Wat je even kwijt wil #72

Vanmiddag gaf de wasmachine ineens een error, was er een blokkade bij het afpompen. Dus ik laat het water uit dat slangetje voor de noodafvoer, kwam er maar heeeeel langzaam uit lopen, dus ik dacht: ah dan zal er vast maar weinig water nog in zitten, dan kan ik vast wel het klepje van de pomp opendraaien
:clown_face: :clown_face: :clown_face:
Toen kwam er toch een waterval naar buiten gespoten! De lekbak liep echt snel vol.
Er zat blijkbaar een onderbroek vast gedraaid in de pomp??? Vraag me echt af hoe dat nou kan, maar gelukkig kon ik het fixen.

Ik voelde me wel helemaal independent woman dat het was gelukt in mijn eentje (moest ook wel, want mijn man zat bij de huisartsenpost omdat hij in zit hand had geboord bij het klussen :sweat_smile: )

38 likes

Ik heb vanmiddag een heeeeeel lange middagdut gedaan toen mn man en kinderen StarWars keken (hun ding om samen al die films door te akkeren, mij niet bellen) en dat was zo lekker met regengeluiden op de achtergrond :heart:

28 likes

Oh, hemels!

4 likes

Oh ik haaaaat die geur. Nog meer dan de geur van benzine.

7 likes

Benzine :heart_eyes:

13 likes

Ik droomde dat het 50 graden werd in Nl wajoow nachtmerrie

2 likes

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen!
Eerste keer ooit dat ik iemand dit zie zeggen. Impopulaire Mening.
Deze post gaat je een hoop :open_mouth: opleveren denk ik :laughing:

Edit: zie poll, ben benieuwd

3 likes

Voor jou is petrichor petri✨goor✨

11 likes

Een voorspellende droom

2 likes

Wat doen jullie met vreemde munten die overblijven na een vakantie? Ik heb een hele verzameling kleine beetjes die weinig waard zijn en ik heb echt geen idee wat ik ermee aan moet. Ik kan alleen maar denken: kƔn ik hier iets creatiefs mee? Of gooi je het dan gewoon in de kliko?

2 likes

Als je met het vliegtuig gaat voor vertrek in een donatiepot op de luchthaven gooien en anders soms gewoon ergens neerleggen (in het land waar het geld vandaan komt). Dan pakt iemand het vast wel op. Sowieso niet in de kliko. Maar hier heb je niet veel aan voor alles wat je al hebt.

2 likes

Ja het meeste is met autoreizen verzameld, maar inderdaad, achterlaten is dan een beter idee. Volgende keer beter aan denken, want hier heb ik er niks aan

Edit: Staat er in het openbare gedeelte (voor de douane bedoel ik) zo’n donatiepot?

Bij mij in de buurt staat ā€˜ie ook bij de supermarkt, dus misschien bij jou ook (ergens?). Ik heb ook wel eens in de buurtapp gevraagd of iemand het nog kon gebruiken voor een aankomende vakantie

https://fightforsight.nl/over-ons/vreemd-en-oud-geld

Ik kan even die lijst met locaties niet vinden, maar ze halen het zelfs op als je zou willen.

4 likes

Ik heb het toevallig vorige maand opgestuurd naar een goed doel (https://buitenlandsgelddoneren.nl/).

3 likes

Verse eten uit eigen moestuin. Ik denk dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest!

17 likes

Ik word soms zo moe van mn eigen achterlijkheid
Ik had DACHT IK een boekje besteld voor kraamvisite
En jk was al helemaal geirriteerd dat het nog niet binnen was
Dus ik kijk op de grote blauwe online winkel app….
Stond gewoon nog rustig in mn winkelmandje :roll_eyes: niet besteld alleen in mn winkelmandje gedaan

8 likes

Hahaha zo ben ik al 2 weken op kleding aan het wachten… die ik niet heb besteld hahaha

14 likes

En het verkeerde telefoon hoesje besteld want gewoon te snel en niet goed gekeken

Adhd ole ole

Kun je het niet terug sturen? (Moet je dat niet vergeten overigens… been there done that, niet)

3 likes