Hoe is dit afgelopen?
Hahaha, wat is dat nou weer voor actie? Je bedoelt echt full on met een swing over het hek, ongelukje uitgesloten? The audacity, ben blij dat je hem teruggeslingerd hebt dan ![]()
Ik heb een rare nacht gehad en ben om5u wakker geworden en toen heb ik weer drie kwartier geslapen met zoân WAZIGE droom dat ik er nu uren later nog helemaal gaar van ben
Ik zal jullie niet vermoeien met de details behalve dat er 9 puppyâs in voorkwamen!! (En nog een miljoen andere dingen) omg.
Ik zit ergens in het bos te chillen terwijl er een reegeit met kalf net in het zicht aan het grazen is, wat een cadeautje
Ja, over een hek van 2 meter hoog met een boogje. We hebben een camera dus kon het zo terug zien.
Dachten eerst dat het misschien jongeren in de steeg waren maar nee, kwam echt van die idioten van naast ons.
Dit is echt heel vreemd hahaha zijn deze buren vaker raar?
Voel me momenteel weer zo gelukkig. Na boos te zijn geworden op mijn ex een paar weken geleden heb ik het eindelijk af kunnen sluiten. Heb zelfs alweer een nieuwe relatie die totaal onverwacht kwam en hij is zo goed voor me!
En ik heb een nieuwe auto gekocht helemaal van mijn eigen geld en dat voelde echt zo goed.
Als ik kijk hoe ik er een half jaar geleden aan toe was dan ben ik echt heel trots op mezelf.
Ze zijn de laatste tijd fucking irritant.
Ik zit in een impasse: ben net verhuisd en moet nodig een wasje draaien. Daar heb ik wĂ©l zin in. Maar: ik moet dan eerst een stopcontact installeren waarin ik de wasmachine kan pluggen. daar heb ik géén zin in :â)
Door dit bericht moet ik eraan denken dat er mensen bestaan die hun kleding niet wassen en maar nieuwe kleding blijven kopen. Vind ik wat van, al is het maar omdat ik nieuwe kleding standaard eerst was ![]()
Maar goed, je kan altijd nog kiezen voor optie D: je kleding weggooien en nieuwe kopen (zie ik jou alleen niet voor aan)
Hahaha nee dat is inderdaad niet echt een optie. Ik zou eerder nog alles met de hand gaan wassen maar dat slaat nergens op, moet gewoon even de tangen en elektra erbij pakken ![]()
Respect dat jr zelf een stopcontact kunt installeren ![]()
Gewoon doen is het enige hahah en jezelf belonen ook ![]()
Is niet zo moeilijk als je denkt!
Groen (aarde) in het midden, bRuin (fase) Rechts, bLauw (nul) Links et voila!
Mân wasmachine draait inmiddels ![]()
Ik ga in september naar de Backstreet Boys en nou zag ik op insta dat ze iedereen oproepen om in het wit te komen.WIT. Dat bezit ik niet hoor en wil ik eigenlijk ook niet kopen want nog voor dat ik ĂŒberhaupt binnen ben is het al vies en ik draag het echt nooit.
Is het raar als ik een dekbedovertrek aantrek?
Togaparty! Of ga als de mummy in de Everybody clip (Nick dacht ik). Heb je gelijk ook extra papier als de wc-rollen bij de plee weer op zijn.
Gadver ik ga ook en ben dan hoogzwanger, ben dan ĂŒberhaupt blij als ik iets heb wat ik pas.
Een dekbedovertrek zal wel passen toch. Desnoods tweepersoons ![]()
Babyblauw mocht ook, ook al zoân topkleur ![]()