Wat je even kwijt wil #72

We moeten nog ff tegelwippen maar tot dusver heel gelukkig in het huisje :heart: Ze kan ook opeens jagen (mag niet) en verdedigt de tuin tegen de buurkatten met verve (mag wel).

Ik heb trouwens van de week een tuinset op marktplaats gekocht en laten bezorgen met Brenger (ik ben te pussy om een busje te besturen en kon geen auto met trekhaak vinden) en het was zo relaxed! Ik kende het concept helemaal niet, maar was echt top. Heb uiteindelijk 60 euro betaald voor de bezorging van een grote tafel, 6 grote stoelen en het was op een uur rijden. 100% waard.

75 likes

Dit is echt fantastisch!

3 likes

Wow dat is top, daar heb je geen busje voor! Met greenwheels zou dat al 100 euro zijn

5 likes

0 concentratie tijdens een thuiswerkdag, in combinatie met de hitte en mijn bed voelt als een magneet :sob:

Oh en weinig werkdruk. Kortom: onmogelijk iets voor elkaar te krijgen maar ik voel me er wel shit over :melting_face:

Iemand tips voor zulke dagen? Of gaan jullie dan gewoon chillen?

2 likes

Als niemand er last van heeft dat ik die dag niet productief ben maak ik er gewoon een chilldagje van.

19 likes

Same, heb net mijn werkkamer opgeruimd. Ik geniet er maar even van want in september begint de drukte weer tot het weer zomer is.

6 likes

Idem! Het is normaliter druk zat!

4 likes

Wasje aanzetten, leuke cursus doen (werk of niet gerelateerd). Ik ben ook wel eens koekjes gaan bakken oid met m’n laptop op het aanrecht haha

8 likes

Op zulke dagen zet ik mijn ipad naast mijn werklaptop en ga ik een serie kijken.

6 likes

lekker chillen joh, moet nog lang zat werken dus als het kan, dan neem ik het ervan :joy:

4 likes

Gewoon chillen. Er zijn vast ook wel eens dagen dat je net wat langer werkt en als je je er echt héél schuldig voelt kun je het altijd nog inhalen, maar niemand is toch altijd productief

2 likes

Ik zit opeens in het sorority houses algoritme en dit is mijn gezicht bij ieder filmpje :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik heb dat ook een tijdje gehad en ik snap daar echt heeeeeeeeeeelemaal niks van

2 likes

Ik ben bij zo’n zwemplas (in de schaduw) en ben echt verbaasd hoeveel mensen met 34 graden de hele middag vol in de zon liggen. Naast dat het slecht voor je is, hoe hou je dat überhaupt vol zonder zonnesteek te krijgen en je helemaal ellendig en bezweet te voelen :smiling_face_with_tear:

19 likes

UPDATE GEBROKEN POOT
De update waar jullie allemaal op hebben gewacht
Vandaag mn gips eraf en nu een walker (robotschoen).

Aan 1 kant hechtingen eruit die andere binnenkort eruit laten halen. Net heeeerlijk mn been gewassen en geschoren

Mn tattoo op mn enkel is nu meer een uitgerekte banaan ipv een maan hahahah
In spoiler voor de liefhebbers foto’s van mn oorlogswonden met hechtingen er nog in

Geen (weinig) bloed niet goor

28 likes

Ohh dat lijkt me zo lekker om de hechtingen eruit te trekken :joy:

2 likes

De andere kant moet nog je mag komen volgende week

4 likes

Haha sorry maar die banaan is wel grappig

Hahaha ja lachen mag
Heb mn tattoo artiest al ingelicht zodra het mag even kijken wat hij er van kan maken
Aan de andere kant zet ik “geen enkel probleem”

20 likes

Wajow. Ik weet dat je val een breuk fokt op waren, maar door deze hechting is het echt fucked up :scream:

1 like