Vergeten natuurlijk
Even een update over mn drievoudig gebroken enkel;
Ik word GEK van dat gips. Het mag er maandag af en ik dacht dat ik dan een walker zou krijgen. Voor de leken net zoals ik, even het het verschil:
nu krijg ik dus waarschijnlijk maandag LOOPGIPS omdat ik nog een breuk achter in mn enkel heb
Weer kut gips wat warm is en jeukt en niet af kan en niet zwemmen etc en niet fatsoenlijk je poot wassen
Ja dan kan je me opvegen hoor jezus
Love ook dat je eerst een verkeerde foto uploadde hahaha
Je googlefoto met gezicht is zichtbaar, mocht je dat vervelend vinden!
@August lol zag dit ook, had zo’n error.
Thanks! Maakt me niet heel veel uit maar toch maar even eraf geknipt hahaha
Ik ben echt gesloopt maar voldaan? Eindelijk weer een echt productieve dag sinds weken.
Het is fucking 6:15 en ik heb nog geen oog dicht gedaan. Ik ben kapot moe maar ik kan gewoon niet slapen. Deze dag gaat echt kut worden
Ik ga maar een kop koffie drinken, ik weet het anders ook nietmeer.
Ohhh same… en vorige week twee nachten achter elkaar niet kunnen slapen en was nog niet over die oververmoeidheid heen. Heel veel sterkte vandaag en hoop dat je koffie je een beetje helpt!
Vandaag worden bij ons de gasmeter en elektriciteitmeter vervangen, krijgen eindelijk een slimme meter. De monteur zou tussen 8 en 10 komen, dus ik zat netjes om 7.55 klaar en toen ging om 8 uur de bel. Zo fijn dat we een keer de eerste zijn en ik niet tot 11 uur (want ze zijn een uur bezig) aan huis gekluisterd zit.
Echt mega kut, ik weet niet hoe coulant ze zijn bij de gipskamer maar ik heb ook weleens heel lang gips gehad en ik op een gegeven moment vond ik het zo vies dat ik belde of het gewisseld mocht worden en toen kon daar even m’n arm opgefrist worden. Snap dat je dat niet iedere week kan doen, maar ook met je been/voet en dit weer is zolang gips echt verschrikkelijk
Normaal toch een breinaald en geen vork ![]()
Ja met een breinaald kom je ook dieper toch
Ik vraag mij altijd af of dit niet doodeng is als je wonden onder het gips hebt. Lightbox is geopereerd, dus dan moet je wel hechtingen hebben lijkt mij, krab je dat niet per ongeluk open als je blind gaat graven met een vork of breinaald. brrr
Haha ik voel me echt zo’n kneus die nog steeds niet snapt hoe teams werkt.
Ik had iemand van ICT aan de lijn, ik werk thuis dus zie er ook helemaal verfomfaaid uit enzo.
Maar toen ik ophing zag ik ineens dat hij in beeld was?!
Ik heb hem een berichtje gestuurd of hij nou de hele tijd naar mijn oor heeft zitten kijken maar hij reageert niet. ![]()
Dit mag ook niet hoor
Je moet kloppen!! Zeiden ze ![]()
Lol, dat kan ook niet de oplossing zijn toch? Doet dat iets?
Doet mij denken aan het kinderboek: " Daantje, de wereldkampioen" waar de vader in het gips zit en zijn gips krabt. Niet dat het werkte, maar hij deed het toch maar ofzo.
oke goed verhaal haha
Dat helpt ook zeker niet
Maar het geeft je wat te doen inderdaad.
Ik deed een koude fohn op de randen. Echt een heel lekker gevoel als je zo’n gore zweetarm hebt.
Edit: of zweetbeen, maar daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.