Wat je even kwijt wil #72

Ooooh ja of mensen die op hun voorvoeten lopen (en dan zo’n gek hupsje hebben)

8 likes

Ik voelde me helemaal de fantastische huisvrouw net, had de keuken helemaal op orde voor ik naar bed ging. Moest alleen nog even de soep die over was in de vriezer doen. Dus ik sta die in een zak te scheppen, ben ik bij de laatste schep, dondert die zak om van het aanrecht. Heel de keuken onder kippensoep. :sob::sob:

Dus ipv opgeruimde keuken morgenochtend vind ik waarschijnlijk nog wel ergens kippensoep, ondanks dat ik net nog heb staan dweilen.

En ik baal extra, want de soep was deze keer echt goed gelukt, dus was blij dat er zoveel over was dat we er nog een keer van hadden kunnen eten.

7 likes

Oja hier krijg ik ook echt een error van. Zeker als het een bewuste look is.
En dat komt door mezelf: ik heb een beetje flaporen heb en zonder dat ik het doorheb komt de bovenkant van mijn oor soms door mijn haar heen.
Dan zie ik een foto van mezelf en daar zo’n stukje van mijn oor uitsteken. Gelukkig doet wat volumespul tegenwoordig wonderen😅

1 like

Ik heb een soortgelijke ergernis. Vrouwen die iets aandoen met een diep decolleté en er dan zichtbaar een hempje onder dragen.

12 likes

Hahaha love dit. Jij zou mijn voeten haten. Een vriend van een vriendin noemde mijn voeten ooit klompvoetjes wtf :joy:
Ik kan dan weer niet goed tegen platvoeten. Vind dat zo lomp. Alsof je totaal geen vorm in je voet hebt.

2 likes

Mensen waarbij hele slierten haar tussen hun brillenpoot en hun wang/zijkant van hun hoofd zitten. Ziet er zo knullig en oncomfortabel uit!

7 likes

Dit is echt reden 50 om haar niet te volgen nu :joy:

4 likes

Max westernan, een journalist voor amerika. Mijn moeder haatte hem daaorm hahahaha

1 like

Ik moet opeens denken aan de keer dat ik jaaaaren geleden naar de sample sale van een bepaald merk ging. Het was echt chaos daar, mensen gingen gewoon in die grote hal zich omkleden en dingen passen etcetera. Er waren vaste prijzen voor een kledingstuk, zo was elke rok €10.
Ik zag ergens een leuke rok liggen en dacht nice! Die neem ik mee. Afgerekend, thuis kijk ik er weer naar en is het gewoon een Zara rok :rofl:

Had dus gewoon het rokje van een meisje die zich daar aan het omkleden/passen was oid meegenomen en afgerekend :weary: zo zielig.

73 likes

ja dat is echt pabo drip

9 likes

You snooze you lose

3 likes

Ik heb ineens zo’n ‘dom’ dankbaarheidsmoment. Je steekt een was in de wasmachine en anderhalf uur later komt dat er gewoon schoon uit. Ik hang het nu op om te drogen en morgen kan ik het gewoon opvouwen en in de kast leggen, zonder dat ik daar superveel moeite voor hoef te doen (het scheelt dat ik alleen woon, dus enkel was voor mezelf heb, maar toch) en ik heb ook net een cake gemaakt, alle ingrediënten bij elkaar gooien, in de oven steken en een uur later heb je gewoon én een heerlijk ruikend huis, én gebak waar je mensen blij mee maakt #blessed
Haha ik weet dat dit belachelijk is, ik heb wel vaker zo van die domme dankbaarheidsmomenten, zoals ‘wauw, wat fijn dat ik met de auto kan rijden!!’

81 likes

Wat een lieve realisatie juist!

5 likes

Ja? Ik voel me dan vaak zo suffig als ik zo denk, maar misschien heb je wel gelijk :slight_smile:

4 likes

Maar eerlijk dit is ook gewoon fantastisch toch.

Mijn overgrootmoeder had nog een wasserij zonder elektriciteit, wtf joh kan het me niet eens voorstellen???

Ik had een keer in m’n studentenflat dat de centrifuge functie van de wasmachines het niet meer deed ofzo en ik alles met de hand uit moest wringen, fucking workout

Ja wel dit precies! Dan besef ik ineens dat zulke dingen zo makkelijk geworden zijn en dat ‘we’ (ik) dat misschien als te vanzelfsprekend vind, en dan ben ik ineens zo dankbaar :sweat_smile:

Dedication trouwens, een wasserij zonder elektriciteit, mijn god!!

2 likes

Ja vind ik wel, alles is toch ook niet vanzelfsprekend en dan is het toch fijn als je de luxe hebt van een wasmachine ipv dat gedoe met een wasbord en een tobbe

1 like

Hahahaha ik ga helemaal stuk :rofl: dan hebben die mensen van de sample sale ook niet opgelet maar goed wat je zegt wat een chaos.

Was het toevallig My Jewellery? Daar ben ik ook wel eens geweest, wat een hel.

2 likes

Maar doe je dit ook écht

Nee maar serieus, zo iets “simpels” is echt heel fijn hoor. Moet er niet aan denken met m’n mand was naar een rivier te lopen en op zo’n wasbord te schrobben.

2 likes

Hahaha ja ik ben dus het type dat haar was meteen op plooit wanneer het droog is. Ik leg nooit opgedroogde was in een wasmand om het ‘later’ op te plooien (ik weet dat die later dan nooit zal komen)

2 likes