

Maar eerlijk dit is ook gewoon fantastisch toch.

Mijn overgrootmoeder had nog een wasserij zonder elektriciteit, wtf joh kan het me niet eens voorstellen???

Ik had een keer in m’n studentenflat dat de centrifuge functie van de wasmachines het niet meer deed ofzo en ik alles met de hand uit moest wringen, fucking workout

1 like

Ja wel dit precies! Dan besef ik ineens dat zulke dingen zo makkelijk geworden zijn en dat ‘we’ (ik) dat misschien als te vanzelfsprekend vind, en dan ben ik ineens zo dankbaar :sweat_smile:

Dedication trouwens, een wasserij zonder elektriciteit, mijn god!!

2 likes

Hahahaha ik ga helemaal stuk :rofl: dan hebben die mensen van de sample sale ook niet opgelet maar goed wat je zegt wat een chaos.

Was het toevallig My Jewellery? Daar ben ik ook wel eens geweest, wat een hel.

2 likes

Maar doe je dit ook écht

Nee maar serieus, zo iets “simpels” is echt heel fijn hoor. Moet er niet aan denken met m’n mand was naar een rivier te lopen en op zo’n wasbord te schrobben.

2 likes

Hahaha ja ik ben dus het type dat haar was meteen op plooit wanneer het droog is. Ik leg nooit opgedroogde was in een wasmand om het ‘later’ op te plooien (ik weet dat die later dan nooit zal komen)

2 likes

Ik zou willen dat ik zo was. Mijn was leeft op het wasrek tot ik de volgende was gedraaid heb.

22 likes

Ik ben vanochtend keihard door mn enkel gegaan waardoor ik nu niet goed erop kan lopen, heb diarree en géén wc boven. Het wordt een spannende nacht.

7 likes

Ik app mijn moeder of ze komt ‘koffie vouwen’ aka was van een hele week helpen vouwen met een kop koffie als beloning.

20 likes

Ik voel me echt @Soy.peor

Er is blijkbaar veel drama gaande bij mijn sportclub, mensen ontslagen/uit de club gezet. En net voordat het bericht met de vuile was, werd verwijderd heb ik alles gescreenshot.

32 likes

Hopelijk geen spetterende nacht

3 likes

Ik zit tegenwoordig in een tweestrijd als het op afspreken op een vrije dag aankomt. Aan de ene kant vind ik het heel leuk om dingen af te spreken met vrienden/familie, en aan de andere kant heb ik iets van: ik heb nergens zin in, laat mij maar lekker de hele dag met rust.

17 likes

De nacht is rustig verlopen :rofl:

3 likes

Deel de drama :sunglasses:

2 likes

Ik ben vrijwilliger bij het asiel en moest vandaag een nieuwe man inwerken. Zo een type dat heel handig is en op meerdere plekken vrijwilliger is omdat hij met pensioen is en iets om handen moet hebben. Een technische dienst type :joy:

Maar hij had dus helemaal kattensnoepjes mee en botjes voor de honden (en cake voor de mensen) en hij ging ook later helemaal terug naar de verblijven waar hij nog geen snoepjes had gegeven!

113 likes

Zo schattig

3 likes

Dit is echt m’n droom als ik met pensioen ben :heart_eyes:

5 likes

Fantastisch om lastig gevallen te worden door een vent in de trein. Rot een eind op, engnek.

Ik vind het soms zo grappig hoe het internet werkt. Want ik zit nu op de bank een beetje humeurig met net geen lekkere koffie een beetje te scrollen op dit forum.
En terwijl ik jouw post lees merk in gewoon dat ik hier blij van wordt. Vervolgens vertel ik dit aan mijn vriend en hij moest er ook van glimlachen. Daarna realiseerde ik me dat die man die jij inwerkt waarschijnlijk helemaal niet weet dat jij dit gedeeld hebt op dit forum. Maar hij heeft vandaag niet alleen de dieren een beetje blijer gemaakt, hij heeft ook iemand die eerst humeurig was opgefleurd met zijn lieve actie

55 likes