Wat je even kwijt wil #72

Knap dat je dit weet en kan!

Haha nou hij bleek vanochtend nog steeds in de dakgoot te zitten en is van mensen op dezelfde rij. Dus daar ook weer naar binnen gegaan uiteindelijk, beetje vreemd maar goed afgelopen.

2 likes

Ik deed altijd op zaterdag boodschappen en sinds een tijd terug ben ik het op vrijdagavond gaan doen en ben nog steeds elke week blij met dat besluit, wat een wereld van verschil!! Zo lekker rustig vergeleken met de zaterdag

10 likes

Op zaterdag boodschappen doen is echt de hel idd. Mijn dorp heeft nu veel toeristen die blijkbaar allemaal op zaterdag boodschappen doen, kwam ik vorige week achter toen ik vergeten was te bestellen :skull_and_crossbones::skull_and_crossbones::skull_and_crossbones:

3 likes

Ja vrijdagavond boodschappen doen is zo fijn. Doe ik ook altijd en ook wat dingen schoonmaken zodat ik in het weekend daar niet mee bezig hoef te zijn.

6 likes

Beetje zoals banden plakken toch, je hebt iemand nodig die je laat zien hoe het moet :handshake:

(In het geval van banden plakken zou ik mijn fiets tegenwoordig wel liever wegbrengen, maar ik zou geen elektricien bellen om dit klusje te klaren, daarvoor is het echt te snel gedaan eigenlijk)

1 like

Ja precies! Elektra is eigenlijk echt niet zo moeilijk (zolang je wegblijft bij de meterkast haha). Kleurtje bij kleurtje en zorgen dat de stroom uitstaat :joy: ik heb ook zelf nieuwe elektra aangelegd en dimmers geïnstalleerd bijv, en het is echt satisfying als het dan werkt!

(Mind you: ik wist 3 maanden geleden nog nul komma nul over elektra, maar met een paar youtube filmpjes ben je er zo)

9 likes

Ja ik ben meer het type: laat het me gewoon zien en dan doe ik het na (of althans, dat probeer ik). YouTube video’s heb ik het geduld meestal niet voor. Which reminds me, ik heb me precies om deze reden aangemeld voor een driedaagse cursus zodat ik de basis van naaien leer. Kan ook met YT vids, maar in het echie vind ik dus zo veel fijner :tada:

4 likes

Ik voelde me ook elektricien na een paar youtube filmpjes maar mijn woningbouwelektra was toch wat ingewikkelder met dozen die niet meer bestaan en afbrekende stroomdraadjes. Wel gelukt though :ok_hand: alleen durfde ik niet meer verder dus heb nu 1 zwarte contactdoos en de rest vies oud vergeeld :joy:

3 likes

Ik ben in Napels en net was er best een intense aardbeving met wat naschokken (4,7 - 2,7 - 2,9 - 3,8) en ik vind het doodeng en wil naar huis. Ga morgen ‘pas’ dus zit nu te huilen op mn hotelkamer. Vind het zo naar, voel me zo onveilig. Kan er niks mee, heb al even naar huis gebeld, maar wilde het even van me afschrijven.

22 likes

Ja dat is naar, je blijft achter met een totaal machteloos gevoel en het besef dat de natuur kráchtig is. Gelukkig zijn er al naschokken geweest, hopelijk kan je dan toch spoedig met een gerust hart slapen :sleeping:

3 likes

Ah, dat is schrikken! Hopelijk is het gauw rustig en kun je tot rust komen en dan morgen lekker naar huis.

3 likes

@Twijfelaar @Bergson thanks :heart: ik ga zo lekker douchen en dan proberen te slapen. Mn geluk is dat mn man heel veel van aardbevingen weet en nu jaloers thuis zit :upside_down_face: dat stelt ergens ook wel weer gerust.

7 likes

Kakzooi

Mn schoonmoeder is nooit op tijd en precies vandaag als mn man en ik knallende ruzie hebben en ik niet kan stoppen met huilen staat ze een half uur te vroeg voor de deur

9 likes

Jesus wat een hoop teringzooi verzamel je in 6/7 jaar tijd. We zijn aan het verbouwen en er bliiiiiijven maar spullen te voorschijn komen 🫪🫪 ik ben echt in een alles-moet-nu-weg fase.

15 likes

Ik die het begin dit jaar een goed idee vond om in september een tweedaags festival en in oktober twee musicals te boeken. Wat allemaal ver weg is.

Ik beval begin december en denk dat dat toch wat minder wijsheid was :joy::tada:

9 likes

Ik was gisteren aan het sporten en iemand riep ‘JEZUS’ en ik riep ‘die doet niet mee!’. Hij: ‘sorry, sorry, sorry’. En kwam hij later zijn excuses aanbieden, omdat hij God en het geloof niet wilde beledigen. Ik ben de grootste atheïst die er bestaat en hij voelde zich zo kut.

16 likes

Herkenbaar, ik ben ook aan het verbouwen en meubels verplaatsen en er blijven maar spullen opduiken. Die ik ook allemaal 1x per jaar gebruik he.

4 likes

PostNL probeert al 5 dagen een pakketje te leveren bij mij maar elke keer verandert de datum. Dat terwijl ik steeds een tijdsvenster krijg dat het mee is met de bezorger.
Je zou juist denken dat door de vakantie het minder druk is.

1 like

Ik kreeg uit het niets ineens een berichtje van mijn broertje (geen apper), gewoon om even in te checken :smiling_face_with_three_hearts: Ga bijna voor een weekje naar Nederland en heb echt zo’n zin om mijn familie te knuffelen en lekker bij te kletsen in het echt :hearts:

32 likes