Wat je even kwijt wil #72

Er ligt hier een dode vogel in de dakgoot of onder de zonnepanelen (denk ik) waardoor mijn hele slaapkamer naar ontbinding en lijklucht stinkt, maar ik kan er niet bij dus ik kan hem ook niet weghalen waardoor die stank alleen maar erger wordt :sob:

Mijn klei stond in de tuin/zon te drogen, vraagt mijn bezoek of ik dat samen met mijn kind van 2 heb gemaakt… Nee, dit heb ik zelf gemaakt maar bedankt :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Misschien helpt een emmer met water naar beneden gooien? :nauseated_face:

1 like

Ik ga morgen een pixie cut laten knippen, maar ik vind het heel spannend

34 likes

Ik ga in december een grote reis maken, maar heb deze zomer geen vakantieplannen. Merkte de afgelopen weken ineens wel een grote behoefte om er even tussenuit te gaan. Alleen mijn vriendinnen waarmee ik weleens reis hebben dit jaar allemaal andere plannen en een solo of groepsreis heb ik ook weleens gedaan, maar dat kost mij altijd wel veel energie en ik wil gewoon iets chills. Dit zei ik net een beetje sippig tegen mijn moeder en toen kwam ze ineens met het idee om in september samen wat dagen naar zee te gaan, lekker uitwaaien, strandtentjes en een beetje fietsen en dat was gewoon precies wat ik zocht, voel me bij dit idee al helemaal blij :blush:

81 likes

Wat een leuk vooruitzicht :blush:

3 likes

De dakgoot zit hoger dan het raam dus dat werkt helaas niet

2 likes

Ik ben normaal vooral van het klagen maar nu even niet.

Ik liep vandaag op straat en een vrij vreemde man op een fiets sprak mij aan. Ik had mn oortjes in en reageerde niet. A) ik wil niet aangesproken worden en B) ik ben op vakantie en spreek de taal op zich wel maar rot op laat me met rust.

Toen begon die man echt te schreeuwen en de hele tijd naast me te fietsen. Een groepje mensen die voor me liepen gingen toen langzamer lopen zodat ik met ze mee kon lopen en vroegen of alles ok was. Ik vond dat zooooo lief! Daarna fietste de man weg.

Ik denk niet dat ik mn waardering echt heb laten merken, ik wou dat ik iets meer had laten merken hoe fijn en lief ik dit vond, maar ik was een beetje overdonderd door de situatie.

Ik hoop dat als ik zoiets zie gebeuren ik voortaan ook zo reageer.

42 likes

Mijn zusje en haar partner zijn op vakantie buiten Europa en allebei heel erg ziek geworden. Ze zijn al in het ziekenhuis geweest en hebben medicijnen maar ze gaan zich niet beter voelen en zijn echt heel ziek. Ik maak me echt een beetje zorgen :frowning:

10 likes

Ik heb bijna de hele dag geslapen vandaag, want uitbundig pride gevierd gister.

Nu moet ik eigenlijk nog naar de supermarkt voor eten, maar twijfel of ik moet gaan of gewoon koet hopen dat ik geen trek krijg straks.

3 likes

Ziet iemand wel de 20 procent korting op de hema site?

1 like

Ah shit wat klote, lijkt me ook heel zuur dat je er niet (snel) heen kan. Hopelijk knappen ze snel op!

2 likes

Ik wel. Zodra ik producten in mijn mandje doe gaat er 20% af.

1 like

Mijn hoofdhuid is verbrand op de plek van mijn middenscheiding terwijl ik op de boekenmarkt liep… 🫣 Volgende keer een petje op in de zon.

3 likes

Bedankt voor het kijken! Ik heb blijkbaar allemaal producten waar het niet voor geldig is, zonde van mn tijd weer :woozy_face:

Echt een van de leukere afleveringen van Zomergasten in tijden vanavond vind ik! Met Nasrah Habiballah, aanrader om terug te kijken.

11 likes

Ik heb een abces die net open gesneden is en nu heb ik zelfmedelijden. Doet klere pijn.

4 likes

Ik smeer dit wel eens op mijn scheiding als ik lang in de zon kom. Werkt ideaal

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait/kruidvat-solait-spf30-brush-on-face-transparant-sun-powder/p/6003037

10 likes

Hey wat goed, ik had geen idee dat hier producten voor waren. Dank je wel! 🩷

4 likes

Ik heb zojuist tien minuten op mijn balkon gezeten en ben gelijk kletsnat van het zweet :hot_face:

1 like