Al jaren moet ik eigenlijk mijn portfoliowebsite (fotograaf) updaten, omdat ik een theme (wordpress) gebruik wat niet meer wordt geupdate, geüpdatet, whatever. Er komt een moment dat 'ie niet meer werkt. Nou werd ik wakker met een mail dat er dus malware in dat thema is gevonden, dus hij werkt nog wel maar is niet meer veilig… dus… het moment is daar
Maar het is zo teringveel werk, geen zin in! (Ik heb er tijd voor en ben handig genoeg om het zelf te kunnen, maar ben gewoon lui
)
Had net een drukke week en wilde genieten van een paar dagen rustig aan dus ben nu chagrijnig
![]()
Ik moet straks 3 uur treinreizen dus let’s go!
Ik droomde vannacht dat ik doodging ![]()
Stom… alsof je wel je zin krijgt als je maar even een boos telefoontje pleegt.
Is toch helaas een bekend feit dat je bijna altijd lang tot teringlang moet wachten.
Sterkte!
Oeh, waar heb je dit gegeten?
In Hilversum! Bij Gorkha. Hele lieve mensen daar ook, het is een familiebedrijf. Niet goedkoop maar het was zoveel dat het genoeg was voor twee avonden haha.
Oh zonde dan van de tijd die ik eraan heb besteed, ik was bij 50% gestopt omdat ik er geen zin meer in had en dacht pas halverwege te zijn…
Toen ik in een burn-out achtige situatie kwam, durfde ik me niet ziek te melden. Ik had al meerdere gesprekken met mijn manager gevoerd dat het zo niet meer ging, maar er veranderde niks. Als een soort noodgreep wilde ik voorlopig even halve dagen werken: mocht niet. Ook een tijdje thuis werken (voor covid) om zonder afleiding een beetje orde op zaken te stellen, mocht niet. En ik was op.
Toen zei een vriendin dat ik ook zelf gewoon een afspraak kon maken met de bedrijfsarts. Ik deed daar mijn verhaal en die zei gelijk: jij gaat voorlopig niet werken.
Dus het kan best helpen om er een bedrijfsarts tussen te zetten als je werkgever moeilijk doet of pusht.
Ik heb hier totaal geen verstand van, maar een kennis van mij doet dingen met websites en die laat ongeveer alles tegenwoordig bouwen door Claude, kun je niet een maand abonnement afsluiten en zo’n model vragen het voor je te doen?
Nee ik heb de middelen al! Ik moet het enkel nog vullen enzo, dus ik moet gewoon even niet lui zijn
Ik heb zelfs al een start gemaakt jaren geleden, geld aan uitgegeven ook en het dus nooit afgemaakt. Dat moet ik nu gaan doen
Komt goed
Dank voor het meedenken ![]()
God ik had even een moment van verwarring… ik had het nieuws over de nieuwe eurobiljetten ff gemist en ik las hier over ‘het nieuwe eurobiljet’ en toen dacht ik huh komt er een biljet ipv een munt voor de euro’s?
Nee muts. De nieuwe eurobiljetten.
Lol😂
Ja jeweetwel in Utopië
Het heeft hier net geregend en het ruikt nu buiten zo lekker hierdoor
Ik ben bezig met een langeafstandswandelpad waarbij ik dus etappes loop, maar het is zoooo irritant hoe veel tijd het kost om van a naar b te komen. Ik merk dat ik er daardoor vaak geen zin in heb, want wat bedoel je dat ik er 1u 25m over doe met het ov, terwijl ik er met de auto 25m over doe!!??
En ik wil met de hond lopen, maar dan moet je soms een omweg nemen over saaie afsaltwegen ![]()
Nu ga ik zo dan toch maar gewoon naar Schoorl 🫠
Beste geur ever
Ik heb vorig weekend van die eeltsokken aangehad en ben nu op maximaal vervelniveau denk ik hahaha. ‘Niet plukken’ hallo ik ben ook maar mens dus zeker wel plukken
Heel herkenbaar dit! Dit staat al jaren op mijn to do list als winterklusje. Nog steeds niks mee gedaan.
Hoezo kom ik ineens allemaal gerechten tegen met gebakken ijsbergsla. Alfredo ijsbergslag, lasagna ijsbergsla, etc. Etc. Krijg bijna zin om het te maken haha
Komt vast door Amerika.