Ik had dit moeten weten toen ik met mijn been in het gips zat. Het was zoooo smerig toen dat ding er eindelijk af mocht ![]()
Ik vond het een goed idee om naar Vaticaanmuseum te gaan met een kind van 1,5jaar en bijhorende buggy ![]()
![]()
Wie is er erger aan toe? Jij of het kind?
Ik moet naar de supermarkt omdat ik anders morgen geen eten heb op werk en ik HAAT het dat werk de reden is dat ik naar de supermarkt moet.

Mijn man en ik toen we met de buggy de trappen op en af gingen.
Ik was vandaag op het strand en het is niet normaal hoeveel knalrode zonnende mensen ik zag. Kwam nog net geen rook vanaf, zo hard waren ze aan het bakken ![]()
Ja maaaaar vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatjeeeeeeee!!!![]()
We zijn in Engeland op vakantie en vandaag aangekomen in onze derde cottage. Was nog niets schoongemaakt! Badkamer vies, bedden nog niet afgehaald.
Eigenaar gebeld, voicemail in moeten spreken.
Half uur later wordt er op de deur geklopt, hello, i’m very sorry.
Moeder met twee kinderen komt het huis binnen en als een wervelwind maken ze alles schoon. ![]()
Van stres naar verbazing naar rust binnen één n uur.
Zag net een TikTok dat de egels nu op zoek zijn naar water dus dat je schaaltje/bakje water moest buiten zetten en dacht nouja prima als hier egels zouden zitten maar de afgelopen drie jaar heb ik er hier nog geen een gezien.
Doe ik net boven de ramen open om te luchten (voor zover dat gaat bij een minimum temperatuur van 20 graden) en ik kijk dus uit het raam, loopt daar een egel!! Heb direct een bakje water neergezet.
Hier net ook eentje gespot op straat!! Grote schotel water en brokjes. Ik had vanmiddag ook een grote plantenschotel neergezet met water voor de kraaien, die hadden het ook enorm heet. En ze hebben enorm veel walnoten gegeten die ik ze heb gevoerd. Eigenlijk moeten we in de zomer altijd water buiten zetten en het dagelijks verversen, alle dieren hebben het zo zwaar met die droogte ![]()
Ik voel me zo beroerd, als in ‘ik moet nu kotsen’ misselijk en dat sinds de ochtend en het houdt maar niet op, kan niet eens water binnenhouden en kan ook niet meer ophouden met overgeven tot het echt maagspasmes worden elke keer als ik toch probeer iets te drinken of eten en het is zo warm ook, maar ril me helemaal dood man. Weet eigenlijk niet of ik het nou heet of koud heb.
Ben echt bijna nooit ziek dus mag niet klagen maar deze ervaring precies de heetste dag waaaaaaaaaaaaaaaaarom
haha ik lig ook heel dom met tranen in mn ogen en met volle schermhelderheid waar een mug op is afgekomen dit te typen omdat ik het anders niet kan zien en dat gaat ook niet helpen met slapen. Anyway ik moest het even kwijt en als ik vrienden app gaan ze denken dat ik tips nodig heb etc en daar heb ik geen energie voor laat het snel morgen zijn pls ![]()
In de buurt zijn nareizigers in een opvangcentrum gekomen. Gisteravond toen het wat afkoelde zag ik ineens allemaal gezinnen wandelen met rennende en spelende kinderen. Het zag er een beetje uit als hoe gezinnen de eerste dag over de camping lopen. Echt zo bijzonder lijkt me dat, dan ben je opeens in een ander land waar je niets kent met je hele gezin ![]()
Ik heb geen vrienden die dit gaaf vinden, dus deel ik het met jullie.
Zo vet en bijzonder om te zien!
Vandaag heb ik in mijn eentje een redelijk pittige wandeling in de bergen gemaakt en een deel ging ook door een bos waar beren zouden kunnen zijn en ik moest de hele tijd aan die viral vraag van een tijdje geleden denken: zou ik nu liever een man of een beer tegenkomen? Uiteindelijk ben ik twee vriendelijke mannen tegengekomen en geen beren gelukkig!
Volgens mij wordt mijn nummer voor spoofing gebruikt ![]()
Ik heb dit ook een lange tijd gehad en kreeg allemaal appjes en smsjes met “wie ben jij??”
Mn provider raadde aan om mn mobiel uit te zetten, omdat het dan niet kan.
Wtf, onze buren pleuren gewoon een dooie plant bij ons over de schutting heen
We hebben hem terug gegooid ![]()
Huh het dan niet kan? Kweenie hoor maar dit klinkt als onzin?
De laatste tijd ben ik weer meer aan het meelezen en zo net heb ik al m’n oude berichten terug gelezen (ben niet zo actief geweest dus het valt allemaal wel mee). Maar lig nu toch met weemoed en buikpijn in bed, omdat het zo’n andere tijd is en de tijd zooo bizar snel gaat en het voelt alsof ik al 100 levens heb geleefd die nu niet meer van mij zijn
Een buurkat zit in onze dakgoot, maakt de hele tijd herrie daardoor. Hebben hem al geprobeerd te lokken met snoepjes via het dakraam en aan de andere kant, waa hij op een uitbouw kan springen, maar durft ie ook niet. Dus denk dat ie nu de hele nacht heen en weer gaat over de dakgoten tot hij genoeg lef verzameld heeft. Dus nu gelaten en ramen dicht (ook niet chill). Ik wil gewoon slapen rond dit tijdstip ![]()